X

Intentie: pistele de biciclete din Sibiu, pe model olandez

O vizită a reprezentanților administrației locale în Olanda și o dezbatere cu specialiști americani care au preluat modelul olandez fac parte din recentele acțiuni ale Primăriei Sibiu în vederea dezvoltării proiectului de amenajare a pistelor de biciclete în oraș. Ultima astfel de acțiune a avut loc zilele trecute, când viceprimarul Astrid Fodor a deschis discuțiile unei dezbateri la care au participat producătorii americani de biciclete de munte WTB, producătorii români de biciclete Eurosport DHS Deva, precum și reprezentanți ai asociaților locale de profil, printre care și cei de la Tură în Natură.
”Principalul invitat – preşedintele WTB şi TAM, domnul Patrick Seidel – a arătat exemplul oraşului San Francisco în crearea unui sistem de transport sustenabil care îmbină transportul public cu trenul, metroul şi autobuzul cu transportul cu bicicleta. Din partea Sibiului, directorul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public a prezentat sistemul de piste pentru biciclete care se dezvoltă în prezent în Sibiu şi a arătat de asemenea concluziile unui schimb de experienţă ce a avut loc în cadrul unei deplasări în Olanda pe tema amenajării pistelor pentru biciclete”, se arată într-un comunicat al administrației locale. Invitații acestei dezbateri au și făcut o tură cu bicicletele până la Grădina Zoo.
În prezent, în municipiul Sibiu rețeaua de piste de biciclete măsoară aproximativ 60 de km.
 

Motivul pentru care a fost ales pentru prezentare modelul Olandei se datorează faptului că aceasta este un exemplu recunoscut de bune practici în domeniul mobilităţii sustenabile”, comunicat Primăria Sibiu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

24 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    ULOS

    Si totusi pista de biciclete inspre Rasinari e super ingusta, iar spre Poplaca e facuta pe carosabil. Deci din Olanda nu s-a invatat nimic, s-au cheltuit degeaba banii de deplasare.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    @Ulos

    După cum bine vezi cei care sunt preocupați de realizare unor piste adevărate sunt cei de la Primărie, nu imbecilii de la Consiliul Județean care au făcut o mizerie infernală atât spre Rășinari cât și spre Poplaca.

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Miki

    Cei de la Primaria Sibiu ar trebui sa isi mai aduca aminte si sa reinnoiasca marcajele rutiere ale pistelor de biciclete. In rest – spor la pedalat!

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    votant

    Plus ca prin padure o va face de pamint-de risu curcilor.Am avut cel mai bun presedinte de consiliu judetean din tara [Bottesch] si unii o votat ca cizma.Acum asteptati.

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    unu\'

    Si cum arata \’\’modelul olandez\’\’,dupa schimbul de experienta?Ultima data cind am fost pe acolo(Amsterdam),pistele erau pe trotuare,O sa intru pe Bing Maps sa vad daca n-au acoperit cumva Amstelul ca sa largeasca strazile lor inguste.

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    unu\'

    M-am uitat:e tot asa,exceptind strazile largi de trei-patru benzi.E usor de vazut,sunt vopsite in caramiziu.Daca pentru asta s-au dus desteptii pina in Olanda,pe banii sibienilor….

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    sibian100%

    Piste de biciclete pe model olandez pe care sa se plimbe sibienii de origine olteneasca,Cata diversitate!(cred ca totusi gresesc,oltenii vin in Sibiu cu supermasini si stau in gazda)

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    biciclist

    La cat mai multe piste!
    Pe urma o sa se vada si beneficiile.
    Intr-adevar pista zoo -Rasinari e ingusta. Ok, e prima de felul asta …dar mai bine asa decat deloc. Urmatoarea pista (oriunde o fi) o sa fie mai buna. Bravo totusi pt intentie CJ Sb

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Teodora

    Cele mai noi locuri de munca! Seriozitate maxima! Contract legal si incheiat imediat! Au inceput primele plati! Foarte multi oameni lucreaza deja cu noi! NU e joc piramidal si NU e MLM! Cei care au inceput activitatea sunt foarte multumiti! Lucrati 3 ore pe zi, ca operator online, si castigati 300 dolari lunar! Va trimitem detalii dupa ce expediati textul \”Info\” la adresa de email: teodoraartemiza@yahoo.com

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    @biciclist

    La cât mai mulți băieți deștepți. Este adevărat, tu esti un retardat. Ok, Probabil ești primul….dar mai bine așa decât deloc. Următorul (oriunde o fi) o să fie mai deștept. Bravo totuși pentru intenție::))
    PS: Plină țara asta de retardați. Pe urmă ne mirăm de ce PSD este la conducere!

  12. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    un sibian

    nu stiu ce se va face in viitor…si dupa ce model…personal cred ca putem avea un model al nostru si evident putem prelua de la altii cate ceva…oricum ce s-a facut pana acum in Sibiu e ceva la nivel ABSOLUT de amatorism precoce…un bun exemplu este pista la care se lucreaza acum…mult prea ingusta, munca fara rost, bani sifonati puternic, etc. Sigur olandezii nu au piste de 1 m latime si nici de 1,5 m…si nu le fac fundatii si structura de drum national…ca nu-i nevoie…sigur in Olanda nu gasesti pe pista de biciclisti caini, carucioare cu copii, oameni iesiti la plimbare pe jos, masini parcate, etc. Trebuie sa invatam in multe directii…nu numai cum sa construim pistele astea.

  13. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    biciclist campion

    felicitari ,johannis ,pregateste ti inlocuitoru ca din noiembrie vei fi sef lacotrocelu si la sibiu trebuie continuitate pina mai aveti resurse umane voi de la fdgr [ astrid fodor este o solutie ]ca nu vom schimba un mertan ultima generatie cu o precajita de dacie an fabricatie 69 ,si grabeste investitile ,ca s-au si dus detrtactori sibiului la ponta tv [romania tv ] s-a minta si s-a denigreze aeroportu din sibiu ca find o investitie ratata ,uitati sibieni la cine dati votu s-a ne conduca niste frustrati si libiinosi ,bai nea bucure esti penibil s-a ris cateaua aia de la romania tv de zbiara de zici ca este in durerile faceri [cretuleasca ] johannis nu aiact de acesti detractori ai sibiului care injura o asemenea investitie pe care orce oras din tara si-o doreste ,uitativa la lasov cita lupta face sa-si construiasca un asemenea obiectiv ,rusine bai nea bucure ,si conducerera aeroportului ce faceti datio in judecata pe moderatoarea postului,romania tv pentr-u prejudiciu adus aeroportului din sibiu cel mai performant din transilvania ,ba astia de conduceti judetu ce interese meschine va apasa de permiteti s-a intre niste zabalosi de ziaristi de la mitici si s-a filmeze coltu pistei ,ba s-a mergeti la cluj s-a vedeti japca la bani publici si nu cu banii de la bugetu sbirnilor ,aia si -au tras pe bani publici luati cu jaspca si si-au construit pista costisitoare prin devierea somosului si aia de ghita tv ala cu asehoti ploiesti ,sper ca in curind s-a ajunga coleg cu felix si pripon fost motanu ,ba astep o reactire rapida a consiliului judetean la defaimarea valori aeroportului INTERNATIONAL sibiu si pusa s-a plateasca prejudiciu de imagine negativa la fufa aia care zbiera la comanda lui ,copy -paste [ponta ]de o chema cretulesu de vilcea si ziaristi care aduc prejudiciu de imnagine niste nespalati nebarberiti asa zisi ziaristi de invetigatie la comanda detrtctorilor sibiului ,astep reactie rapida ,ce se intimpla cu mediu de afaceri din sibiu nu este intimplator ,de 2ani dec cind a venit la ciolan psd sibiul economic este tot timpul atacat din invidia si ticalosia care ii caracterizeaza de sorgine comunista

  14. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    vasiladi

    @biciclist campion
    -aeroportul sibiu ca nu este o investitie ratata(de acord)
    -aeroportul sibiu nu este folosit la capacitate pentru ca nu s-a putut,nu s-a vrut etc
    -pe mures cu aeroprt cit gara din avrig sint mai multe curse decit la sibiu
    -la fel si pe craiova
    -biciclistii sint si ei participanti la trafic si au drepturile lor(ati vazut vreo tara din ue fara bicilisti?)

  15. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    aeroport

    Aeroportul Sibiu o fost si este in continuare sabotat de concurenta si nesibieni cu sprijin central si cu ajutorul unor cozi de topor sibiene care ne-au vindut ptr. asi pastra posturile caldute de conducere in care sunt cu ajutorul acestora.Acolo trebuie o ancheta expresa in acest scop si scosi toti acesti sabotori la suprafata si cerute explicatii si luate masuri. Cum poti sa nu operezi de pe asemenea aeroport cu curse spre Madrid,Barcelona,Roma,Paris etc.

  16. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    @15

    Pentru ca firmele de transport zic daca e ok sau nu pentru ca ele detin avioanele si daca nu au destui pasageri, nu are rost sa opereze de pe Sibiu. Dar actualul director al aeroportului aparent face treaba buna si incetul cu incetul creste aeroportul. Dupa ce fac rezervoarele pentru realimentare va fi si mai ok. Trebuie doar sa asteptam vreo cativa ani, pe urma vom putea avea curse unde vrem.

  17. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Ioan

    Cele mai sigure locuri de munca! Oferta extrem de serioasa! Asiguram din start contract legal! Deja s-au facut primele plati! Multi oameni s-au convins, e randul dumneavoastra acum! NU este MLM! NU este joc piramidal! Castigurile sunt garantate! Cautam operatori online care vor sa castige cel putin 300 de dolari lunar, cu o munca usoara de 3 ore pe zi! Pentru a va oferi detalii, trimiteti textul \”Info\” la adresa de email: ioanheredea@yahoo.com

  18. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    alzara

    Sibienii zboara putin :nu e zona de emigratie (somaj mic !) dar nici clasa mijlocie cu apetit turistic (salarii relativ mici -exceptie gaz metan -la cetateni economi) !

  19. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    xxx

    pista e ingusta deoarece sasul nu a vrut sa renunte la rahatul ala de li i de tranvai, si conform legii nu ai voie sa faci o astfel de pista daca nu pastrezi o distanta de minim 3 metrii de la linie. cu alte cuvinte sasul e in razboi cu cindrea si noi cei de rand tragem urmarile si nu ne putem bucura de o pista adevarata

  20. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    xxx_xxx

    Linile de tramvai nu sint ale sasului(cele de troleibuz erau ae lui) si nu asta e motivul ca pista e ingusta.Modelul de pista e facut dupa mintile politicienilor care sint inguste.Ei nu circula cu bicicletele asa ca nu le pasa de altii.

  21. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  22. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    alzara

    Linia ferata era a Rasinarului construta pe tetenul Sibiului ; o struto -camila. Poate n tar fi rau ca linia de tramvai (proiect cu fonduri EU a Rasinarilui) sa ajunga la Cimitir (!) nu doar pana la Zoo. Altfel ramane o zona moarta -de neinteles.

  23. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    pista

    Pista de biciclete trebuia facuta la latimea celei din Dumbrava- parcu Sub Arini. Asa ce facem, o mizerie romaneasca, nimic corelat una cu alta,fiecare face ce vrea muschii lui, de aia arata tara asta asa iar cu distanta pina la liniile de tramvai nu avea nimic daca se mai lua 1 metru ca si asa tramvaiu nu mai circula poate numai in scop turistic ceea ce e foarte rar. Poate sau construit asa si cu interes de sabotaj ca pe viitor sa nu se dezvolte circuite cicliste avind in vedere amploarea pe care o luat-o turul ciclist al Sibiului si de asemenea avind in vedere invidia si frustrarea care domneste in Sibiu si in tara pe acest judet. Asa sa intimplat si cu vagoanele de la calea ingusta cind o venit rapid o firma de la REMAT Cluj sa le dezmembreze si sa le dea la fier vechi, ca sa nu ne dezvoltam un brand turistic pe Valea Hirtibaciului cu ajutorul mocanitei. Lucruri pe care ar trebui sa-i intereseze pe ziaristi, parlamentari si pe cei ce conduc acest judet si sa ceara explicatii acolo unde trebuie, nu sa le sesizam noi

  24. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    siby

    Nu stiu de ce nu exista o prevedere legala standard ptr. dimensiunea pistelor de biciclete din exteriorul localitatilor….de ex.: latime intre1,80-2,50m pentru pistele cu dublu sens si 1,0-1,50m pentru pistele cu un sens!? Ar rezolva simplu toate problemele legate de proiectare si executie, cine nu se incadreaza in cote nu primeste avizul de executie…SIMPLU NU?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact