X
strada sacel strada de pamant neasfaltata

Un milion de euro pentru primăvara lui 2018: când Primăria aproximează modernizarea Prelungirii Săcel

Administrația locală anunță faptul că a inițiat procedura publică de atribuire a contractului de lucrări în vederea modernizării străzii Prelungirea Săcel, lucrare a cărei valoare este estimată la peste un milion de euro. Dacă licitația decurge fără probleme, Primăria estimează că lucrările vor începe în primăvara anului viitor.

Fără asfalt, fără trotuare, fără canalizare pluvială și cu un iluminat stradal insuficient dezvoltat, strada Prelungirea Săcel a cunoscut însă numeroase șantiere în urma cărora au rezultat mai multe ansambluri rezidențiale, dar și case individuale. Primăria a decis modernizarea aceste străzi din 2015, prin alocarea de fonduri în vederea realizării studiilor de fezabilitate, iar acum anunță demararea licitației pentru execuției. „Dacă procedura de achiziție decurge fără probleme și se contractează proiectarea și lucrările, ordinul de începere a lucrărilor va fi emis în primăvara anului viitor. Termenul de execuție a lucrărilor este de nouă luni“, se arată într-un comunicat al Primăriei Sibiu, remis redacției Turnul Sfatului.

Pluvialul crește costurile

Procedura de atribuire a contractului nu a fost publicată, deocamdată, pe SEAP, dar Primăria anunță că valoarea estimată a contractului este de 4,8 milioane de lei, fără TVA.
Studiul de fezabilitate pentru acest proiect a fost aprobat de Consiliul local în cursul lunii decembrie a anului 2016. Potrivit documentației atunci adoptată, pe strada Prelungirea Săcel se propune amenajarea unui spațiu carosabil cu lățimi cuprinse între 3,8 și șase metri și a unor trotuare cu o lățime de aproximativ un metru.

strada sacel strada de pamant neasfaltata

Unul din cele mai mari costuri, însă, îl generează amenajarea canalizării pluviale, pe o lungime de peste 1,4 km și cu tuburi de diametrul de 800 mm (cu o lungime de 624 de m), de 500 mm (370 de m), 315 mm (360 de m) și cu un diametru de 250 de mm, pe o lungime de 60 de m. ”Canalizarea pluvială se va descărca prin intermediul a două guri de vărsare în șanțuri existente, ce urmează a fi decolmatate prin intermediul unei alte investiții. Totodată, sunt prevăzute două subtraversări ale căii ferate”, se arăta în raportul care însoțea proiectul de aprobare a SF-ului pentru strada a cărei lungime este de 880 de metri. Subtraversările sunt necesare sistemului de canalizare pluvială.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

4 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    ...

    “carosabil cu lățimi cuprinse între 3,8 și șase metri și a unor trotuare cu o lățime de aproximativ un metru.” – Ar fi de ras daca nu ar fi de plans… Zona nou construita cu latimea carosabilului de 3,8m ??? si maxim de 6 ??? Serios acuma, chiar are orasul asta departament de urbanism?

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      ...

      daca tot faceti asa o investitie sapati putin mai adanc si faceti si un metrou ceva pentru ca in 3,8m nu puteti avea transport in comun de suprafata

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    anonimu'

    Vad ca unii comenteaza cu privire la latimea de 3,8m. Categoric nu ati fost vreodata pe strada aceea si nu puteti vizualiza felul de constructie a anumitor case de acolo. Daca s-ar fi putut, proprietarii de teren de acolo, primii din cei care au construit, s-au gandit ca e mai bine sa n-aiba trotuar in fata casei, Va fi exclusa orice intentie de a introduce vreodata transport in comun datorita desteptilor de la urbanism care au dat autorizatiile, dar si proprietarilor care au utilizat proprietatea lor la maxim.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact