X
autostrada sibiu pitesti

CNAIR a reziliat contractul pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești

Compania Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a reziliat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești.

Reprezentanții CNAIR au declarat pentru presa centrală că au luat această decizie din cauza întârzierilor mari înregistrate.

Asocierea dintre firmele Spea (Italia) și Tecninc Consulting (România) a furnizat până acum studiul de fezabilitate pentru doar două tronsoane din cele cinci ale autostrăzii, respectiv cele mai simple: tronsonul 1 și 5.

Asocierea de firme a depășit cu mult termenul în care trebuia să furnizeze ceea ce își asumase prin contract, adică studiul pentru tronsoanele 2, 3 și 4, porțiunea care presupune străpungerea muntelui.

“Vom face in house studiul de fezabilitate pentru tronsoanele 2, 3 si 4, bazându-ne pe studiul vechi realizat de IPTANA (fostul Institut de Proiectări pentru Transporturi Auto, Navale și Aeriene) și pe contribuția Institutului de Geologie. În octombrie, CNAIR va lansa licitația pentru proiectare și execuție pentru aceste tronsoane”, a declarat pentru HotNews.ro Stefan Ioniță, directorul general al CNAIR.

Compania de Autostrăzi a lansat deja licitațiile pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 1 și 5 ale autostrăzii Sibiu-Pitești.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

2 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anka Trendy

    Haideti sa fim seriosi, ce nevoie e de autostrazi cand romani nustiu sa conduca pe o banda. E plin de hipsterasi cu barbita care au fost si eu de 2 ori in Grecia si vin cu aere sa ne de-a lectii…mai lasatima-ti!

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      hipstaru

      @ Anka cea “trendi”: esti putin blonduta, autostrada aceea avea o foarte mare importanta economica, nu era construita neaparat pentru distrusii care stiu sa mearga cu 200 km/h pe linie dreapta si in primul viraj de stanga ies in cucuruz. A ramas aproape singurul segment de autostrada lipsa care ar conecta portul Constanta cu centrul continentului, facand parte din Coridorul 4 (parca) Pan-European.
      Constructia autostrazii nu este importanta, este extrem de importanta pentru tara…si nu pentru putzoii care au mers de 2 ori in Grecia, aia cu care umbli tu….pricepi?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact