X

Presedintele Eurolines: City-break-ul la Sibiu este un produs bun pentru piata din Germania

În replică la zvonurile apărute în ultimele zile cu privire la plecarea din România a tour-operatorului TUI, Dragoș Anastasiu – președintele grupului Eurolines, a publicat astăzi în Capital un editorial cu titlul ”TUI se încăpățânează să creadă în destinația România”, lăudând, printre altele, și Sibiul.

”TUI se încăpățânează și chiar pariază pe România. Nu numai că vin mulți străini prin World of TUI, prin croziere, prin circuite și city break-uri peste tot, dar pariul merge mai departe. Dacă acum un an nu era nicio agenție TUI în România, acum discutăm despre 34 de agenții care poartă numele acesta. Și numărul crește de la zi la zi. Pariul e clar pentru toata lumea: dacă nu ne lăsați și nu vreți să aducem mai mulți străini în România, atunci măcar să ajutăm românii să aibă vacanțe de neuitat prin TUI în toată lumea”, spune Anastasiu în capital.ro.

”Culmea este că, indiferent de abilitatea noastră de a ne vinde marfa, chiar avem produse bune pentru piața din Germania: circuitele prin țară cu autocarul, city-break Sibiu sau București, Delta Dunării sau Bucovina sunt pentru ei tot atâtea motive să nu renunțe la România. O să ajungem să ne oblige ei să primim străini, dacă noi nu suntem în stare să atragem. Alt paradox al țării în care trăim!”, a mai completat Anastasiu.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

2 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact