X

Noul Tursib. Mai multe abonamente

100.000 de călătorii zilnice este obiectivul Tursib pentru anul 2012. Deocamdată, programul ”Noul Tursib” lansat în toamna anului trecut a sporit numărul călătoriilor zilnice de cu câteva mii.
67.490 de călătorii zilnice înregistra Tursib în ianuarie 2009. În ianuarie 2010, numărul acestor călătorii a crescut la 75.754. În februarie 2009, la fel, numărul călătoriile zilnice ale Tursib au fost de 67.453, iar în 2010 aceeași lună a crescut la 75.605. În fine, chiar dacă în martie 2009, numărul călătoriilor zilnice a crescut la 71.439, în martie 2010 tot au fost mai multe: 75.939.
”Încasările au crescut cu peste 15%. În plus am redus și costurile, prin faptul că am informatizat toate zonele din cadrul Tursib și, astfel, am descoperit care sunt economiile ce pot fi făcute”, spune Adrian Popa, directorul Tursib. Veniturile directe ale primelor trei luni din acest an sunt cu peste 50.000 de lei mai mari decât pe primele trei luni ale anului trecut: 649.046 de lei a încasat Tursib din bilete, abonamente și alte servicii în ianuarie – martie 2010, față de 598.656 în perioada similară a anului trecut.
Printre noile servicii pe care Tursib le pregătește în acest moment se numără și unul destinat studenților. Conducerea Tursib negociază cu facultățile agreate și alte oferte pentru studenți, în afara reducerii de 50% la abonamente. Una din proiectele aflate în discuție este acela al unor reduceri substanțiale pentru studenții care își fac abonament pe un an universitare.
Deciziile Consiliului local de a elimina transportul cu troleibuze au fost aspru criticate de unele voci publice. Adrian Popa spune că motivul poluării nu este unul extrem de pertinent în combaterea eliminării troleibuzelor. ”Înaintea luării deciziei am vizitat mai multe orașe din Europa. Problema poluării se pune în orașele unde parcul de autobuze numără 3-4.000 de mașini. Noi avem, acum, 85 de autobuze și vrem să ajungem la aproximativ 100. Reducerea poluării se va face atunci când tot mai mulți sibieni vor renunța la transportul cu mașina proprie și vor alege serviciile Tursib. Acest lucru este posibil – de când am lansat noul Tursib, numărul abonamentelor a crescut cu 30%”. Adrian Popa spune că după finalizarea unor străzi precum Rusciorului și Siretului, traseele și frecvența autobuzelor vor fi modificate în sens pozitiv. ”Deja pe liniile 1 și 10 am mărit frecvența prin introducerea câte unui autobuz în plus pe fiecare linie”, mai spune Popa.

 

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Trolley

    Reducerea poluarii este importanta pt. orice oras. Salzburg are 80 troleibuze, Solingen 65, Arnhem 60. Nici Bucurestiul nu are 3000 autobuze, ci 1500. A vizitat Popa orase europene, ca sa ia decizia eliminarii troleibuzelor??? “Boii” aia din Comisia Europeana de ce promoveaza transportul electric? Si de ce UE aloca fonduri pt. transportul electric. Pacat ca faceti articole publicitare fara sa scrieti adevarul.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    x2

    Si deocamdata nu cred ca sunt multi cei care se incumeta sa isi lase masina proprie pentru jegurile de autobuze Man si ,,pensionabilele,,Mazuri.La cat mai putine zile la conducere,Popa!

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact