Vineri,
29.03.2024
Cer Senin
Acum
19°C

Bilanț la 6 luni de Raportări Incidente pe Sibiu City App – peste 2600 de sesizări procesate Primăria Sibiu (CP)

Bilanț la 6 luni de Raportări Incidente pe Sibiu City App – peste 2600 de sesizări procesate Primăria Sibiu (CP)

Modulul destinat raportării incidentelor din oraș a fost lansat la începutul lui ianuarie 2018. Până la jumătatea lunii iunie sibienii au formulat și transmis Primăriei Sibiu un număr de 2649 de sesizări. Cele mai multe au făcut referire la probleme legate de străzi, iluminat stradal, mașini parcate neregulamentar sau abandonate pe domeniul public, probleme legate de ordinea și liniștea publică și de salubrizare.

Din totalul sesizărilor, 97% au primit răspuns până la data realizării statisticii: • 44% au fost rezolvate prin intervenție imediată. Acest stadiu al solicitării înseamnă că sesizarea a semnalat o problemă care a putut fi rezolvată cu o acțiune simplă, cum ar fi: schimbarea unui bec, salubrizarea unei platforme de colectare a deșeurilor, ridicarea unei mașini parcate neregulamentar, etc. • 53% au fost marcate “se va soluționa în viitor” ceea ce NU înseamnă o amânare. Acest tip de sesizări se referă la probleme a căror rezolvare nu poate fi imediată, ci necesită lucrări mai ample de investiții pentru care sunt necesare proceduri de achiziție, demersuri mai lungi de planificare și bugetare sau necesită coordonarea cu alte lucrări din zona respectivă. Sesizarea sau propunerea este în continuare procesată în Primărie, în vederea efectuării lucrărilor sau luării măsurii care se impun pentru soluționare. În momentul în care contractul este semnat sau comanda este emisă și încep lucrările, cetățeanul va primi această informație prin modulul aplicației Sibiu City App. • 2% se aflau încă în lucru la departamentul specializat • 1% erau proaspăt primite și se aflau în așteptarea unui răspuns la data realizării statisticii

Timp mediu de răspuns – 15 minute. Conform statisticilor de pe platforma aplicației, de la primirea sesizării până la transmiterea unui prim răspuns către cetățean trec în medie 15 minute. Acest modul își atinge astfel scopul declarat, acela de a scurta timpul de răspuns la petițiile adresate de cetățeni și de a eficientiza comunicarea dintre administrația locală și cetățean.

Reamintim faptul că puteți descărca aplicația SIBIU CITY APP gratuit, din Google Play sau App Store. Pe lângă modulul destinat raportării incidentelor, în aplicație veți găsi informații legate de obiective turistice, evenimente care au loc în oraș, unități de cazare și masă, harta locurilor de parcare și informații despre traseele de transport public.

Aplicația Sibiu City App este un produs al Primăriei Municipiului Sibiu, realizat de firma Eventya.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

7 comentarii

jonyjon

Acum 5 ani

Degeaba se raspunde rapid daca interventia se face dupa multe luni sau deloc. Pentru vehicule abandonate HCL-ul prevede ca daca in 5 zile de la somare masina nu e luata de proprietar, va fi ridicata de primarie. In practica ni se spune ca somatia catre proprietar e emisa de cine stie cand si masina e tot acolo dupa cateva luni.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Laviniu Casoltan

Acum 5 ani

La cat de reclamagii, barfitori si pusi pe capra vecinului sunt vitejii sibieni, ma mir ca nu bubuie aplicatia inca...fudulie si damf de mici!
Raspunde

un sibian

Acum 5 ani

daca nu-ti convine in max. 2 ore esti la Valcea....acasa!
Raspunde

Guzganul

Acum 5 ani

Reclamatiile marcate cu "se va soluționa în viitor" sunt o mare vrajeala!
Raspunde

Ovi

Acum 5 ani

Imediat dupa lansarea aplicatiei am facut o sesizare referitor la niste gauri din asfalt. Am primit raspuns "se va solutiona in viitor ", dupa 6 luni nimc nu a fost facut si in plus nu mai pot sa ma loghez la aplicatie . Cand incerc primesc mesajul"Sesiunea ta a expirat. Autentifica-te din nou". Deci, ma scuz celor de la primarie ca i-am deranjat.
Raspunde

un sibian

Acum 5 ani

aplicatia e o mare aiureala iar cei din spatele ei total incompetenti!!! poti sa tot reclami ca NU rezolva nimic!!!
Raspunde

Frandes Ciprian

Acum 5 ani

80 % din ceea ce am raportat (iluminat public, stare drumuri sau salubritate) nu sunt rezolvate desi se puteau rezolva cu un mimim de bunavointa. voi face o colectie si le trimit Doamnei primar.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus