După ce au circulat prin spațiul public mai multe variante pentru sigla anului cultural Sibiu SMART, Tudor Popa a publicat pe blogul său varianta aleasă de Biroul de turism din cadrul Primăriei Sibiu. Aceasta a fost creată de graphic designer-ul Cristian Simina, fiind deja folosită pe pliantele de promovare ale Sibiului în anul dedicat vieții universitare din oraș. ”Logo-ul a fost gândit pentru a exprima tinereţea şi dinamica, paleta de culori (roşu, portocaliu, galben) fiind special aleasă în acest sens. Elementul grafic reprezintă un «speech bubble» (comunicare, tineri, studenţi) realizat din pătrate ce semnifică pixelii (legătură cu era digitală). Aici sunt prezente şi cele două turnuri semnificative pentru Sibiul cultural pentru că în jurul lor s-a dezvoltat oraşul încă din vechi timpuri”, a declarat Cristian Simina pentru Tudor Popa.
Logo-ul ales de reprezentanții ULBS în urma unui concurs organizat în rândul propriilor studenți nu apare și pe pliantele oficiale ale anului Sibiu SMART. Tema generică pentru 2013 – Sibiu SMART – va pune accentul pe viața universitară a Sibiului, ”luând în considerare că studenţii reprezintă pepiniera viitoarelor elite intelectuale, a personalităţilor care vor influenţa în mod direct destinul culturii sibiene”.
Foto
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Tudor Popa , Primăriei Sibiu , Cristian Simina
Vizualizari: 1109
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
MB
Acum 2 ore
Claudiu
Acum 2 ore
Liberal autentic
Acum 2 ore
Neli Oproiu
Acum 2 ore
Bobo