Joi,
28.03.2024
Partial Noros
Acum
15°C

PPRO, una din companiile cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa, și-a deschis un nou departament la Sibiu

PPRO, una din companiile cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa, și-a deschis un nou departament la Sibiu

PPRO, companie care activează în zona metodelor alternative de plată și care în doar zece ani de la înființare a ajuns la o cifră de afaceri de peste 35 de milioane de euro, și-a înființat un nou departament la Sibiu. Datorită calității oamenilor de aici și a legăturilor aeriene cu birourile PPRO din Europa.

Numele PPRO a devenit legat de Sibiu din luna mai a anului trecut, prin înființarea unui birou cu 12 angajați. Între timp, echipa a crescut la 28 de oameni, iar conducerea grupului PPRO a decis extinderea afacerii la Sibiu prin înființarea unui departament de suport telefonic pentru cei peste un milion de clienți persoane fizice din mai multe țări ale Europei. Până anul viitor, cei de la PPRO intenționează să își mărească echipa cu alte 30 de persoane, mizând și pe cultura organizațională prietenoasă pe care o promit. Sediul central al PPRO se află la Londra, dar afacerea a fost demarată în Germania, la Munchen, unde activează și în prezent echipa de dezvoltare. Compania cu aproximativ 200 de angajați mai are birouri deschise în Gibraltar, Luxemburg, Cologne (Germania) și în Sibiu, urmând să deschidă în cursul acestui an birouri și în Atlanta (SUA) și în Singapore. „Înființată în 2006, având sediul central în Londra, PPRO este o instituţie financiară certificată de UE, cu o licență de e-money emisă de organismul de reglementare britanic FCA“, arată reprezentanții companiei.

Marca Viabuy

Numele PPRO este mai degrabă cunoscut în țările din zona euro a Uniunii Europene datorită cardurilor pre-plătite ViaBuy, o alternativă la cardurile de credit. Aceste carduri, arată reprezentanții companiei, sunt emise extrem de rapid (termen de livrare de două zile) și pot fi alimentate on-line din conturile bancare ale celor care le solicită, de exemplu. Cardurile Viabuy sunt, de fapt, carduri Visa sau Mastercard preplătite. „Depășind graniţele de pe piaţa plăţilor online, PPRO Group, specialist în e-payments, elimină complexitatea plăților internaționale de e-commerce prin dobândirea, colectarea și prelucrarea unor game largi de plăți alternative, metode pentru PSP-uri, printr-o singură platformă integrată. Platforma PPRO, susține la nivel internațional metodele alternative de plată în mai bine de 190 de țări, ceea ce permite comercianților să-și extindă acoperirea de e-commerce, să încaseze fără griji și să obțină rate de conversie mai mari“, mai arată reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.

Sibiul oferă suport telefonic în opt limbi

„S-a dovedit o idee de succes, afacerea crește rapid și vrem să oferim clienților servicii de suport la cel mai înalt nivel. Motivul pentru care am început să creștem o echipă la Sibiu este acela că aici sunt oameni inteligenți și talentați, care au înțeles cum funcționează produsele noastre și care sunt nevoile consumatorilor, mai ales“, arată Simon Black, CEO al PPRO Group (foto principală dreapta, alături de Ioana Roman, director operations și Philipp Nieland, cofondator și Chief Strategy Officer al PPRO Group). Motivul pentru care conducerea companiei a ales Sibiul pentru extindere este legat de și conexiunile aeriene ale orașului.  „Compania noastră a fost fondată în Munchen, iar între Sibiu și Munchen există legături aeriene foarte bune“, arată Simon Black. Compania care și-a crescut profitul de zece ori în ultimii cinci ani arată că numărul clienților crește săptămânal, iar acești clienți au nevoie de suport inclusiv prin intermediul telefonului. La care telefon vor răspunde angajații din Sibiu. „Acești oameni oferă servicii suport-clienți în opt limbi unei baze de date existentă, care numără peste un milion de conturi. Avem câteva mii de clienți noi în fiecare săptămână, iar echipa din Sibiu le oferă clienților sprijin și consiliere prin intermediul e-mailului, a rețelelor de socializare precum Facebook, iar de acum și prin telefon. Pentru a oferi servicii de suport prin telefon aveam nevoie de o echipă mai numeroasă și de un spațiu mai mare. Acum sărbătorim mutarea biroului“, a mai arătat CEO-ul PPRO Group. Noul sediu de pe bulevardul Victoriei a fost inaugurat, printr-o petrecere, în cursul după-amiezii de marți.

„Încurajăm un mediu cât mai sociabil, în care oferim tuturor posibilitatea să meargă la Munchen, de exemplu, pentru a cunoaște și ceilalți membri ai familiei PPRO. Investim în team building-uri, în evenimente distractive, cum ar fi petrecerea de la inaugurarea noului birou de la Sibiu, dar și în evenimente legate de specificul acestui business. Un alt aspect al culturii noastre organizaționale este legat de faptul că avem de-a face cu o afacere internațională. Iar oamenilor open-minded, cum sunt absolvenții, le place să lucreze într-un mediu cu persoane de mai multe naționalități, deoarece noi învățăm unii de la alții. Avem experiențe diferite și le împărtășim cu oameni din lumea întreagă“, Simon Black, CEO PPRO GRoup
Caută în special absolvenți

Campania de recrutare de personal pe care a demarat-o compania PPRO în Sibiu vizează în special absolvenții. „Vrem oameni inteligenți și care pot dezvolta proiecte. Căci în cadrul companiei noastre sunt multe oportunități de a avansa în carieră, atât în România, cât și în punctele de lucru din alte țări“, arată Simon Black. El susține că avantajele unui loc de muncă în cadrul companie conduse de el țin și de cultura organizațională. „Chiar dacă sunt CEO sunt om și prefer să lucrez într-un loc în care îmi place să merg. Din acest punct de vedere încercăm să construim și menținem o cultură organizațională, în care colegii noștri sunt tratați cu respect, li se oferă perspective și autonomie. Vrem oameni care gândesc și vin cu soluții și iau decizii. Căci poți fi și agent de service pentru clienți, poziție din care trebuie să iei decizii în fiecare zi. De la cum să răspunzi clienților, ce informații să le oferi și când, ce alți colegi să aduci pentru a rezolva problemele clientului. Ne dorim oameni cărora le place să ia decizii și care au inițiativă. Este o parte a culturii companiei noastre“, mai adaugă CEO-ul companiei.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

15 comentarii

Ion cacat

Acum 7 ani

Adica call center. Job prost platit. Exploatare. Ore aiurea. Targeturi aberante. Profita de absolventi naivi care se bucura ca au un job. Reclama ascunsa la altii care cred ca au inventat coada la pruna
Raspunde

IR

Acum 7 ani

Articol plin de greșeli, gramaticale dar și de conținut. Nu sunt 28 de angajați, nu au venit în Sibiu pentru profesioniști ci pentru a face economie cu salarii. Hai sictir. Plina tara de call centers și companii de rahat ca și asta.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Mari

Acum 7 ani

Chiar este o altfel de companie! Nu sta nimeni cu puşca langa tine în ceea ce privește targetul, nu faci ore suplimentare decât dacă vrei bani extra, nu se lucrează în ture. Salariile sunt mult peste media de piață pentru acest tip de job. Şi nu înteleg de ce vorbiți dacă nu stiți interesați-vă!
Raspunde

IR

Acum 6 ani

Mari tu lucrezi acolo?
Raspunde

Olingpia Gafosdea

Acum 6 ani

....uai cuopchi, iar iexpulzara astia din Uocsidient un carutz di pruosti acilea? Pa' uni mai gasasti "kilipir" c-aista uai: munca putana, si baniet de-abia-l puotz dusi?...
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Mari

Acum 6 ani

Da lucrez la PPRO si nu am decat cuvinte de lauda. Daca vrei sa te convingi vino si cunoaste-ne si apoi vorbeste.
Raspunde

Quel Qun

Acum 6 ani

Deja 2 angajati noi care pleaca la nici 2 saptamani de "training" in ultima luna / doua. Interesant.
Raspunde

El

Acum 6 ani

"Vrem oameni inteligenți și care pot dezvolta proiecte. Căci în cadrul companiei noastre sunt multe oportunități de a avansa în carieră, atât în România, cât și în punctele de lucru din alte țări“ Hahaha, ma faceti sa rad ! Traducerea corecta era : vrem oameni inteligenti care sa faca munca multa si buna pe bani putini si care sa dezvolte muschi si ciuperci. Ca odata angajat pe o functie, acolo ramai !
Raspunde

Quel Qun

Acum 6 ani

Santaj, neprofesionism, atacuri personale, avertismente fara fundament si bazate pe minciuni. 4 angajati au demisionat intr-o perioada de 5-6 luni din cauza managementului "excelent" de la Sibiu. Uitati-va pe undelucram.ro. Ora de sibiu vorbeste de mancare gratis?!...aiurea, fals. Sanse de dezvoltare 0. Cauta absolventi pentru a plati salariu minim. Daca totusi o cina de cand in cand si petreceri va conving NU acceptati mai putzin de 2500/luna net.
Raspunde

IR

Acum 6 ani

******
Raspunde

SB

Acum 6 ani

Colegi tratati cu respect?! o sa aveti partea de bullying acolo, oferita direct de managementului, daca nu ati avut-o la liceu deja. Este mai mult un grup de terapie si grup de peietenuti decat un loc de munca serios.
Raspunde

IA

Acum 6 ani

Oamenilor open-minded?!....aaah de aia cei care nu sunt de acord cu "gandirea" managementului au tratament "special".
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Ioana Roman

Acum 6 ani

Declaratia Grupului PPRO Grupul PPRO (PPRO) este o organizatie multinationala de top, cu experienta in domeniul metodelor globale si alternative de plata, care a devenit unul din furnizori de fintech cu ce mai rapida crestere (tehnologie financiara) din Europa. Acoperind intregul lant valoric de plata, de la achizitii, la emisie si procesare, PPRO asigura atat furnizorilor de servicii de plata, cat si comerciantilor si consumatorilor finali posibilitatea de a plati oricand, oriunde si oricum doresc. PPRO a emis clientilor sai din Europa mai mult de 1 milion de carduri preplatite sub marca Viabuy, la acestea adaugandu-se alte 200 000 de cardurile preplatite CrossCard destinate clientilor corporativi, fiind, de asemenea, distributorul tichetelor de plata, Paysafecard la nivel mondial. PPRO se dezvolta rapid numarand 200 de angajati de 30 de nationalitati diferite, care au acelasi scop si sunt motivati de atingerea succesului. PPRO crede in importanta sarbatoririi succesului si a reunirii angajatilor, indiferent de locatia acestora, si organizeaza evenimente si festivitati, de doua ori pe an. Cu o echipa atat de diversificata, PPRO are o cultura corporativa receptiva la nou, conform careia opiniile diferite sunt binevenite si sustinute. Una dintre principalele prioritati ale afacerii consta in a se asigura ca toti angajatii se simt apreciati si recompensati, oferinduli-se numeroase oportunitati de instruire si dezvoltare a carierei in cadrul companiei. PPRO si-a continuat expansiunea globala in 2016, prin deschiderea unui nou departament de suport clienti in Sibiu, Romania, pentru a raspunde la intrebarile privind conturile curente electronice si serviciul de carduri preplatite. Inca de la deschiderea filialei PPRO (PPRO Technology and Services Romania) in Sibiu, anul 2016, angajatii au creat, intr-un interval extrem de scurt, un mediu de lucru si o cultura dinamica. Aceasta atmosfera a aparut si a evoluat fara influenta directa a echipei de conducere a companiei, dar de care conducerea si compania sunt extrem de mandre si careia ii ofera tot sprijinul. Se intentioneaza extinderea echipei PPRO din Sibiu, recrutata de curand si formata din 30 de profesionisti plurilingvisti in domeniul platilor, prin adaugarea a altor 30 de angajati pana la sfarsitul anului 2017. Pentru a atrage pe cei mai buni profesionisti, Grupul PPRO asigura un salariu mai mare decat cel mediu oferit in acest domeniu. PPRO este una dintre companiile care a cunoscut una dintre cele mai rapide dezvoltari in domeniul Fintech, inregistrand un venit de 10 ori mai mare in ultimii cinci ani si contribuind la evolutia rapida a platilor electronice la nivel global. Ca afacere, PPRO se concentreaza pe a asigura angajatilor un mediu de lucru prietenos si o echipa formata din persoane apropiate care urmaresc un singur scop comun – sa depaseasca asteptarile consumatorilor si ale clientilor nostri corporativi oferind servicii de talie mondiala.
Raspunde

JW

Acum 6 ani

"PPRO are o cultura corporativa receptiva la nou, conform careia opiniile diferite sunt binevenite si sustinute. Una dintre principalele prioritati ale afacerii consta in a se asigura ca toti angajatii se simt apreciati si recompensati, oferinduli-se numeroase oportunitati de instruire si dezvoltare a carierei in cadrul companiei." De aia fac ca pe vremuri si au instalat sistem de ponctaj in fiecare camera dupa ce se au laudat cu sediul nou. Aveti grija cat timp petreceti la toaleta de acum incolo! Receptiva la nou?! Nici doamna administrator crede textul care a publicat (copy-paste de undeva sigur). Cautati si cititi despre www.cashcloud.com , managementul care a facut praf imitatia aia de start-up managereaza acum PPRO in Sibiu.
Raspunde

Quel Qun

Acum 6 ani

Dupa ce a facut praf inca o firma, doamna administrator o sa dispara din firma asta. Macar scapati de asemenea fiinta. Director Operations (nu Director of Operations) se denumea doamna care pana la urma facea pur si simplu munca de administrator dar de proasta calitate. Sa aiba grija Londonezi ca vine dupa voi! Pentru cei care aplicati pentru posturi acolo, nu acceptati mai putin de 2500/net (mai ales ca cum nu au oameni pentru call center ii pune pe cei care lucreaza doar pe mail sa raspunda la telefoane) daca aplicati pentru post de administrator cereti macar 5000/net. Doamna aia castiga cel putin atat. Bafta PPRO!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus