X

DPC repara dupa Strabag in Piata Garii

Extrem de scumpa lucrare a celor de la Strabag şi Search Corporation în Piaţa Gării a ţinut exact cât garanţia – doi ani. Acum, piatra adusă din China şi cu care a fost acoperită Piaţa Gării a săltat într-o nebunie pe mare parte din suprafaţă. Primarul Klaus Johannis a anunţat că reparaţiile vor fi făcute din banii bugetului local. “Sunt nemulţumit de pavaj. Am solicitat DPC să refacă zonele afectate, lucrarea a ieşit din garanţie şi reparaţiile vor fi făcute din fonduri proprii. Deşi a fost concepută ca o zonă pietonală, lucrarea trebuia să reziste şi la trafic. E vina constructorului. Nu are rost să intrăm în detalii, trebuie reparat”, a declarat primarul. El a făcut referire şi la alte zone unde piatra aşezată drept pavaj dă urme evidente de “valuri”. “Pe strada Dr. Stâncă, pavajul e şi vechi şi prost executat. În Piaţa Gării, deşi e nou, e tot prost executat”.
Pentru reamintire, costurile reabilitării Pieţei Gării au urcat subit cu peste două milioane de euro, pe motiv că piatra necesară pavării nu este de găsit prin România şi trebuie adusă taman din China. Fapt ce a fost aprobat de consilierii locali, astfel încât costurile lucrărilor din Piaţa Gării au sărit la 6,95 de milioane de euro. În fine, după mult chin şi durere, în 2007, piaţa a fost finalizată.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

6 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    pietonal vs carosabil

    nu poti utiliza o suprafata pietonala pentru trafic auto intens si sa te astepti sa ramana intacta. pavajul carosabil are o structura diferita fata de cel pietonal, alte stratificatii etc. e normal ca piata sa se strice atunci cand nu e folosita pentru ce a fost destinata.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    adrian

    forta de munca romaneasca.asta este.suntem sortiti esecului.ca tara in general.atata timp cat muncitorii nostri beau ca porcii in romania nu o sa se faca treaba.nu sunt de meserie…forta de munca romaneasca.ce sa-i faci.

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    doddo

    nu le tin partea constructorilor..dar si tonele autobuzelor au contribuit la stricarea pavajului…una e piciorul pietonului, alta e roata autobuzului

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    lute

    si cine mai zice ca nemtii sunt cinstiti.Mana-n mana cu Sasu,care se rezuma la a latra putin si apoi scurt ne flituieste.I-a smecherit si pe nemti la cascaval.In Germania,orice firma nu da doi ani garantie la o astfel de lucrare.E premeditata.Ar trebui sa suporte reparatiile,nu sa ia din banii nostrii,si sa fie tras la raspundere ca el a facut licitatia,asa se face intr-o tara civilizata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact