X
Coloanele de la intrarea, dar și ieșirea din oraș consumă timpi similari traficului din Capitală

Primele soluții pentru calvarul pe Calea Cisnădiei, cozile de pe Alba Iulia sau criza parcărilor. Consultare publică săptămâna viitoare

Primăria Municipiului Sibiu și consultantul angajat să elaboreze Planul de Mobilitate Urbană al Sibiului invită toți sibienii interesați de modul cum se desfășoară traficul în Sibiu să participe la o consultare publică organizată săptămâna viitoare.

Primăria Municipiul Sibiu, cu sprijinul financiar al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), a demarat în luna martie 2016 elaborarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă a Municipiului Sibiu.

Consultantul angajat pentru realizarea acestui Plan – Asocierea SC Metroul SA / SC Traffix GmbH – a realizat 31 de propuneri de proiecte menite să îmbunătățească mobilitatea în Sibiu și conexiunea orașului cu localitățile învecinate.

Consultantul va prezenta sibienilor interesați aceste propuneri în cadrul unei dezbateri publice care va avea loc în data de 8 decembrie, începând cu ora 11:00, la Teatrul Gong, situat pe str. Alexandru Odobescu, nr. 4.

”La această consultare este invitat publicul larg, membri ai asociațiilor pentru protecția persoanelor cu mobilitate redusă, reprezentanți ai asociațiilor de promovare a mersului pe bicicletă precum și reprezentanți ai instituțiilor publice. Precizăm că sala are o capacitate maximă de 173 de locuri”, au transmis reprezentanții Primăriei Sibiu.

Proiectele propuse vor putea fi consultate începând din data de 8 decembrie și pe site-ul Primăriei Municipiului Sibiu, în cadrul secțiunii Planul de Mobilitate Urbană Durabilă: http://www.sibiu.ro/index.php/primaria/mobilitate.

Consultantul Metroul/Traffix așteaptă observații și sugestii cu privire la aceste proiecte până în data de 15 decembrie 2016 pe adresa contactmobilitate@sibiu.ro, la Centrul de Informații pentru Cetățeni din sediul Primăriei Sibiu sau prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Sibiu, strada Samuel Brukenthal nr. 2, 550178 Sibiu.

”Participarea publicului la această dezbatere este importantă pentru rezultatul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă Sibiu, mai ales în această etapă, în care se definitivează lista de proiecte pe care administrația locală își planifică să le implementeze pe termen scurt, mediu și lung, până în 2030”, au mai comunicat reprezentanții primăriei.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

35 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    mihai

    CLICKBAIT
    Luându-mă după prima propoziție din titlu, mă aștept să citesc care sunt primele soluții, nu că se primesc propuneri săptămâna viitoare.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Unu

      Esti un om redus la minte.

      Cei care locuiesc in acea zona lucreaza in Sibiu.
      Cei care locuiesc acolo sunt din Sibiu in mare parte.
      Aglomeratia se formeaza in Sibiu nu in Cisnadie. Intersectia Calea Cisnadiei cu Dima sau Siretului. Zona Ciresica.

      Un om cu 10 clase nu poate gandi in perspectiva. Daca tie ti-e bine nu-ti pasa de restul.
      Sper sa ai drum in zona respectiva si sa ramai blocat in trafic.

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      ionut

      La ce gândire limitată ai, probabil că peste o săptămână vei vota cu psd. Calea Cisnădiei este in Sibiu, deci traficul e îngreunat în Sibiu.
      Oamenii ca tine n-ar trebui să aibe drept de vot sau de înmulțire

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      am minte deci gandesc

      Cu atitudinea asta demna de evul mediu ai putea sa te muti direct in varful muntelui si sa devii ascet. Chiar nu ai ce cauta in mijlocul societatii ca se pare ca nu esti capabil de convietuire cu alti oameni.
      Si apropo sa nu mai cumperi din supermarket sau mall decat produse facute in Sibiu, da?
      Te saluta un sibian 110% (eu nu doar m-am nascut si am trait Sibiu dar am facut si scoala tot in Sibiu, scoala care tie se pare ca-ti lipseste cu desavarsire).

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Cisnadian fara acte

      @Intreb si eu : Si Sibiul si Cisnadia . Ce e pe partea stanga cum mergi catre Cisnadie e al Cisnadiei …pe partea dreapta a Sibiului. Intre noi fie vorba, de la Sibiu s-a dat drumul la constructii prima data …

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Un sibian

    Pai din martie 2016 ne tot consultam. Le-am trimis pe mail vreo 15 propuneri, unele cu solutii foarte simple si ieftine, dar si propuneri mai complexe pentru care ar fi nevoie de studii de fezabilitate si bani multi. Ce sa ne mai consultam atata??? Vreau sa vad o data solutii, si actiune!!! M-am saturat de lentoarea cu care se misca primaria asta!! Zici ca batem pasul pe loc!!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Adrian

    Cea mai importanta este centura, ar trebuii sa înceapă din zona de Vest și sa aibă urcari/coborâri în cartierele Turnisor Ștrand, V.Aurie,Hipodrom,V.Aron și sa iasă în DN 1 ,zona Selimbar si parapeti New Jersey in toate curbele ,fara intersecții la nivel.
    Apoi pasaj subteran la intersecția Milea,Semaforului,Rahovei si pasarele pietonale pt minim jumătate din trecerile de pietoni de pe Semaforului plus Milea ,A.Iulia,C.Dumbravii.
    Introducerea in subteran si crearea unei noi piețe de la intersecția C.Dumbravii,Milea,inceput A.Iulia si pana dincolo de următoarea intersecție Coposu-A.Iulia
    Parcare subterana/supraterana la cazarma 90.
    Piste de biciclete adevărate ,cu porțiuni denivelate ( pt biciclete ) si legături cu toate localitățile învecinate.
    Sistem de bike-sharing.
    Dublarea frecventei mijl.de transport pt rutele cele mai circulate si parcări etajate la aeroport,intrarea dinspre Bv,Vâlcea si conexiuni cu transportul in comun.

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      dan

      intr-o alta tara ar merge si parcarile la intrarea orasului si car sharing-ul. si transportul in comun DIn pacate trebuie sa ne adaptam la conditiile in care sunt f f f multe masini,iar infrastructura e din evul mediu. Trebuie gasite solutii aplicabile situatiei de fata. Sunt oameni care iau salarii pt a gasi solutii si sper sa le gaseasca rapid. Noi nu avem decat sa participam si sa ne dam cu parerea

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    K.Samuel

    Eu o sa merg la dezbatere si toate ideile pe care le am cu privire la aceasta zona, o sa le trec mai intai prin filtrul gandirii critice, am sa vad ce impact au pentru alte zone si apoi, daca voi avea sansa, le voi prezenta. Si va incurajez pe toti cei care comentati aici, sa faceti la fel.

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Cosma Ioan

    Problemele apar datorită faptului că se aprobă ușor proiecte de locuințe colective sau case, fără ca aceste cvartale să aibă școli, grădinițe, complexe comerciale, etc. De ce nu-i obligă pe investitorii imobiliari să facă parcaje subterane, sau la subsol de blocuri, deasupra rămânând locuri de joacă, zone verzi ? Cu să duci copiii la grădiniță/școală dimineața la 8.00 să-i iei la 12.00 fără să se blocheze traficul? Ca să nu mai spunem că toți acești părinți trebuie să ajungă și la locurile de muncă.

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Ned Umiritul

    Potrivit articolului, ^ Consultantul angajat pentru realizarea acestui Plan – Asocierea SC Metroul SA / SC Traffix GmbH – a realizat 31 de propuneri de proiecte menite……^ Pai, daca sunt deja realizate, cine opreste publicarea acestor variante inca de luni, pe site-ul Primariei ? De ce sa nu avem timp sa le studiem pana in 8 decembrie? Sunt secret de stat ?

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    sholdovean

    Pe Alba Iulia, o solutie ar fi ca atunci cand se fac transee pe sosea sau pe trotuare, sa se faca in intervalul 10:00 – 15:00, pentru c atunci majoritatea sunt la serviciu. E idiotenie sa vezi dimineata, ora 7:30 – 8:30 cum se lucreaza pe sosea.

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    x

    Solutia Calea Cisnadiei: sens unic in jos pe 2 benzi incepand de la intersectia cu str. Siretului si terminand cu o strapungere in Mihai Viteazu de tip giratoriu (zona Casa Asigurari Sanatate-banca Carpatica) iar pe Calea Dumbravii schimbat sensul unic in sus(exceptia unei benzi intre str. Argesului-Dima) pana la Str. Siretului iar Siretului sens unic pana la Calea Cisnadiei. Cu largirea Caii Cisnadiei de la iesirea din oras pana dupa benzinarie descongestionezi si obligi primaria Cisnadie sa largeasca soseaua.

  12. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Bogdan

    O alta solutie de fluidizare a traficului (pentru a evita bottleneck-ul din Strand)ar fi asfaltarea drumului dintre Str. Prelungirea Sacel si Turnisor.

  13. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Spirit Civic

    1- Asfaltarea drumului între Turnișor si Ștrand (cel de peste câmp ) ar fi o soluție. 2-Realizarea unei legături între Calea Cisnadiei si Bdul Mihai Viteazu ar mai ușura traficul. 3- Primăria să fie mai activă la sesizările cetățenilor privind mașinile abandonate pe domeniul public.

  14. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  15. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    A

    Dupa ce citesti comentariile de aici, iti dai seama cat de cretini sunt unii. Oricum proiectele astea sunt echivalentul local al studiilor de fezabilitate, adica o spalare de bani care nu va schimba nimic iar faptul ca proiectele sunt publicate DUPA dezbatere nu ofera oamenilor posibilitatea studierii lor si nu le permite oamenilor sa isi exprime parerile. Deci la fel ca si colectarea selectiva, e doar un furt pe fata la care idiotii pun botul.

  16. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Eugen

    Consultare publica? Un mod de a trage de timp pana mai bifam niste festivaluri, care nu au nevoie de consultare publica. La modul general, nu stim cati vizitatori atrag festivalurile dar stim ca pe cei mai multi ii tine departe starea jalnica a infrastructurii.

  17. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  18. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    bobby

    La iesire de la Promenada Mall catre Semaforului intersectia care e acum Rahovei trebuie in pasaj subteran care sa duca in sus spre Milea pe cei care vin si se duc la Mall. Asta at decongestiona traficul in zona aia nebuna, eliminarea semafoarelor de la acea intersectie. Cea de a 2-a masura at fi sa largeasca Calea Dumbravii (si asta se poate face rapid) sa fie din nou dublu sens dar pe 4 benzi de rulare. Multi vin din zona Cisnadiei catre Calea Poplacii doar pe strada Alexandru Vlahuta care e singura dealtfel pe unde se poate ajunge. Nu pot sa cred cat de idiotic au fost cei cu sistematizarea.

  19. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Alex

    Trebuie facut ceva cu iesirea de la Promenada Mall, nu-i posibil o singura iesire de la toata zona comerciala. Stiu ca-i in Selimbar, dar…

  20. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Leu

    Acea zona de blocuri s-a dezvoltat exact ca si caracterul primarilor din zona: MARINCUTA si HUJA. Omul sfinteste locul. Ce asteptari sa ai de la acei doi agramati? In joc mai intra Prefectura care se pare ca a avut interes sa nu intervina…

  21. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    alex

    Solutii nu prea sunt – cei din camp de la Cisnadie oricum marea majoritate vor sa o ia prin oras ca au de lasat puradeii la scoala sau gradinita asa ca orice giratoriu sau semafor se va pune ar fi inutil. Asta e cand te muti in camp si vrei brusc in civilizatie tre sa stai la coada. Daca tot suntem la proiecte fantastice de ce nu si un metrou care sa lege zona de preerie Cisnadie cu mallul si apoi cu toate cartierele pana la aeroport – total fezabil zic eu

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Cisnadian fara acte

      M-a amuzat teribil frustarea cu care vorbesti. Dar sa clarificam niste aspecte : puradelul e lasat in Sibiu la scoala pentru ca am buletin de Sibiu si un imobil in Sibiu, m-am mutat in camp pt ca “animalele” stau acum la oras si se cred civilizate (daca ati vazut o asociatie de locatari sa se inteleaga in Sibiu sa imi spuneti sa va fac cinste) si problema de mobilitate exista in Sibiu nu in Cisnadie. Mai mult, multi fac aprecieri dar putin cunosc : drumul 106C se afla la granita localitatilor Cisnadie si Sibiu pana aprope de Sevis : tot ce e pe dreapta catre Cisnadie e Sibiu de la benzinarie pe partea stanga e Cisnadia ! Si cei din SIbiu au dat autorizatii la fel ca si Cisnadia……tot ce e pe partea dreapta a drumului e SIbiu….asa sa fim clari cu vina si responabilitatea! Sibiul a construit primul in zona, trebuiau sa se gandeasca …..acum cand a venit si Cisnadia….hop…Cisnadia e de vina

      • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

        alex

        Pai daca puradelului ii place in camp pai sa faca scoala acolo in camp cu ceilalti puradei ‘civilizati’ si sa faca matematica cu doamna iepuroaica si matematica cu domnu popandau sef de asociatie pe pers fizica. Frustrat esti tu eu eram doar ironic nu am treaba cu zona aia la noi astia mai animalici exista drum cu 4 benzi scoli, gradinite, piata si magazine la max 10 min de mers pe jos pe cand la tine in 10 min de mers pe jos abia iesi la glod dar ce nu face omu sa fie ‘civilizat’.

  22. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Cisnadian fara acte

    @Alex: Scoala la care invata copilul meu e platita de mine, sibian! Drumurile de 4 benzi de care vorbesti sunt construite din banii mei de sibian , ai nostrii de fapt, si sunt supraglomerate! Nici eu, nici majoritatea sibienilor cu “valoare” nu isi dau copii la scoala cea mai apropiata ci la scoala cea mai buna asa ca ….ia nu mai vinde gogosi ! Orasul nu se blocheaza ca imi duc eu copilul la scoala cu masina in Sibiu ci pentru ca toti sibienii facem la fel indiferent de cartierul de domiciliu! Cei din Cartierul Alma unde isi duc copii la liceu ? Avem si noi magazine in cartier, stai bland…si nu fac 10 min pana la el, fac mai putin. Si cei din Gusterita sau Broscarie poti sa zici ca stau in camp….asta nu insemana ca trebuie ironizati…..ironiile astea chiar nu isi au locul.

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      alex

      Cisnadian care esti tu cica sibian tu ai fost vreodata in Broscarie? Daca nu stiai prin Broscarie trece un frumos drum ASFALTAT CU 4 BENZI, ESTE ILUMINAT TOTAL BETONAT FRUMOS ADICA UN FEL DE GLOD CARE NU SE INMOAIE CAND PLOUA, ARE TRANSPORT IN COMUN, ARE IESIRE LA AUTOSTRADA IN 300 M SI ARE DE LA FARMACIE PANA LA CRAJME SI CASA DE PARIURI daca asta e camp dragule tu locuiesti intr-o hazna trezirea. Stiu ca v-ati luat o teapa monumentala cu mutatul acolo mai ales ca o si fost la ‘oferta’ dar tine minte atat doar – nu exista smecheri daca nu exista fraieri – te las pe tine sa te regasesti. In Sibiu pe Prelungirea Sacel stau numa bastani si case de case dar pt aia tot in praf sau namol stau de ani buni asa ca o paralela daca inca mai speri ca situatia de acolo se va schimba curand.

  23. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Cisnadian fara acte

    @Alex : Nu stiu cine te-a mintit, dar pt mine nu e absolut nici o teapa ! Sunt niste conditii/probleme pe care le-am acceptat pentru un confort sporit la un pret mai mic. Teapa probabil e la cei care cumpara la preturi de 4 ori mai mari ca mine acum si pe care ii fraieresc contructorii ca le fac drum dupa ce se muta. Cartierul de dupa cimitir ..pe stanga …care e in mun. Sibiu …cum de Sibiul nu le-a facut transport in comun …sau farmacie ….sau drum cu 4 benzi (apropo de Brocarie ….sa te vad cum ajungi tu la Fan Curier cu autobuzul…..si iti iei medicamente de la o framacie din apropiere) .Nu e acelasi lucru Prelungirea Sacel cu cativa “bastani” si impozite de la 2000 de apartamente si case din zona Arhitectilor nu ?

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      alex

      Cat ai dat pe mp util construit sa vedem daca e oferta? De 4 ori cat tine is curios cat inseamna asta 2500-3000 eur mp? Nici la Arsenal vizazi de parcu Subarini nu e atat dar cine stie poate unde stai tu e foarte exclusivist. Daca ai fi sa-l vinzi acum apart cam cat crezi ca mai iei pe el in conditiile in care si in Sibiu preturile au mai scazut si deja apar cartiere noi ? La Fan Curier e tot in camp ca la tine tu ar trebui sa ne spui cum se ajunge ca sti mai bine, eu astept curieru acasa ca de aia e platit nu tin neaparat sa ma plimb pe tarla. Si nici pe cheltuiala ta cu gazolina nu-s invidios robabil bagi de 100 lei pe luna si iti mai si ramane – numa avantaje sa stai in camp fie ca e Cisnadie, Selimbar sau Sibiu si sa tot dai de la 700 eur la deal pe mp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact