X
kusadasi-omer-holiday-resort-2

Ce faci când te pomenești în vacanță cu asigurarea medicală nevalabilă. Experiența unei sibience

O sibiancă și-a programat un sejur turistic în Turcia încă la începutul anului, în luna februarie. A mers la reprezentanța Christian Tour din Sibiu unde a semnat un contract de servicii pentru un pachet turistic pentru ea și fiica sa, pentru luna septembrie, ce a avut ca obiect asigurarea cazării într-un hotel all-inclusive pentru 9 zile în luna septembrie. Femeia a cumpărat și asigurarea medicală. În Turcia a avut nenorocul să se îmbolnăvească ambele persoane, iar când au dorit să acopere financiar îngrijirile medicale primite la hotel, s-au pomenit că asigurarea medicală era datată cu aceeași perioadă, dar pentru luna august. Așa că au fost nevoite să achite din propiul buzunar.

Bianca Vintilă a luat legătura cu compania turistică în aceeași zi – era 10 septembrie – scriind pe e-mail o sesizare în vederea restituirii sumei. În total, conform facturii prezentate redacției, era vorba despre 170 de euro. Mai mult decât atât, în răspunsul primit, s-a strecurat o nouă greșeală.

„Am menținut legătura telefonic cu reprezentanții agenției. Pe 10 octombrie 2018 am primit un răspuns final din partea acestora. Deși totul a pornit de la datarea eronată a unei polițe de asigurare, cei de la agenție păstrează consecvent aceleași greșeli – în răspunsul pe care mi l-au trimis, aceștia fac referire la sesizarea în numele meu, însă spun că am depus-o în luna august, perioadă în care eu nu am depus nicio sesizare. Și această greșeală mi se datorează tot mie? Faptul că angajații agenției nu cunosc probabil lunile unui an calendaristic, nu cred că mi se poate imputa mie”, a povestit sibianca.

Astfel, în răspuns reprezentanții Christian Tour ar fi refuzat să intervină pentru restituirea sumei, după cum susține Bianca Vintilă, iar sibianca a apelat astfel la presă.

Cu Turnul Sfatului reprezentanții companiei turistice s-au dovedit a fi mai deschiși. Contactați de noi, aceștia au revenit cu un răspuns la scurt timp. Compania a recunoscut existența erorii, dând asigurări că a luat legătura cu asiguratorul medical în vederea restituirii banilor.

„Colegii mei au luat legătura cu firma de asigurări și, în urma discuțiilor purtate cu reprezentanții acesteia, au obținut acordul pentru a o despăgubi pe doamna Vintilă, pe care o vor informa care este procedura prin care va recupera suma plătită pe serviciile medicale. Regretăm această situație, cu care nu ne-am mai confruntat până acum, în cei 21 de ani de activitate de când Christian Tour activează pe piața vacanțelor, dar ne bucurăm că am putut să o rezolvăm în interesul turistului nostru, pentru că ne dorim ca experiențele pe care fiecare român le trăiește în vacanță alături de noi să fie unele frumoase”, ne-a răspuns Raluca Hatmanu, director Marketing și Comunicare la compania turistică.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

4 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    andreea

    Christian Tour e nenorocire! Si eu am fost cu ei anul trecut si am luat niste tzepe….. Le-am dat mail la revenire, le-am scris toate nemultumirile, dar nici pana azi nu m-au contactat macar sa-si ceara scuze, sa-mi dea niste explicatii, sa minta ceva frumos….. Nu mai zic de recuperarea prejudiciului!!!

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Calin

    Cu certitudine si siguranta , este greseala operatorului, care are in primul rand oblifatia de a verifica acurateta documentelor tiparite. Trebuiei o atentie sprorita cind se emit astfel de acte.
    O firma mare si cu prestigiul Christian Tour nu se poate face de rusine si sa nu restituie banii persoanei pagubite

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    dancp2

    slab acest operator christian(crestin?)
    am fost o data pe sibiu bucuresti(mementobus-christian tour)a doua oara nu mai vad ei banii mei
    am ramas dezamagit
    sint si altii-transmixtdacos,fany,sau tren sau avion.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact