auchan j

Auchan Sibiu a modernizat și extins raioanele nealimentare în avantajul clienților

Din 5 septembrie, urmare a unei remodelări, Auchan Sibiu a modernizat zona de produse nealimentare extinzând gama de produse şi a repoziţionat raioanele în avantajul clienţilor în cadrul aceluiaşi concept – toate preţurile mici zi de zi şi un confort excelent la cumpărare.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de peste 6.000 de mp, Auchan Sibiu a remodelat zonele nealimentare din magazin pentru a oferi şi mai multe produse adaptate nevoilor clienţilor şi un confort sporit la cumpărături. Raioanele care au fost modernizate şi repoziţionate în magazin sunt: tehnologie, IT şi comunicare, electronice şi electrocasnice, menaj, textile, parfumerie şi cel de produse pentru animelele de companie.

auchan sibiu (2)

Raionul produselor de tehnologie, electronice şi electrocasnice a fost repoziţionat la intrarea nealimentara din magazin pentru a oferi clienţilor acces mai rapid la ultimele noutăţi în materie de produse de inovaţie: telefoane mobile, laptopuri, produse de comunicare, electronice şi electrocasnice.

Raionul produselor de menaj de asemenea a fost repoziţionat şi aduce noutăţi în gamele de textile de casă, accesorii de bucătărie, articole de gătit.

Raionul de textile a fost extins ca suprafaţă de vânzare cu peste 20% şi repoziţionat în cadrul magazinului iar gama de produse a fost regrupată în universuri pentru bebeluşi, copii, damă şi bărbaţi. Universul textile oferă moda la preţuri mici zi de zi pentru peste 2000 de articole iar pentru sezonul colecţiei de toamnă care a început, clienţii regăsesc tot ce au nevoie pentru noul an şcolar dar şi noutăţile în materie de tendinţe în modă.

IMG_7119

 

Doamnele şi domnişoarele se pot bucura de o parfumerie nouă, extinsă şi cu noi game de produse. Categoriile frumuseţe, întreţinere păr, igienă intimă şi parafarmacie au fost mărite iar gama de peste 3000 de articole satisface cerinţele femeii moderne de astăzi.

Zona dedicată produselor pentru animalele de companie a fost regrupată şi extinsă şi oferă o gamă specializată de mâncare, accesorii, jucării pentru căţei, pisici, papagali şi alte animale.

În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Sibiu le propune multiple acţiuni comerciale inovante şi atractive, târguri şi evenimente, degustări , oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

Am remodelat complet zona de produse nealimentare oferind game mărite de produse şi cele mai bune preţuri pentru a crea un magazin Auchan care răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienţilor. Hipermarketul Auchan Sibiu  îşi doreşte să fie specialistul alimentar de referinţă,  prin gamele alimentare largi, prin calitatea produselor proaspete, prin produsele locale şi prin târgurile şi acţiunile comerciale inovante”, spune Constantin Buznea, directorul  hipermarketului  Auchan Sibiu.

Noul magazin modernizat oferă:

  • Cea mai largă gamă de produse alimentare şi o zonă nouă şi modernă de produse nealimentare
  • Zilnic prospeţime şi calitate
  • Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern prin aleile largi, rafturile bine organizate şi 36 de case de marcat ce oferă multiple soluţii de plată.
  • Angajaţi amabili şi profesionişti, pregătiţi să ajute clienţii cu profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.

IMG_7115

Accesul la Auchan Sibiu, situat în Centrul Comercial Shopping City Sibiu, este unul simplu şi rapid atât pentru locuitorii din oraş, graţie multiplelor modalități de transport în comun dar şi pentru cei care tranzitează zona. Pentru cei veniţi cu maşina, centrul dispune de o parcare gratuită de 500 de locuri.

Cifre cheie Auchan Sibiu

  • Peste 6.000 m2 suprafaţa de vânzare
  • 45.000 de produse alimentare şi nealimentare
  • 500 locuri de parcare
  • 36 de case de marcat

Despre Auchan România

Pe 7 noiembrie 2006 a fost deschis primul hipermarket Auchan, la Bucureşti, în cartierul Titan. În prezent Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015  şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

auchan sibiu

auchan i

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact