Vineri,
29.03.2024
Cer Senin
Acum
12°C

O scrisoare pierdută pe ruta Brașov-Sibiu... de FAN Courier

O scrisoare pierdută pe ruta Brașov-Sibiu... de FAN Courier

Un plic cu documente originale, transmis de la Brașov și care urma să ajungă la Sibiu prin intermediul FAN Courier, s-a pierdut pe drum. Dispariția plicului a devenit un mister din simplul motiv că în tot acest proces a lipsit comunicarea.

Pe data de 24 octombrie 2018 reprezentanții unei firme din Brașov au transmis către o altă firmă din Sibiu un plic cu documente. Aceasta s-a dovedit a fi metoda cea mai bună și rapidă convenită de cele două părți. Dar nu și cea mai sigură.

Plicul cu documente nu a mai ajuns la destinație nici până astăzi - după 18 zile calendaristice sau 12 zile lucrătoare. „Nici până acum n-am înțeles ce s-a întâmplat, deoarece n-am putut comunica cu nimeni să-mi explice situația. Eu n-am mai întâlnit așa ceva ca în anul 2018 să nu ți se răspundă la telefon sau abia să găsești un e-mail la care să scrii o plângere și la care să nu primești niciun răspuns”, ne-a spus Diana B., destinatarul scrisorii.

Potrivit ei, timp de câteva zile nu a putut găsi pe nimeni la telefoanele afișate pe site-ul firmei de curierat. A apelat în cele din urmă la chatul de pe pagina de Facebook a FAN Courier. „Abia pe Facebook am reușit să am o frântură de discuție. Mi s-a cerut scuze pentru situația creată și mi s-a promis urgentarea livrării. Am reușit, în cele din urmă, să discut și cu un reprezentant al depozitului de aici, din Sibiu, care mi-a cerut numărul AWB și mi-a spus că revine cu un sunet după ce verifică”, povestește Diana B. Însă nici de pe Facebook, nici de la depozit nu a primit niciun răspuns, astfel că a decis să relateze cele întâmplate pentru jurnaliști.

Destinatarul plicului pierdut admite că plicul cu documente s-ar fi putut pierde pe drum - „se mai întâmplă” - dar nu înțelege lipsa comunicării din partea firmei de curierat.

Vineri, i-am contactat și noi pe reprezentanții FAN Courier de la Sibiu pentru un comentariu - mai întâi la telefon, apoi pe e-mail. Dacă la telefon nu a mai răspuns nimeni după minute bune de așteptat, pe e-mail, în care relatam situația povestită de clientul lor, am primit surprinzător de rapid un răspuns. Eram rugați să le oferim numărul AWB pentru expediția la care facem referire: „Verificăm și revenim în cel mai scurt timp posibil la dumneavoastră cu un răspuns”, au mai promis aceștia. Nici noi n-am mai primit până la urmă un comentariu sau o replică.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Vizualizari: 8322

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

5 comentarii

Duracell

Acum 5 ani

Fan Curier este o firma penibila de curierat...
Raspunde

Doru

Acum 5 ani

Evitati sa mai lucrati cu Fan Curier! La sibiu e dezastru- colete pierdute ori ajunse la destinatie cu maaaari intarzieri! Situatia relatata in articol e doar varful aisberg ului!
Raspunde

Alex

Acum 5 ani

Asta-i genul de articol util, asa cum ar trebui sa fie presa. Deci, atentie cu cine lucrati!
Raspunde

Tatiana

Acum 5 ani

Comportament tipic pentru Fan Courier Sibiu. De luni de zile procedează astfel și nu înțeleg de ce oamenii continuă să lucreze cu ei.
Raspunde

Marius

Acum 5 ani

20 de zile a durat să ajungă la destinație un plic banal trimis prin Fan Courier de la Tg. Mureș la Sibiu (vreo 2 ore de mers cu mașina). Și asta după ce am făcut reclamație la București (20 de minute am fost lasat să aștept la telefon până să fiu preluat de un operator!). Nesimțire maximă!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus