X
strada sacel asfaltare strada de pamant neasfaltata

A fost aleasă firma care să execute cea mai costisitoare modernizare de stradă

4,28 de milioane de lei reprezintă valoarea contractului pentru cea mai costisitoare modernizare de stradă din cursul acestui an.

Contractul va fi semnat vineri, 19 ianuarie 2019, și vizează modernizarea străzii Prelungirea Săcel, stradă de pământ de-a lungul căreia în ultima perioadă s-au construit atât locuințe colective, cât și case. Firma care a câștigat procedura de atribuire este SC Geiger Transilvania SRL. În primele 45 de zile, societatea va trebui să elaboreze proiectul tehnic pentru iluminatul public, pentru celelalte lucrări proiectele fiind deja elaborate, informează reprezentanții administrației locale. Termenul de execuție a lucrărilor este de nouă luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Potrivit documentației adoptată de Consiliul local Sibiu, pe aproximativ 880 de metri ai străzii Prelungirea Săcel se propune amenajarea unui spațiu carosabil cu lățimi cuprinse între 3,8 și șase metri, a unor trotuare cu o lățime de aproximativ un metru, a canalizării pluviale și a rețelei de iluminat public.
Unul din cele mai mari costuri, însă, îl generează amenajarea canalizării pluviale, pe o lungime de peste 1,4 km și cu tuburi de diametrul de 800 mm (cu o lungime de 624 de m), de 500 mm (370 de m), 315 mm (360 de m) și cu un diametru de 250 de mm, pe o lungime de 60 de m. ”Canalizarea pluvială se va descărca prin intermediul a două guri de vărsare în șanțuri existente, ce urmează a fi decolmatate prin intermediul unei alte investiții. Totodată, sunt prevăzute două subtraversări ale căii ferate”, se mai arăta în documentația adoptată de Consiliul local Sibiu în 2016.

Contractul ce urmează a fi semnat reprezintă cea mai costisitoare modernizare a unei străzii în cursul lui 2018. Tot în acest an, însă, este de așteptat să mai fie semnat un contract cu o valoare mare pentru o singură stradă. Este vorba de strada Podului, din cartierul Gușterița, unde urmează a fi realizată canalizarea pluvială, proiect estimat la aproximativ nouă milioane de lei.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

6 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Calin Blaga

    Prelungirea Sacel, dar si tot cartierul Tilisca, cat si Strand II, sunt exemple de manual de erori urbanistice moderne colosale. S-a concesionat sau vandut teren de Primarie fara o gandire de ansamblu a zonei. Astfel ne-am trezit cu cartiere cu strazi sub-dimensionate, fara servicii in zona si transformate din condei din ideea initiala de zona de case in zona de vile si blocuri fara parcari interne pe teren, ci publice (care evident lipsesc datorita strazilor inguste). Prelungirea Sacel este un exemplu. Acum se va asflata, dar ma intreb cum vor delimita sensurile de mers pe 3,8 metri latime cu tot cu trotuare? Probabil vor face sensuri unice sau vor lasa circulatia la libera intelegere. Si totul e OK pana zona se aglomereaza de constructii si bubuie butoiul… Am auzit ani la rand cum arhitectii de azi criticau arhitectii urbanisti din comunism pentru blocurile inghesuite. Insa cei de azi, stiind de volumul de trafic (inexistent in comunism) au proiectat mult mai prost noile cartiere. Mai mult, nu au proiectat, doar au dat frau liber constructiilor. Banii sa vina la Primarie din concesiuni si impozite.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Somn usor, DNA

    In acest cartier au fost intabulate blocuri intregi unde Casa Scarilor are 0.8m latime. Efectiv nu pot trece 2 persoane una pe langa cealalta. Cum se poate asa ceva? Cum a fost posibil domnule fost viceprimar Virgil Popa? Cine din partea Primariei a semnat Procesul Verbal de receptie contrar normativelor in vigoare?

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    altul

    Mare rusine pt 28 de ani de asa-zis urbanism din Sibiu. Primarii nu au dormit, sunt partasi la acesta bataie de joc pt oras. Inaintasii lor au fact parcuri cu arboiri exotici, gradina zoologica, transport public, arhitectua si mobilierr urban, acum ne-am procopsit cu niste ciubucari vanduti unor “afaceristi” mai mari sau mai mici.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonymus

    sunt tare curios cum vor face in zona unde sunt iesite curtile oamenilor (cred ca abuziv) si unde este si intersectia cu strada Poiana Sibiului care este o panta foarte abrupta…
    daca vor mai fi lasate apoi sa parcheze masinile pe strada o sa fie dezastru ca oricum se circula greu…

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    GEO

    Geiger Transilvania SRL, firma ai carui actionar german sunt oamenii lui KWJ, au distrus Geiger HERMANSTAT SRL. firma in care DPC.UL cu actionar majoritar CL SIBIU,era actionar si au dat illegal terenul de la baza din gusterita.
    Geiger Transilvania SRL este in incompatibilitate cu CL. Sibiu, deci nu poate licita lucrari de investitii finantate de primaria Sibiu.
    Ca si fiirma tera, si Geiger transilvania au participat la falimentarea dpc.
    Patrimoniu Geiger Hermanstat a fost trecut la Geiger TRANSILVANIA pe vremea cand la conducerea DPC era directorul ,,criblura miscatoare” TIBERIU TANT ( hotel, apartamente,terenuri,case)
    Oare Curtea de conturi,finantele Sibiu,dna alba de ce nu stiu nimic?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact