Un plic cu documente originale, transmis de la Brașov și care urma să ajungă la Sibiu prin intermediul FAN Courier, s-a pierdut pe drum. Dispariția plicului a devenit un mister din simplul motiv că în tot acest proces a lipsit comunicarea.
Pe data de 24 octombrie 2018 reprezentanții unei firme din Brașov au transmis către o altă firmă din Sibiu un plic cu documente. Aceasta s-a dovedit a fi metoda cea mai bună și rapidă convenită de cele două părți. Dar nu și cea mai sigură.
Plicul cu documente nu a mai ajuns la destinație nici până astăzi - după 18 zile calendaristice sau 12 zile lucrătoare. „Nici până acum n-am înțeles ce s-a întâmplat, deoarece n-am putut comunica cu nimeni să-mi explice situația. Eu n-am mai întâlnit așa ceva ca în anul 2018 să nu ți se răspundă la telefon sau abia să găsești un e-mail la care să scrii o plângere și la care să nu primești niciun răspuns”, ne-a spus Diana B., destinatarul scrisorii.
Potrivit ei, timp de câteva zile nu a putut găsi pe nimeni la telefoanele afișate pe site-ul firmei de curierat. A apelat în cele din urmă la chatul de pe pagina de Facebook a FAN Courier. „Abia pe Facebook am reușit să am o frântură de discuție. Mi s-a cerut scuze pentru situația creată și mi s-a promis urgentarea livrării. Am reușit, în cele din urmă, să discut și cu un reprezentant al depozitului de aici, din Sibiu, care mi-a cerut numărul AWB și mi-a spus că revine cu un sunet după ce verifică”, povestește Diana B. Însă nici de pe Facebook, nici de la depozit nu a primit niciun răspuns, astfel că a decis să relateze cele întâmplate pentru jurnaliști.
Destinatarul plicului pierdut admite că plicul cu documente s-ar fi putut pierde pe drum - „se mai întâmplă” - dar nu înțelege lipsa comunicării din partea firmei de curierat.
Vineri, i-am contactat și noi pe reprezentanții FAN Courier de la Sibiu pentru un comentariu - mai întâi la telefon, apoi pe e-mail. Dacă la telefon nu a mai răspuns nimeni după minute bune de așteptat, pe e-mail, în care relatam situația povestită de clientul lor, am primit surprinzător de rapid un răspuns. Eram rugați să le oferim numărul AWB pentru expediția la care facem referire: „Verificăm și revenim în cel mai scurt timp posibil la dumneavoastră cu un răspuns”, au mai promis aceștia. Nici noi n-am mai primit până la urmă un comentariu sau o replică.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Vizualizari: 8322
Ultimele comentarii
Acum 5 ore
MB
Acum 5 ore
Claudiu
Acum 5 ore
Liberal autentic
Acum 5 ore
Neli Oproiu
Acum 5 ore
Bobo