Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
8°C

Cindrea: Am cerut prioritate pentru Culoarul IV si centura Mediasului

Autostrada Nădlac - Constanța este o prioritate națională, iar construcția centurii ocolitoare a Mediașului va demara până în anul 2016, a anunțat președintele Cosniliului Județean Sibiu, Ioan Cindrea, la finalul întâlnirii pe care a avut-o vineri, la Cluj, cu ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional, Dan Şova. ”Delegația Sibiană a mers la întâlnire cu câteva teme: Autostrada Nădlac - Constanța, care trebuie realizată și despre care ni s-a spus că va deveni prioritate națională și regională, și de la Sibiu se va stabili în cel mai scurt timp varianta spre care să se ajungă la București și de acolo la Constanța și centura ocolitoare a Mediașului, și de aici DN 14 Sibiu – Sighișoara. În acest punct avem promisiunea fermă a ministrului Șova că până în 2016 vom începe lucrările la ocolitoarea Mediașului. Chiar luni vom începe demersurile și vom solicita ministerului în scris să se dea temă de proiectare pentru acest drum”, a declarat președintele Consiliului Județean Sibiu, Ioan Cindrea.
În cazul Autostrăzii Transilvania, cel mai probabil lucrările vor continua și bani de la autoritățile locale. "Există necesitatea implicării şi a autorităţilor locale în acest proiect şi vom discuta în ce măsură şi cum este posibilă şi implicarea financiară a autorităţilor locale, ţinând cont de bugetele pe care le au, de gradul de îndatorare. Am precizat că Autostrada Transilvania, în acest moment, nu poate fi finanţată din fonduri europene. Singura soluţie de finanţare este concesiunea după modelul Comarnic - Braşov sau Centura de Sud a Capitalei. România, din 1990 până în 2013, nu a făcut vreo concesiune sau un parteneriat public - privat pe un proiect de autostradă şi, ca atare, avem o problemă de credibilitate instituţională. Trebuie să demonstrăm că putem face cele trei concesiuni scoase, respectiv Comarnic - Braşov, Centura Sud şi Craiova - Piteşti, pentru a avea încrederea finanţatorilor internaţionali, firme private, şi a celor instituţionali - BEI, BERD sau Banca Mondială", a spus Şova la finalul întâlnirii pe care a avut-o cu reprezentanții autorităților locale din Transilvania.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

38 comentarii

adiarc

Acum 10 ani

ceva initiativa proprie pt.Dj din Sibiu , d-le Cindrea ? Ceva proiecte noi ? de gargara suntem satui... Lasa-ti campania electorala ieftina....
Raspunde

x

Acum 10 ani

bun comentariu, mai ales ca DN14 Sibiu-Sighisoara stagneaza in mare parte sau se face din resurse proprii
Raspunde

un sibian

Acum 10 ani

bla bla...de cindrea e doar gura....
Raspunde

ha ha

Acum 10 ani

ua ha ha..iar a vorbit tomberonul...ha ha incepe in 2016...se termina in ?....2056?....norocul vostru k s romanii bolovani si va cred si va mai si voteaza, brutelor avare si mincinoase
Raspunde

un tantalau

Acum 10 ani

si daca fac centura unde duce ? doua catete pina la Tirgu Mures , sau tot doua catete pe Sibiu , cind Fagarasul este facut . Jumatate sa furat .
Raspunde

cibi

Acum 10 ani

ba gargara :) autostrada spre regat nu se mai face. 100 <1000
Raspunde

CIBI

Acum 10 ani

Asta cu culoaru PAN -EUROPEAN 4 este veche de ce nu ai pus intrebare ba alesi neamului de ce ati inceput un proiect inutil pe bani publici ,platiti din amaritele de pensii si salarile prostimi [autostrada transilvania] in loc s-a o faceti pe asta necesara care leaga europa de vest cu europa de sud -est si cu bani geatisi de la UE se stie din astia nu s-a putut fura , nea costat un miliard si jumatate s-a le faceti centura clujului ,SI O ALTA INTREBARE CARE TREBUIA S-A o pui culoaru 4 CF de ce ocoleste SIBIUL ,asta cu musamalizarile este suspecta si denota ca vati inpartit cascavalu intr-e voi hienelor la bani publici
Raspunde

@7

Acum 10 ani

Cibi itI raspund eu.. Fiindca negocierea pentru Romania a culoarului 4 european a fost gresita..si de vina e Basescu, el e cel care l a negociat.. Culoarul trebuia sa fie negociat pe calea Autostdazii Transilvania.. Faptul ca acum au inclus Sibiu Brasov pe culoar nu e ceva care sa schimbe datele problemei. Ei stiau de la inceput ca , Carpatii se vor trece pe Valea Prahovei zona cu trafic mult mai mare si mult mai ieftin de construit. Pai ce chiar crezi ca nemtii in prietenia lor netarmuriya cu iohannis ne vor da bani sa facem al doilea Transfagarasan ca Sisif.. Asa ca asta e cu asta defilam , macar sail terminam noi si autostrada de pe coridorul 4. Lasa ca nu e niciun necaz ..mergi la Bucuresti prin Brasov ..mai lasi si tu un ban la noua Capitala Regionala...te mai miri cum arata un oras.. Cat priveste coridorul CF ..simplu ..nu e gara in Sibiu.. Sibiul nu exista nici cat Alba sau Tg Mures , Covasna sau Mircurea Ciuc pe harta logisticii feroviare ..si la cat costa in urmatorii 200 de ani daca nu trecem cumva numai pe transporturi aero nici nu va exista.. Dar nu e nimik ..o sa folositi terminalul logistic de la Feldioara care e conceput pentru toata regiunea intracarpatica deci implicit si pentru voi.. PS ..Am inteles ca sediul regional Anaf va fi la Brasov ca vad ca astai sI pregatesc birourile in Centrul Civic din Brasov asa ca o sa ai si mai mult prilejul sa vizitezi Capitala Regionala.. Ca sa nu te enervezi ..Directia Regionala de Cultura ..o sa aiba sediul la Sibiu..deci cei din Bfasov cand vor vrea sa se umple de cultura ..fie iau microbuzul spre Sibiu..fie trenul spre Bucuresti ..fie stau acasa.. Succes
Raspunde

joseph

Acum 10 ani

Vorbesti prostii. Basescu nu a impus nimic, toata Europa vrea culoarul Arad-Sibiu-Pitesti, mai ales acum cu noul pod catre bulgari de la Vidin (de-asta nu zici nimic, ha?) greseala a fost a infractorului nastase care a inceput afacerea cu bechtel, si unde si-au bagat si ungurii coada.<br>Cert e un lucru, ca indiferent pe unde se va stabili culoarul prioritar, Sibiul va fi buricul, pentru ca e nod rutier. Ha,ha!
Raspunde

Vasile

Acum 10 ani

hai sa fimi seriosi, noi romanii nu am fost nici o data in stare sa realizam vreodata ceva in timp si de calitate. nu suntem in stare de nimic. si asta incepe de la fiecare individ pana la societati si la statul suprem. noi nu putem face ceva..nimic. numai hotie de cand existam, sa mintim, inselam, si sa lasam pe altii sa faca ceva, dupa care ori o furam, ori o distrugem. ce popor de rahat....
Raspunde

@8

Acum 10 ani

Nu te băga singur în seama braşovene. Toate datele pe care le-ai debitat sunt eronate. Scoţi prostiile din gură în ritmul respiraţiei. Nu există nimic din ce spui, nici terminal logistic la Feldioara, nici Braşovul pe culoarul IV rutier iar despre capitala regională pasărea mălai visează. Ar fi bine să trecem la transportul aero cât mai repede că voi braşovenii sunteţi în aer şi n-aveţi pe ce ateriza...Ce să te miri de unul care recunoaşte că pentru a se culturaliza şi civiliza trebuie să plece din Braşov...
Raspunde

@11

Acum 10 ani

Vezi ca pe forum mai era unul viteaz care spunea cum se face autostrada pe valea oltului in 2 ani ..si acum vad ca au facut deja exproprierile pentru Comarnic Brasov.. Ma rog daca ti stii altceva e ok... Eu asa stiu..si stiu bine ..Coridorul 4 este ..deja ..repet deja modificat.. La fel cum este facuta modificarea pentru Sebes Campia Turzii..si introdus pe 4.. Cat priveste nodalul de la Feldioara..ma mir ca in comuna Sibiu s a auzit de el..asta e un punct in plus pentru tine..de obicei la voi la tara nicI nu inteleg chestiile astea Daca ar vrea sa fie aerogara cargo Sibiul ar trebui sa mareasca pista..nu sa va ameteasca Cindrea ce o sa zburati cu totii la Barcelona.. Aeroportul din Brasov va fi un fiasco pentru pasageri..singura lui sansa ar fi sa fie legat de Feldioara..si sincer sunt uimit cum astia din Brasov au fost instare sa se gandeasca la asa ceva. Cat priveste prietenul CIBI..uite te las pe tine sa ii spui cam cat ar costa includerea Sibiului in coridorul european de cale ferata.. ( eu zic ca , cam car 300 km de autostrada).. Asa ca vrei nu vrei tot la Brasov o sa lasati banii..asta e.. Cat priveste chestia cu cultura..ma faci sa zambesc....a fost o ironie la care vad ca nu ai percutat. Uite ca sa intelegi... La tine la tara se poate orice circ este un eveniment cultural..dar de fapt este si ramane un fel de Antena Satelor... Imi pare rau nu vreau sa te superi ..dar mediul dramaturgic race cu gura pana la urechi de voi..si chiar nu va dati seama cat sunteti de penibili. Acuma e frustrarea taranului pe orasean ...dar totusi penibilul are o limita
Raspunde

sibiu - brasov

Acum 10 ani

ma deranjeaza tomul competitiei :o cooperare civilizata ar fi un exemplu dezirabil pentru restul tarii atat de dispretuite de noi : \"regatenii \" .Suntem un exemplu de argumentare si cooperare?
Raspunde

Cindfrea ff pruf. univ, ba!

Acum 10 ani

ba profsti el e profresor lra ULBS, om mfare ba profsti ce siuntetzi voi, are shii doftorat cu softia lui Nelu ba proffstii...are mintfe ffffkklau ba!
Raspunde

marius

Acum 10 ani

pe cindrea nu il mai cred nici daca da buna ziua!!!! ....ca pe toti altii....sa fim seriosi....in 2020 vom merge pe autostrada spre bucuresti, iar spre noua capitala a regiuni de centru...a europei ( viena) de la anu...v am pupat!!!...un oltean
Raspunde

siby

Acum 10 ani

Ce prostii poate debita PSD-istul asta! Mai bine s-ar ineca cu microfonul sa nu-l mai auzim si vedem!!Prostia este ca sunt multi ca el care si cred ce zice idiotul! Norma; ca sunt din partidul rosu . <mars la culcare>
Raspunde

autostrada

Acum 10 ani

O timpenie mai mare nu se poate , culoarul 4 pe Valea Prahovei.Ala-i culoar de wekend si atit.Numai intr-o tara anormala ca Romania se poate pune problema in asemenea hal.
Raspunde

Tuamne

Acum 10 ani

buey handicapatule cu IP 109.166.129.117, nu ti-am dat liber la supt pŭla ? Atunci de ce mai ejti pe net ?
Raspunde

@Tuamne

Acum 10 ani

Josnic poti sa fi,jeg penal si manelist,n-ar trebui sa lntru in contact cu un retardat ca tine.Intr-o tara normala ai fi cautat si ai fi dat socoteala ptr. cuvintele infecte pe care le folosesti.
Raspunde

bun baiat

Acum 10 ani

cindrea asta a facut 2 lucruri dupa ce a fost ales cu votulo fraieriolr din judet. 1. a consumat banii stransi deoparte de bottesch , pentru gropi din asfalt 2.a realizat marele balci de la sala Transilvania , cu piata de tarani, targ de chinezarii si crajme cat cuprinde , toate permanent ,dar cu manifestari sportive o data pe an! In rest, cu capitala regionala , cu autostrada Sb-Pitesti, sau cu orice alt interes al judetului nostru , POTI SA-L UITI !
Raspunde

@joseph

Acum 10 ani

Josepheee...poate vorbesc prostii..daca asa zici tu.. Acum sunt un pic dezamagit…credeam ca esti mai legat de realitate..dar se pare ca drogul colectiv functioneaza in oraselul vostru.. Pai daca sibiul e \" buricul \" ..banuiesc ca al Romaniei nu mai e nimic de zis..daca insa te refereai ca este buricul judetului Sibiu..aici ar mai fi ceva de comentat( pai Medias da jumatate din impozitul platit de judet ..aia sunt mai fraieri decat media ca nu ridica pretentii..dar ma rog treaba lor) Tu cum stai cu banii ca eu zic sa incepi de acum sa pui bani deoparte pentru faptul ca autostrada va trece carpatii pe Valea Prahovei. Cat prveste podul de la Vidin ...asa e va duce la o scadere a traficului pe Valea Oltului ..( alt motiv sa nu faci culoarul 4 pe acolo0 .. Ori daca tu zici ca tranzitul se va face pe ruta Timisoara Lugoj Deva Sibiu Rm Valcea Craiova Vidin..deja zic ca e o problema care nu are legatura cu logica. Uite ca sa te fac fericit Sibiul e buricul la orice...dar daca se poate mai scoate si tu capul in lumea mare..merita si dupa ce te intorci o sa vezi ca poti fi fericit existential si in micutul tau oras.. Acum sa nu imi spui ca nu ai vazut de unde am postat in ultimele 3 saptamani..asa ca de orice poti sa ma acuzi ..dar nu ca nu am vazut lumea larga cu bune si rele!
Raspunde

@21

Acum 10 ani

Doamne se timpenii vorbesti.Cind a fost blocata Valea Oltului soferii straini care veneau din occident mergeau pe la sirbi.Fiecare are interesul sa-si scurteze traseul,nu sa-l lungeasca.Problema voastra este cu totul alta si anume ca locuiti in orase umflate artificial de comunisti,sustinute din bani publici,din deconcentrate furate pe sestache[vezi deconcentratele furate de la Sibiu de catre Brasov]nesustensbili economici si urmariti cu disperare sa ramineti pe culoar ca sa nu va destructurati cum normal trebue sa se intimple.De aici si alegerea de capitale regionale false-vezi cazul Brasovul.
Raspunde

alex

Acum 10 ani

AUTOSTRADA SIBIU PITESTI NU SE VA MAI FACE , SINGURA AUTOSTRADA CARE VA TRECE MUNTII VA FI COMARNIC BRASOV . CAT DESPRE CORIDORUL IV NICI NU O SA MAITREACA PRIN ROMANIA IN CEL MULT 3 ANI O SA TREACA PE VECHEA RUTA BULGARIA SI SERBIA . LA BRASOV FELDIOARA SE FACE CEL MAI MARE TERMINAL INTERMODAL CEEA CE INSEAMNA CA TOATE MARFURILE VENITE DIN PORTUL CONSTANTA PENTRU TRANSILVANIA VOR FI TRIATE SI STOCATE LA BRASOV . CORIDORUL IV VA FI ISTORIE REPET NU O SA MAI TREACA PRIN ROMANIA CI PRIN SERBIA
Raspunde

@23

Acum 10 ani

Politica voastra de zeci de ani a fost sa scoateti Sibiul din contex si de pe culoar.Sper sa cadeti in groapa pe care a-ti pregatit-o.
Raspunde

iasovean

Acum 10 ani

bai oaie de brasov esti in ton cu mitocania si prostia care vine de la bucuresti ba tu ai creieru odihnit ,tu daca ai avea de ales intre un drum cu 70 de km mai scurt pe care teai duce .bai minte putina culoaru 4 este stabilit de ue de vreo 50 ani ,sati mai dau un indiciu de ce crezi ca ceausescu a inceput culoaru bucuresti -pitesti ,urma daca traia rm -vilcea -sibiu-deva -arad si tot una pentru mintea ta frustata culoaru 4 cf care a fost realizat in proportie de 75 la suta care era pe varianta bucuresti -curtea de arges -rm vilcea cu podul de la viilcele -sibiu deva -arad ,intrerupt din lipsa de finantare care scurta fata de varianta iasov cu vreo 80 de km BAI de acea am ajuns unde suntem ca sunt numai oameni iresponsabili care au condus tara de 24 ani si rezultatele se vad ,tu de ce crezi ca afost suspectat nastase 9 case si una la jilava spaga de la autostrada transilvania o sosea inutila si pe bani publici tarane de la satu iasov asta de pe culoaru 4 este 85 la suta finantata de UE ,stiu ca va sperie ca ramineti in izolare voi facetiva culoar cu republica moldova nu aveti nimic comun cu transilvania ,lasati sibiul in pace si in 4-5 ani intre noi si voi va fi o dicrepanta uriasa si asta in favoarea sibiului
Raspunde

alex

Acum 10 ani

pentru 24 si 25 SUNTETI NISTE PROSTI CIOBANI NESIMTITI . PS . IN URMATOARELE ZILE BRASOVUL VA MAI AVEA O REGIONALA EXTREM DE IMPORTANTA . DIRECTIA REGIONALA DE FINANTE ( ANAF) ESTE CA SI HOTARAT SA AIBA SEDIUL LA BRASOV . DECI DECIZILE FINANCIARE PENTRU REGIUNEA CENTRU SI PENTRU SIBIU VOR FI LUATE DE LA BRASOV . RESTUL CAPITALA SI VISE . CHESTIUNEA CU CULOARUL 4 A FOST SPUSA SI PE PRO TV DAR MA ROG POATE ERAI PREA BEAT . REGIONALA ANAF VA FI LA BRASOV
Raspunde

ALEX

Acum 10 ani

pentru25 . VORBESTI FARA SA CUNOSTI POATE S-A STRICAT BRANZA LANGA TINE CA POATE NU AI FRIGIDER IN TURNISOR . CULOARELE PAN EUROPENE AU FOST STABILITE LA CONFERINTA DIN CRETA IN ANUL 1994 SI AU AVUT RECTIFICARI LA HELSINKI IN ANUL 1997 . DATORITA FAPTULUI CA IUGOSLAVIA ERA IN PLIN RAZBOI AU PREFERAT RUTA PRIN ROMANIA . SERBIA VA ADERA IN CURAND LA UNIUNEA EUROPEANA SI MAI MULT CA SIGUR PORTUL BURGAS VA PRELUA ROLUL CONSTANTEI CU TRASEU PRIN SERBIA NU PRIN ROMANIA PE ACOLO ESTE MAI SCURT TRASEUL . MINTE SEACA SI PROASTA
Raspunde

@23@21@@25

Acum 10 ani

Incearca un moment sa te calmezi si sa nu mai injuri gratuit.. 1 Diferenta pe coridor este de exact 36 km...si acum o groaza de trafic alege trecerea pe DN1 A 2 Incercarea lui Nea Nicu a fost de la inceput sortita esecului..viaductul de la Valcele e folosit pentru filme SF ...motivul e simplu solul instabil.. Sigur orice se poate face tehnologic..si daca Klausie Mousie o convinge pe Merkel sa ii dea bani sa termine un proiect nereusit de Ceausescu, e meritul lui major..sa ii dea Dumnezeu sanatate...Daca nu , asta e . 3 Ruta pe care o vor folosi prin Serbia ..e Belgrad ..Nis autostrada...Nis Kalotina acum o construiesc sarbii Kalotina Sofia.si Sofia Istanbul construiesc autostrada bulgarii acum.. 4 UE nu exista acum 50 de ani asa ca , culoarul 4 a fost negociat acum vreo zece..si modificat pe teritoriul Romaniei anul trecut si anul acesta.. 5. Te rog sa mai studiezi limba romana..e groaznica ortografia folosita de tine. 6 Alex are dreptate cu Directia Regionala de Finante... 5Vorba unui sibian neaos , Hurezeanu , singura sansa pentru Sibiu e sa nu se faca regionalizarea...sincer cred ca si pentru Brasov,....fiindca in cazul in care se va face ..Brasovul ca si Capitalav..va trebui sa negocieze cu Sibiul orasel micutz , cu pretentii foarte mari si contributii foarte mici la bugetul regional...invatat doar sa primeasca de la Centru..fara ca sa contribuie intr un mod corespunzator. Ca si exemplu uita te cum arata orasul Medias care contribuie cu 40 % din bugetul judetului si primeste mai nimic.
Raspunde

alex

Acum 10 ani

MAI TERMINATI MAI ... CA MERKEL NICI NU STIE CINE ESTE IOHANNIS . DE CE NU A FOST CU PONTA LA MERKEL ? A FOST SVABUL DIN TIMISOARA SA VA MAI SPUN CEVA SASII SUNT FOARTE RAU VAZUTI DE CATRE POPORUL GERMAN DEOARECE SUNT MINCINOSI , NESERIOSI SI SUNT PRIMII LA AJUTOARELE STATULUI GERMAN .
Raspunde

roman

Acum 10 ani

uitandu-te la comentarii vezi un intreg fiasco social fiecare incercand sa-si apere pozitia. dar daca fiecare ar spune cati bani a primit in ultimii 2 ani de la bugetul de stat ca sa arate cum arata. iata eu de exemplu constat ca in ultimii 2 ani nivelul meu social nu s-a imbunatatit. am aceiasi strada nepavata si platesc slava domnului impozite si reparatii la masini ca de tva se duce la stat. asta in timp ce un oras a primit peste 60 mil de euro si a asfaltat si printre blocuri. deci cum este fratilor ati luat deci din banii pe impozitele mele si ati asfaltat intre blocuri iar eu am ramas doar cu nepavarea. Solutia ar fi ca in urmatorii 2 ani sa stati si voi sa platiti impozite sa nu vi se faca nimic si sa ajung si eu la nivelul vostru ca traiesc tot in romania. altfel nu ma intereseaza regionalizarea daca traiesc la fel. astept comentarii pertinente
Raspunde

@29

Acum 10 ani

vorbesti prostii bai neamule. sigur d-na Merkel il cunoaste pe Johannis. Si sasii sunt f. bine vazuti oriunde in Germania bai ciobane, au o reputatie f. buna ca oameni harnici, gospodari si sunt extrem de putini care apeleaza la ajutor social. iar la romanii din Germania se poate spune ca sunt mincinosi, puturosi si incearca cu toate mijloacele sa fenteze statul german. stiu sute de cazuri... asa ca ciocul mic daca nu sti.
Raspunde

@30

Acum 10 ani

Corect , totce ai spus... Insa pana una alta tu din Sibiu ai beneficiat cu 11% mai mult decat mine raportat la ce ai produs, e drept ca ai beneficiat mai putin decat altii. ( vaslui , botosani , mehedinti) ..dar mai mult decat altii ( cluj, brasov , constanta , bucuresti)..si asta cu tot cu Romgaz..asa ca , cu tot respectul stai la rand la vaicareli.. @31 Pai daca o cunoaste de ce mama naibii nu a rezolvat cu Nabuco , ca ne ar fi ajutat o groaza..hai ca atunci o sa rezolve cu finantarea autostrazii Sibiu ..Pitesti.. Daca insa nu rezolva astea doua probleme ..sa stea naibii pe fundul lui si sa lase problemele noastre sa le rezolve altii. Hmmm ..e ok si sa stea pe fundul altuia daca ii place..dar sa o faca acolo in oraselul lui si sa termine cu aerele astea de lider national..
Raspunde

@30

Acum 10 ani

***m.gandul.info/financiar/harta-banilor-din-romania-cat-da-si-cat-primeste-inapoi-de-la-bugetul-de-stat-judetul-tau-9444892
Raspunde

@alex brasoveanul

Acum 10 ani

Autostrada Comarnic-Brasov despre care vorbesti se vrea a fi facuta prin parteneriat public privat. Deci prin 2053. Va fi o autostrada cu scop turistic, nu o alternativa pentru Coridodul 4. Chiar si dupa primirea Serbiei in UE, care nu va fi prea curand (din cauza problemei Kossovo) Corid. 4 va ramane cea mai fiabila alternativa de transport de marfa. Varna, Burgas si alte povesti vor intra in circuit intr-un viitor nedefinit inca.Despre succesul cu ANAF-ul, bravo voua, se vede cine are influenta politica mai mare si cine nu, cat despre treburile cu Johannis, Merkel, sasii, terminalele intermodale si procentul din PIB alocat fiecarui judet in parte... acuma depinde si de sursa. Te sfatuiesc sa nu crezi tot ce scrie in presa pentru ca iti pot arata si eu vreo 10 articole in care Sibiul era pe locul 3-4 de la coada la primit bani. Mult mai important ar fi ce procent pe cap de locuitor ii revine fiecarui municipiu din fonduri proprii, taxe, impozite de la firmele si companiile din zona, si vom avea un grafic mai exact al bunastarii.
Raspunde

@34

Acum 10 ani

La 15 % cofinantare romania nu e in stare sa faca o bucata care costa 1, 2 miliarde euro.. La 25 % si un cost evaluat la 5 miliarde cat timp crezi ca ne va lua sa facem Sibiu Pitesti... Raspunsul e niciodata... Asa ca singura speranta e comarnic brasov ..care se va face . Nu inteleg termenul de autostrada cu scop turistic..daca te referi si tu la leitmotivul cu miticii care vin la munte atunci e ok nu mai trebuie sa mi explici Nu cred ca ar fi foarte avantajat Sibiul sa faci o statistica cu indicatorii mentionati...aibsa fi uluit sa vezi ce aport are Mediasul.si atentie OMV a mutat sediul fiscal la 3 saptamani de la preluare.. ( deci judetul Sibiu si orasul Medias depind vital de o decizie politica.) Da mi si mie un link de genul celui dat de mine din Gandul..in care sa fie alte procente mentionate in favoarea Sibiului si atunci mai vbim.. ( nu de genul celor ..Sibiul era dupa Viena cea mai mare cetate din Imperiul Habsburgic ..ca nu suntem la stand up comedy) Daca vrei iti dau un link cu analiza de trafic actuala si o sa vezi ..acum cum traficul pe DN1 si DN1A e dublu fata de Valea Oltului...acum... Asta e diferenta intre noi..eu traiesc intr un oras cosmopolit in ,si din care lumea se misca ..avand atunci o alta perceptie...pe cand tu traiesti intr un orasel frumos , cat de cat curat dar micutz ..unde toti cred ca totul incepe si sfarseste cu modul lor de viata si gandire... Din cauza asta aveti cu totii reactiile astea viscerale la lucruri evidente..cum sunt statisticile economice ..nu se potrivesc cu ce credeti voi ca e dincolo de limita oraselului..si atunci va e cel mai usor sa spuneti ..e o minciuna. Ca sa iti demonstrez..eu cred ca in maxim 2 saptamani Serbia va stabili un calendar si o data de aderare. Cand se va anunta am sa ti spun de ce si de unde stiu.. Chestia cu ANAFUL era normala ..fara sa stiti voi Brasovul era de fapt centru regional ..aici se calcuau dobanzile si penalitatile pentru toate judetele, dupa cum centru regional este si pt CFR , Transelectrica, Romtelecom , Vodafone, BCR..etc..asa ca nu e noroc sau influenta politica..e doar o diferenta naturala intre o zona metropolitana de 400000 de locuitori si un orasel ..repet dragut , curat si civilizat..dar cu o populatie de 137 000.. Si daca pe forum din Sibiu o sa explodeze diferiti patrioti locali care sustin ca nu e asa..tot nu o sa creasca populatia si economia in statistici..
Raspunde

dracula

Acum 10 ani

cindrea si cu jovanis is cei mai MARI PAPAGALI din istoria recenta a Sibiului.
Raspunde

@35

Acum 10 ani

Cu chiu cu vai dar in cativa ani Corid. 4 se va termina la Sibiu, sau va incepe in Sb (cum vrei s-o iei). Vrei sa spui ca o cofinantare de 25% pana la Pitesti e mai greu de realizat decat Comarnic-Brasov din fonduri asa-zis private? Ma indoiesc. Asta poate daca apar peste noapte investitori surpriza din China, dar nu m-as baza pe asta. Dar sincer nici nu ma intereseaza prea mult daca Sibiul va fi legat de Bucuresti-Constanta prin Brasov sau prin Curtea de Arges. Legat de acea statistica am mentionat municipiul Sibiu, fara fondurile aduse de Medias. Personal nu am mare legatura cu Mediasul nu mai mare decat ai avea tu. Rivalitatea dintre judete nu ma intereseaza si nici nu cred ca e un etalon de masura onest. Dar asta e doar o parere. In continuare mizez pe Sibiu. Legat de orasul cosmopolit Brasov versus Sibiul izolat si inchis de lume, cazi si tu in patima (unor) sibieni postaci de aici plini de superioritate si ingamfare. Pareri extreme gasesti peste tot, insa nu trebuie sa generalizezi. Mai bine fa-ti o parere despre oameni plimbandu-te printre ei pe strazi. La capitolul acesta Brasovul nu m-a convins ca ar deborba de educatie. Nici Sibiul e adevarat. Zona metropolitana, regionala CFR, Transelectrica si celelalte reprezinta un subiect mult prea dureros pt noi ca sa il mai comentam la ora asta. Isi are radacinile in era intunecata (noua sibienilor) a comunismului si una peste alta reprezinta scanteia tutror acestor dispute.
Raspunde

@37

Acum 10 ani

Hmmm Eu zic ca deja e clar ca coridorul 4 e negociat prin Brasov Ploiesti.. Europa daca are un interes este sa circule cat mai repede pna la Constanta sau Istanbul. De aia ne au si dat in finantare pe anul acesta Sebes Campia Turzii..ca sa acceptam modificarea coridorului.. tu chiar crezi ca mor de dor sa ne dea 5v miliarde sa facem opera de arta spre Pitesti..fiindca intrega autostrada spre Pitesti e o opera de arta. Deasemenea cred ca vor finalize cei 50 Km Comarnic Brasov in maxim 2 ani… Cat priveste cat va dura pana sa circulam la Mako ..aici ai dreptate ..ani buni..si in afara traficului pe DN 1 noi nu avem o portiune care sa poata fi acoperita de PPP. cat priveste educatia ..ai dreptate , cu mentiunea ca avantajul Brasovului este ca este inm mare masura periferic Bucurestiului.. Stiu ca pentru cei din Sibiu asta pare un dezavantaj..dar sa stii ca in lumea mare a avea in preajma ta o piata de 3 milioane de consumatori e un mare avantaj… si asta a fost dintotdeauna ..si din cauza asta Brasovul a fost mai mare si mai cosmopolit decat Sibiul..inclusive in Evul Mediu. Eu stiu ca in Sibiu imaginea formata si indusa de presa e un oras communist imbacsit falimentar.. insa gandeste te ca ..nicu Ceausescu a fost prim Secretar la Sibiu ..si miscarile de strada au fost la Brasov.. Brasovul ca un tot arata mai bine decat Sibiul ( are si bugetul dublu e drept) iar economic du te si uitat te la statisticile de dupa 2008..nu la cifre absolute ci la trend..( A avut cea mai mare crestere de PIb di Romania, cea mai mare rata a investitiilor, a pierdut cele mai putine locuri de munca) hai sa ti dau un exemplu ...tu stii prea bine ca numarul de turisti in Bv e mult mai mare decat in Sibiu..macar ca , croazierele pe dunare folosesc Brasovul ca baza pentru 4 zile si alea aduc cam o medie de 100 de turisti pe saptamana. Articolul de azi despre cele 3 orase ..contine afirmatia ..nu am vazut decat un grup de turisti spanioli in Brasov ..dar in Sibiu I a un interviu unui singur turist englez fara a pomeni cate grupuri sunt in Sibiu.. cand ti am pomenit de BCR, Romtelecom..astea sunt entitati private regionale nimic de a face cu Regiunea Stalin.. Dezvoltarea feroviara are o component politica ..inca din timpul Austro Ungariei Brasovul a fost o gara mult mai importatnta decat Sibiul..chiar mai importanta decat Clujul. Asa ca daca ma intrebi pe mine ..eu mizez pe geografie care castiga intotdeauna..si nu pe Johannis si pe \" geograful \" Pompiliu Ciocan… cat priveste cosmopolitismul..eu iti postez din BV, Belgrad, Bucuresti , Sofia, Timisoara , Munchen , frankfurt. Osaka , Kyoto....de se streseaza saracul Joseph de nu mai intele nimic.. De fapt asta e diferenta dintre noi ..cele doua orase
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus