X
autostrada

Demobilizare totală pe șantierul autostrăzii Lugoj-Deva. Mari șanse ca lucrările să nu fie gata anul acesta

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a anunțat miercuri că foarte probabil contractele pentru construcția loturilor 2 și 3 ale Autostrăzii Lugoj-Deva vor fi reziliate, dacă cei doi antreprenori, italian și spaniol, nu vor respecta termenele de finalizare ale lucrărilor,

“Astăzi am inspectat inopinat lucrările Autostrăzii Lugoj-Deva și am constatat, cu mare dezamăgire, că antreprenorii tronsoanelor 2 și 3 se pot ‘lăuda’ doar cu o proastă mobilizare și cu o metodologie deficitară, cauzată de cârpeli interminabile. Nu voi accepta asemenea situații și nu vreau să fac niciun fel de concesii! Dacă cei doi antreprenori, italian și spaniol, nu au cum să respecte termenele de finalizare ale lucrărilor, voi rezilia contractele cu aceștia și voi căuta firme serioase în domeniu”, a scris Răzvan Cuc, pe pagina sa de Facebook.

În ceea ce privește situația de pe lotul 4 al autostrăzii, aceasta se prezintă în parametrii normali, iar constructorul a dat asigurări că termenul pentru finalizarea lucrării se menține pentru sfârșitul anului în curs.

“Situația de pe lotul 4 al autostrăzii se prezintă în parametrii normali, iar antreprenorul român a reasumat termenul de finalizare a lucrării pentru finele lui 2017. Avem nevoie de autostrăzi și de respectarea termenilor din contractele încheiate. Vremea amânărilor s-a încheiat!”, a mai spus șeful de la Transporturi.

Și pe 24 aprilie ministrul Transporturilor, prezent pe șantierele loturilor 2, 3 și 4 de pe autostrada Lugoj-Deva, s-a declarat nemulțumit de stadiul lucrărilor pe unele tronsoane și a solicitat ca șantierele să fie monitorizate video, menționând că ministerul pe care îl conduce își respectă angajamentele financiare față de constructori.

“Sunt puțin nemulțumit de evoluția lucrărilor pe unul dintre tronsoane, în sensul că se putea o mobilizare mult mai bună. Ca să vă spun exact, pe lotul 2, în urma vizitei din luna martie, când s-au deschis cei 15 kilometri, Compania (Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere — n. r.) a încheiat un protocol cu firma de construcție, cei de la Saligni, care s-au angajat ca în trei luni de zile să finalizeze restul lucrărilor care mai erau de făcut pe cei 15 kilometri. Sunt în grafic. Lotul 3 Lugoj-Deva, aici am fost un pic nemulțumit de mobilizare, adică undeva la 100 de utilaje și 200 de oameni, în comparație cu lotul 4, unde am găsit peste 500 și ceva de oameni care lucrează și 250 de utilaje”, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Sursa foto: Razvan Cuc / Facebook

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

2 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Gyuntar dela Ooy

    Iete scartz, pah nooi, pi poteci de munte, neam de neamu’ nost’ mherem calare pe magar si n-am avut nevoi de autobahn, bah!….

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    HOP

    cum este posibil ca ,constructorii de autostr. din tara asta sa nu duca la capat o lucrare? contracte de 2 bani ,ciubucuri,incompetenti,care verifica,toti pusi pe furat,in ALBANIA,CEHIA….. Bechtel,a facut treaba buna de ce la noi nu se poate? sintem condusi de neispraviti care nu stiu NIMIC,care trebuie sa-si recupereze sumele pe care le-au cotizat….si sa faca profit,mandatu-i scurt !hotilor !!!!la ocna !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact