X
fancourier

O scrisoare pierdută pe ruta Brașov-Sibiu… de FAN Courier

Un plic cu documente originale, transmis de la Brașov și care urma să ajungă la Sibiu prin intermediul FAN Courier, s-a pierdut pe drum. Dispariția plicului a devenit un mister din simplul motiv că în tot acest proces a lipsit comunicarea.

Pe data de 24 octombrie 2018 reprezentanții unei firme din Brașov au transmis către o altă firmă din Sibiu un plic cu documente. Aceasta s-a dovedit a fi metoda cea mai bună și rapidă convenită de cele două părți. Dar nu și cea mai sigură.

Plicul cu documente nu a mai ajuns la destinație nici până astăzi – după 18 zile calendaristice sau 12 zile lucrătoare. „Nici până acum n-am înțeles ce s-a întâmplat, deoarece n-am putut comunica cu nimeni să-mi explice situația. Eu n-am mai întâlnit așa ceva ca în anul 2018 să nu ți se răspundă la telefon sau abia să găsești un e-mail la care să scrii o plângere și la care să nu primești niciun răspuns”, ne-a spus Diana B., destinatarul scrisorii.

Potrivit ei, timp de câteva zile nu a putut găsi pe nimeni la telefoanele afișate pe site-ul firmei de curierat. A apelat în cele din urmă la chatul de pe pagina de Facebook a FAN Courier. „Abia pe Facebook am reușit să am o frântură de discuție. Mi s-a cerut scuze pentru situația creată și mi s-a promis urgentarea livrării. Am reușit, în cele din urmă, să discut și cu un reprezentant al depozitului de aici, din Sibiu, care mi-a cerut numărul AWB și mi-a spus că revine cu un sunet după ce verifică”, povestește Diana B. Însă nici de pe Facebook, nici de la depozit nu a primit niciun răspuns, astfel că a decis să relateze cele întâmplate pentru jurnaliști.

Destinatarul plicului pierdut admite că plicul cu documente s-ar fi putut pierde pe drum – „se mai întâmplă” – dar nu înțelege lipsa comunicării din partea firmei de curierat.

Vineri, i-am contactat și noi pe reprezentanții FAN Courier de la Sibiu pentru un comentariu – mai întâi la telefon, apoi pe e-mail. Dacă la telefon nu a mai răspuns nimeni după minute bune de așteptat, pe e-mail, în care relatam situația povestită de clientul lor, am primit surprinzător de rapid un răspuns. Eram rugați să le oferim numărul AWB pentru expediția la care facem referire: „Verificăm și revenim în cel mai scurt timp posibil la dumneavoastră cu un răspuns”, au mai promis aceștia. Nici noi n-am mai primit până la urmă un comentariu sau o replică.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Doru

    Evitati sa mai lucrati cu Fan Curier! La sibiu e dezastru- colete pierdute ori ajunse la destinatie cu maaaari intarzieri! Situatia relatata in articol e doar varful aisberg ului!

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Marius

    20 de zile a durat să ajungă la destinație un plic banal trimis prin Fan Courier de la Tg. Mureș la Sibiu (vreo 2 ore de mers cu mașina). Și asta după ce am făcut reclamație la București (20 de minute am fost lasat să aștept la telefon până să fiu preluat de un operator!). Nesimțire maximă!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact