PPRO, companie care activează în zona metodelor alternative de plată și care în doar zece ani de la înființare a ajuns la o cifră de afaceri de peste 35 de milioane de euro, și-a înființat un nou departament la Sibiu. Datorită calității oamenilor de aici și a legăturilor aeriene cu birourile PPRO din Europa.
Numele PPRO a devenit legat de Sibiu din luna mai a anului trecut, prin înființarea unui birou cu 12 angajați. Între timp, echipa a crescut la 28 de oameni, iar conducerea grupului PPRO a decis extinderea afacerii la Sibiu prin înființarea unui departament de suport telefonic pentru cei peste un milion de clienți persoane fizice din mai multe țări ale Europei. Până anul viitor, cei de la PPRO intenționează să își mărească echipa cu alte 30 de persoane, mizând și pe cultura organizațională prietenoasă pe care o promit. Sediul central al PPRO se află la Londra, dar afacerea a fost demarată în Germania, la Munchen, unde activează și în prezent echipa de dezvoltare. Compania cu aproximativ 200 de angajați mai are birouri deschise în Gibraltar, Luxemburg, Cologne (Germania) și în Sibiu, urmând să deschidă în cursul acestui an birouri și în Atlanta (SUA) și în Singapore. „Înființată în 2006, având sediul central în Londra, PPRO este o instituţie financiară certificată de UE, cu o licență de e-money emisă de organismul de reglementare britanic FCA“, arată reprezentanții companiei.
Marca Viabuy
Numele PPRO este mai degrabă cunoscut în țările din zona euro a Uniunii Europene datorită cardurilor pre-plătite ViaBuy, o alternativă la cardurile de credit. Aceste carduri, arată reprezentanții companiei, sunt emise extrem de rapid (termen de livrare de două zile) și pot fi alimentate on-line din conturile bancare ale celor care le solicită, de exemplu. Cardurile Viabuy sunt, de fapt, carduri Visa sau Mastercard preplătite. „Depășind graniţele de pe piaţa plăţilor online, PPRO Group, specialist în e-payments, elimină complexitatea plăților internaționale de e-commerce prin dobândirea, colectarea și prelucrarea unor game largi de plăți alternative, metode pentru PSP-uri, printr-o singură platformă integrată. Platforma PPRO, susține la nivel internațional metodele alternative de plată în mai bine de 190 de țări, ceea ce permite comercianților să-și extindă acoperirea de e-commerce, să încaseze fără griji și să obțină rate de conversie mai mari“, mai arată reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.
Sibiul oferă suport telefonic în opt limbi
„S-a dovedit o idee de succes, afacerea crește rapid și vrem să oferim clienților servicii de suport la cel mai înalt nivel. Motivul pentru care am început să creștem o echipă la Sibiu este acela că aici sunt oameni inteligenți și talentați, care au înțeles cum funcționează produsele noastre și care sunt nevoile consumatorilor, mai ales“, arată Simon Black, CEO al PPRO Group (foto principală dreapta, alături de Ioana Roman, director operations și Philipp Nieland, cofondator și Chief Strategy Officer al PPRO Group). Motivul pentru care conducerea companiei a ales Sibiul pentru extindere este legat de și conexiunile aeriene ale orașului. „Compania noastră a fost fondată în Munchen, iar între Sibiu și Munchen există legături aeriene foarte bune“, arată Simon Black. Compania care și-a crescut profitul de zece ori în ultimii cinci ani arată că numărul clienților crește săptămânal, iar acești clienți au nevoie de suport inclusiv prin intermediul telefonului. La care telefon vor răspunde angajații din Sibiu. „Acești oameni oferă servicii suport-clienți în opt limbi unei baze de date existentă, care numără peste un milion de conturi. Avem câteva mii de clienți noi în fiecare săptămână, iar echipa din Sibiu le oferă clienților sprijin și consiliere prin intermediul e-mailului, a rețelelor de socializare precum Facebook, iar de acum și prin telefon. Pentru a oferi servicii de suport prin telefon aveam nevoie de o echipă mai numeroasă și de un spațiu mai mare. Acum sărbătorim mutarea biroului“, a mai arătat CEO-ul PPRO Group. Noul sediu de pe bulevardul Victoriei a fost inaugurat, printr-o petrecere, în cursul după-amiezii de marți.
„Încurajăm un mediu cât mai sociabil, în care oferim tuturor posibilitatea să meargă la Munchen, de exemplu, pentru a cunoaște și ceilalți membri ai familiei PPRO. Investim în team building-uri, în evenimente distractive, cum ar fi petrecerea de la inaugurarea noului birou de la Sibiu, dar și în evenimente legate de specificul acestui business. Un alt aspect al culturii noastre organizaționale este legat de faptul că avem de-a face cu o afacere internațională. Iar oamenilor open-minded, cum sunt absolvenții, le place să lucreze într-un mediu cu persoane de mai multe naționalități, deoarece noi învățăm unii de la alții. Avem experiențe diferite și le împărtășim cu oameni din lumea întreagă“, Simon Black, CEO PPRO GRoupCaută în special absolvenți
Campania de recrutare de personal pe care a demarat-o compania PPRO în Sibiu vizează în special absolvenții. „Vrem oameni inteligenți și care pot dezvolta proiecte. Căci în cadrul companiei noastre sunt multe oportunități de a avansa în carieră, atât în România, cât și în punctele de lucru din alte țări“, arată Simon Black. El susține că avantajele unui loc de muncă în cadrul companie conduse de el țin și de cultura organizațională. „Chiar dacă sunt CEO sunt om și prefer să lucrez într-un loc în care îmi place să merg. Din acest punct de vedere încercăm să construim și menținem o cultură organizațională, în care colegii noștri sunt tratați cu respect, li se oferă perspective și autonomie. Vrem oameni care gândesc și vin cu soluții și iau decizii. Căci poți fi și agent de service pentru clienți, poziție din care trebuie să iei decizii în fiecare zi. De la cum să răspunzi clienților, ce informații să le oferi și când, ce alți colegi să aduci pentru a rezolva problemele clientului. Ne dorim oameni cărora le place să ia decizii și care au inițiativă. Este o parte a culturii companiei noastre“, mai adaugă CEO-ul companiei.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Uniunii Europene , Cardurile Viabuy , Marca Viabuy , Pro Group , Simon Black , extindere , e-money , Chief Strategy Officer , Campioana României , Philupp Nieland , Philipp Nieland , Resilient Approach
Vizualizari: 12621
Ultimele comentarii
Acum 20 minute
Ombladon
Acum 44 minute
Paganini
Acum 48 minute
Didulescu
Acum 50 minute
Mioara
Acum 54 minute
Andrei