X
autostrada (11)

Ministrul Transporturilor: Vom avea 90 de kilometri noi de autostradă la finele anului

Ministrul propus pentru portofoliul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat, joi, la ieșirea de la audierile din Parlament, că vara aceasta se va muta pe șantierele de autostrăzi pentru a supraveghea personal stadiul lucrărilor și a dat asigurări că, până la finele anului, vor fi gata 90 de kilometri noi.

“90 de kilometri de autostradă vor fi gata anul acesta. 15 au fost dați deja în circulație în luna martie, vorbesc de secțiunile A, B și C din lotul II Lugoj-Deva, urmând să avem lotul III și IV Lugoj-Deva, lotul III și IV Sebeș-Turda și intrarea în București, cei trei kilometri”, a declarat Cuc, citat de Agerpres.

Ministrul a adăugat că, per total, în acest an vor fi lansate proiecte de autostrăzi de 600 de kilometri.

“Până acum am lansat proiecte de 93 de kilometri, vorbim de proiectare și execuție de autostradă, și 121 de kilometri de drumuri de mare viteză. Mă refer la Pitești-Sibiu, centura de sud a Capitalei, drumul de mare viteză Pitești-Craiova”, a mai arătat Cuc, care a deținut și până acum acest portofoliu în Guvernul Grindeanu.

El a subliniat că va merge personal în inspecție pe șantiere, pentru a supraveghea stadiul lucrărilor.

“Chiar în această vară mă voi muta pe șantier, pentru că mi-am asumat niște termene, niște kilometri de autostradă. Unii constructori au luat în serios tot ce am transmis, alții văd că încă merg cu o viteză redusă și, dacă vor continua să meargă așa, nu vor mai lucra, lucrurile sunt simple”, a continuat ministrul.

Răzvan Cuc a primit aviz pozitiv pentru portofoliul de la Transporturi de la comisiile de specialitate din Parlament cu 32 de voturi pentru și 12 împotrivă.

Cauți un loc de muncă sau vrei un job mai bun? Pe turnulsfatului.ro/locuridemunca ai de unde alege. Starbucks, Continental, Stefanini, Wenglor, Takata, Compa, RSK Development, Dream Personal Logistik GmbH, CGS, Trigo Industry Services, Fântânița Haiducului, Harting, Compa, Soma, Kulinarium, Expertarom, Astra Film, Visma, Schunn Service, RUD, Euroconf, DISTRIB SRL, Hilton, Flaro, SmileCredit, Carrefour, Marquardt, GLS, Marlex Duo Company, Standard 8, Einstein și alții angajează acum.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

9 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Votantul autosuspendat

    Pentru a lasa la o parte gargara si voma politicienilor va recomand cu incredere si expertiza sectiunile dedicate autorstrazilor pe forum.peundemerg.ro ! acolo veti vedea cu actualizari foto-video care este stadiul actual al proiectelor de infrastructura si cum acesti piticoti vand gogosi romanilor ignoranti care nu judeca si nu se intereseaza, ci doar cred in toate minciunelele politrucilor! Lugoj-Deva la stadiul actual, cu putin noroc se va inaugura in decembrie 2018!!!! 2018!!!!!!!! o seara buna!

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    MC.D

    Faceti odata Sibiu-Pitesti ca drum expres cu o banda pe sens, respectand traseul autostrazii viitoare si apoi puteti lucra in liniste la celelalte 2 benzi care vor definitiva autostrada…poate asa vom spera sa mergem macar fara intrerupere de la Sibiu la Pitesti…ar fi o varianta interesanta…

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Pop

    Bla,bla,bla ! Adica incep cu portiunile mai usoare ( la SB- Pitesti ) !!! Adica, ele vor fi gata cu MULT inainte de a se termina portiunile dificile ! Care este logica ? Ar trebui invers …
    Noroc cu Ciolos ca se face SB – BV .

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Ioanidi Anton

    Pop ai dreptate. Eu sunt specializat in constructia de tunele. Pt. ca să nu își bată joc nimeni de banii noștri trebuie:
    1. Asigurate fondurile pt. toată valoarea lucrării de exprop4iere terenurri, proiectare, execuție și contractare întreținere prin virarea fondurilor în cont închis;
    2. Demararea lucrărilor de prospectare de detaliu pt toata lungimea, iar pt. tuneluri prospectare amănunțită de adâncime;
    3. Demararea întâi a lucrărilor cu timp de execuție mai lung, de tipul tunelurilor și al podurilor, asrfel încât să fie posibilă zsaplicarea garânției de bună execuție a constructorilor în mod unitar.
    4. Asigurarea unui concept unitar dacă este autostradă sau drum express încă de la început (taxare sau finanțarea întreținerii pe 20ani prin forma de contractare)
    5. Desigur mai sunt multe de spus dar finanțarea pu picătura a unei lucrãri face caa prețul total al lucrării să fie aproape dublu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact