Vineri,
29.03.2024
Cer Senin
Acum
20°C

Chevrolet Cruze I (J300): Cu speranța pentru cel mai bun

Chevrolet Cruze I (J300): Cu speranța pentru cel mai bun

Despre modelul Chevrolet Cruze lumea pentru prima dată a auzit în anul 2001, cînd concernul GM a trimis pe banda rulantă cu un alt design Suzuki Ignis sub numele său. Dar astăzi noi vom vorbi despre succesorul – Lacetti, cîndva popular.

Anume modificația modernă cu caroserie J300 se consideră prima generație Cruze. Startul de vînzări a modelului a început în anul 2009 și doar în anul 2013 a avut loc primul restyling, care a convertit mașina nu doar la exterior, dar mai mult tehnic.

Unii proprietarii au reacționat la aceste defecte indulgent, unii au promis că nu vor mai avea legătură cu GM. Așa sau altfel, «a uda cu noroi» automobilul, care a adunat multe comentarii măgulitoare despre unele calități ale lui de mers, nu este dorință. Dar proprietarii au făcut aceasta în locul nostru, destul de exact identificînd principalele probleme sistematice, cu care se confruntă proprietarii Cruze.

Acest lucru este de la naștere

Vom începe de la aceea, că Cruze nu s-a învrednicit din cauza motoarelor noi. Fiecare motor din gama accesibilă a fost văzut mai devreme pe alte mașini ale concernului GM. De exemplu, de 1.6 de litre agregat F16D3 «a migrat» aici de sub capota Lacetti, împreună cu avantajele sale și dezavantajele. Adevărat, la încălzirea îndelungată și mereu curgător capac de supape s-au mai adaugat încă și refuze cronice de senzori de oxigen. Nu rare au devenit și cauze de schimbări timpurii de bobine de aprindere.

De 1.8 de litre motor a primit Cruze de la generații anterioare a modelelor brandului Opel (Astra, Zafira, Vectra), iar ei, cum este cunoscut, au suferit sistematic insuficiență de roți dințate a arborelui cu came, datorită căruia automobilul a primit semnele acustice de transport, care lucrează pe diesel.

Pe el îl conduce, iar ea se descompune

Din păcate, dar, facînd alegerea între MT și «Automat» după aceste criterii, ca încredere, de a primi nodul fără probleme nu va fi posibil. Unica – întreținerea transmisiunei mecanice va deveni mai ieftină, deoarece însăși cutia nu are puncte slabe. Aderența este slabă.

Alternativa

Concurența în segmentul golf se desfășoară tare crud. În afară de Chevrolet Cruze în această «centrală» există multe altele, uneori mai demne variante. Astfel, colegii acestui model este posibil de a alege între Ford Focus, Mazda3, Mitsubishi Lancer, Toyota Corolla, Opel Astra și Renault Fluence și multe alte.

Articolul a fost furnizat de AutoDoc24.ro

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

1 comentarii

fer

Acum 7 ani

wtf!!!??? :)))
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus