X
accident tursib

Ziua de 13 a venit mai târziu la Tursib: două autobuze s-au stricat. Al treilea s-a tamponat

Flota învechită cu care operează societatea de transport în comun din Sibiu a dus la scoaterea din circulație a două autobuze, în dimineața zilei de vineri. Un al treilea a fost implicat într-o tamponare.

În jurul orei 10:00 a dimineții de vineri, pe grupul Info Trafic Sibiu, a fost anunțat trafic îngreunat în zona sediului vechi al Primăriei, de pe bulevardul Victoriei. “Autobuz defect pe banda a doua de mers, la semaforul de la Primărie“, a anunțat Oana Giurcă, membră a grupului amintit.
După câteva minute, pe același grup on-line a fost postat un video, al cărui protagonist este un alt autobuz Tursib. “Autobuz defect în sensul giratoriu de pe str. Semaforului“, este mesajul care însoțește imaginile surprinse de Adrian Raul. Autobuzul în discuție s-a defectat chiar la intrarea în sensul giratoriu, venind dinspre viaductul din Vasile Aaron.

autobuz defect semaforului

La miezul zilei, în giratoriul de la intersecția bulevardului Mihai Viteazul cu str. Rahovei, un autoturism a fost acroșat de un alt autobuz al Tursib. Din fericire, incidentul (foto principală) nu s-a soldat cu victime, fiind încadrat în categoria tamponări de către polițiștii sibieni. Potrivit lor, vinovat pentru producerea incidentului rutier este șoferul Tursib.

“Se fac eforturi enorme“

Subiectul flotei auto Tursib – din care cele mai noi autobuze au o vechime de peste 11 ani – este unul amplu discutat în spațiul public în ultima perioadă. Autoritățile locale și conducerea Tursib au anunțat, în repetate rânduri, că disfuncționalitățile generate de vechimea autobuzelor vor fi înlăturate după aducerea a 60 de noi autobuze, proceduri de achiziție aflate în derulare. Estimările celor două entități sunt că aceste 60 de noi autobuze ar urma să ajungă toate la Sibiu cel mai târziu în toamna acestui an. Ulterior, în perioada imediat următoare, vor mai fi lansate procedurile de achiziție pentru alte 40 – 45 de autobuze diesel, alte nouă autobuze electrice și alte zece mini-autobuze hibrid sau electrice pentru zona centrală a Sibiului.

Până atunci, nu doar călătorii, ci și angajații Tursib au de suferit, arată unul dintre șoferii societății, care a publicat un comentariu ca urmare a imaginilor cu autobuzul defect de pe strada Semaforului. “Pentru o mai bună eficientizare, recomand o creștere de interes a locuitorilor din municipiul Sibiu și împrejurimi de a veni în echipa Tursib, vă spun din experiență, datorită celor doi factori: uman și tehnic s-a ajuns unde s-a ajuns. Se fac eforturi enorme să se respecte graficele din stație, însă ceea ce nu știu călătorii de rând este că acele ore și minute afișate au caracter informativ (depind de mai mulți factori, printre care cel mai important este traficul, sau alte cazuri în care poate întârzia o mașină în stație). Oricât de grăbit ar fi un călător nu cred că este decent ca – pentru câteva minute de întârziere – să arate ceasul sau degetul mijlociu șoferului. Unii șoferi au devenit indiferenți, alții – datorită stresului – reacționează și apoi apar tot felul de discuții. Vă rog să oferiți înțelege și să nu mai loviți cu vorbe tot în calul care trage. Dacă nu credeți, vă recomand să conduceți un autobuz în doar o zi de lucru a unui șofer în traficul de Sibiu, apoi să aruncați cu vorbe jignitoare“, a scris Costel Ungureanu, angajat al Tursib.

Sursa foto: Info Trafic Sibiu, Ciprian Ogner, Adrian Raul

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    tov. Primar, suntem in 2008 sau 2018 ?

    cumparam 100 de autobuze Diesel cand toata lumea cauta sa-si innoiaaca flota si sa curete orasale de poluare ? Halal gandire nemteasca … Va puteti lua de mana cu Firea de la psd.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    reporter voluntar

    normal ca e greu cu autobuzele. Pai daca au desfiintat troleibuzele… Si cine stie unde au ajuns tonele de cupru. O ancheta jurnalistica pe tema aste ar merge ?

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    x

    Au trecut prea multi ani! De vreo 2 ani suntem amenintati cu achizitia de autobuze noi, dar pana trec licitatiile si tot bla bla ul puteau achizitiona niste SH de prin anii 2002-2004 de pe dincolo pentru ca gioarsele din inceputul anilor 90 nun numai ca sunt coapte dar nu mai corespund din nici un punct de vedere!
    La tema troleibuz: suntem extrem de inapoiati ca si gandire, deci nu putem spera la asa ceva! Acum e microbul autobuzelor electrice….ca deh…e la moda!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Costel Ungureanu

    Problema cu achiziția de autobuze se pune altfel, poate știți sau nu dar UE a impus niste reglementări clare referitoare la transportul in comun ( grad de poluare, Euro 5-6 cat o fi acum, confortul călătorilor, climă și alte facilități, plus ceea ce e cel mai greu de aplicat în Sibiu este cea, cu banda de circulație special destinata transportului in comun, sa vedem cum va fi traficul atunci, este permis să intri pe ea doar pentru a vira la dreapta in rest daca ești prin se lasă cu amenzi sau suspendare de permis, oare până unde o sa fie cozile de mașini în timpul orelor de vârf?)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact