X
poza articol

Lucrezi în SEAP? Participă la cursul organizat în Sibiu de Academia de Administrație!

Te invităm să participi pe 27-28 Februarie sau 06-07 Martie la un curs interactiv, de utilizare a platformei electronice de achiziții, destinat ofertanților. Fie că ești începător sau avansat, cursul este conceput pentru a ușura procesul de perfecționare și învățare.

Vom lucra atât la partea de legislație din domeniu, cât și într-un cont DEMO S.E.A.P., obiectivul fiind cultivarea competențelor teoretice și practice în vederea participării la licitații și a câștigării acestora.

De ce să participi?

  • Vom face aplicații practice, inclusiv într-un cont demo I.C.A.P. – noul sistem electronic.
  • Ne apropiem de trecerea la noua platforma electronică de achiziții. Vei fi primul informat!
  • Vei beneficia de o sesiune de discuții libere și soluții practice pentru spețele întâlnite în activitatea personală.

Cum se va desfășura cursul? Concret vom analiza legislația:

Legea 98/2016 – privind achizițiile publice clasice;  Legea 101/2016 – remediile și căile de atac; HG 395/2016 – normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru; OUG 107/2017;

Iar în SEAP vom face aplicații practice precum:

Înregistrarea in S.E.A.P.: recuperare / reînnoire certificat digital; Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, documente;  Catalogul electronic; Depunerea notificărilor prealabile; Procedurile de atribuire on-line si derularea lor; Completarea D.U.A.E. – Documentul Unic de Achizitie European; Depunerea ofertelor on-line; Participarea la licitații electronice organizate ca etape finale la alte proceduri.

Salvează data de 27-28 Februarie sau 06-07 Martie în calendar și vino să îți completezi cunoștințele despre sistemul electronic al achizițiilor publice.

Taxa de participare este 790 RON și include acces la laptop pentru practica în S.E.A.P., materiale de curs, coffee break, gustare și atestat de participare.

Pentru rezervarea unui loc completează și trimite formularul de înscriere împreuna cu o copie CI.

Nu ezitați să ne contactați pentru orice informație suplimentară de care aveți nevoie la: Telefon: 0374 021 021, Fax: 031 005 0106, E-mail: inscrieri@academiadeadministratie.ro

https://www.facebook.com/AcademiaDeAdministratie

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact