X
_DSC5525

BILANȚ 2018: Cinci zone din cartierele de blocuri modernizate și alte două în lucru. Lucrări de modernizare și reparații ample pe 45 de străzi (CP)

În 2018 Primăria Sibiu a continuat lucrările de modernizare și reconfigurare a spațiilor publice din cartierele de blocuri.

S-au finalizat:

  • O a doua zonă din cartierul Hipodrom II, situată între bulevardul Mihai Viteazu, strada Oituz, strada Mirăslău, strada Gorăslău şi strada Nicolae Iorga, lucrările incluzând reabilitarea carosabilului, a trotuarelor, reconfigurarea spațiilor de parcare, modernizarea sistemului de iluminat public și amenajarea tubulaturii subterane unde au fost coborâte cablurile suspendate.
  • Zona Gării – lucrările au inclus modernizarea carosabilului aleilor și străzilor, reamenajarea trotuarelor, optimizarea spațiilor de parcare, precum și îmbunătățirea iluminatului public, zonele verzi urmând să fie amenajate în primăvară, în sezonul plantărilor. Două arii au făcut obiectul acestui proiect:
    • perimetrul delimitat de str. Uzinei – str. Constituției – strada General Magheru
    • perimetrul delimitat de str. Constituției – str. Abatorului – Aleea Țesătorilor – str. 9 Mai
  • Zona blocurilor de pe strada Lomonosov,
  • Zona blocurilor de pe bulevardul Vasile Milea, lângă Inspectoratul Județean de Poliție
  • Zona străzii Simion Mehedinți

Strada Vasile Milea-3

S-a lucrat și urmează ca în 2019 să se încheie lucrările în următoarele zone:

  • Hipodrom III, zona dintre strada Nicolae Iorga, Calea Cisnădiei și Aleea Frații Buzești – ordinul de începere a lucrărilor a fost emis la sfârșitul lunii mai, iar până la sfârșitul lui 2018 s-a lucrat la noua rețea de iluminat public, la carosabil, trotuare și parcări.
  • Reparații generale în două zone de blocuri din Turnișor:
    • Zona Aleea Pajiștei – str. Iasomiei, cuprinsă între străzile Șos. Alba Iulia, str. Calea Turnișorului și str. Agricultorilor.
    • Zona de blocuri de pe Șos. Alba Iulia, cuprinsă între str. Grâului și str. E. Bielz.
  • Amenajare spații de parcare în zone de blocuri pe Intrarea Siretului nr. 2, 1-3A și 13, pe Aleea Streiu, pe Aleea Șteaza și în spatele Centrului Cultural Ion Besoiu.

Lucrări contractate în 2018 care vor începe în 2019:

  • Reparații capitale a străzilor și aleilor din zona Ștefan cel Mare nr. 147 (zona Broscărie). Contractul de lucrări deja încheiat prevede reparații capitale ale carosabilului și trotuarelor, reabilitarea rețelei de canalizare pluvială și amenajarea tubulaturii subterane pentru coborârea cablurilor suspendate.

Cinema Arta (3)_1

În 2018 s-a continuat și modernizarea străzilor din municipiu:

S-au finalizat:

  • în cartierul Turnișor: Zăvoi, Grâului, Secerătoarelor, Cooperatorilor, Ogorului, Aviației, Stăvilarului, Iazu Morii, Scurtă și Ovăzului
  • în cartierul Gușterița: Luncii, Gorunului, Frasinului, Octavian Niță, Mălinului, Pinului, Cedonia și Muncitorilor
  • în cartierul Lazaret: Lebedei, Arcului, Luceafărului, Corneliu Diaconovici, Milescu Spătaru, Libertății
  • în cartierul Reșița: Ana Ipătescu
  • în cartierul Terezian: Piața Cluj
  • în cartierul Trei Stejari: Șerbota
  • în cartierul Tilișca: Tălmăcel, Presaca, prelungirea Săcel
  • în cartierul Valea Aurie: Orlat, Pictor Ștefan Luchian
  • în cartierul Veteranilor: Drumul Ocnei

FCS_4927_cut

 La acestea se adaugă lucrări de reparații ale străzilor. Menționăm următoarele lucrări mai ample, care au însemnat înlocuirea completă a stratului de asfalt pe:

  • Calea Dumbrăvii
  • șoseaua Alba Iulia
  • strada Andrei Șaguna, inclusiv crearea noilor separatoare de trafic
  • bulevardul Vasile Milea
  • bulevardul Corneliu Coposu
  • străzile Râului și Cibinului
  • strada Gh. Lazăr
  • Târgul Cailor
  • Popa Șapcă
  • bulevardul Victoriei (pe porțiunea dintre strada Transilvaniei și Avrig)
  • strada Avrigului

Cedonia (3)_1 _DSC6083

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

11 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Sibian la care i a ajuns

    In loc sa se strice banii pe materiale publicitare ca acesta, ar fi mai bine sa faca ceva util cu ei. Ii invit pe cei care au facut acest material pe strada Viorelelor sa vada ce inseamna o strada la 1 km de centru. Cred ca doar in sibiu exista asa ceva central. Cu asta de ce nu se lauda?

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Darius

      De parcă ar costa cine știe ce sumă exorbitantă realizarea unui astfel de clip. Alte primării din orașe de afară fac la fel. Care-i problema. Și, la urma urmei, oamenii nu trebuie să știe concret ce s-a făcut? Eu zic că e necesară realizarea unor bilanțuri însoțite de clipuri. Mereu e ceva ce nu ne convine. Dacă nu se făcea bilanț video, ziceam că ”de ce nu s-a făcut și un clip?”

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Petrica

    Pe strada Zavoi din Turnisor s-a asfaltat partial ca mai este o portiune de 200 m care nu este asfaltata, iar pista de biciclete care s-a facut nu are o inclinatie corespunzatoare de a se scurge apa la gurile de canal. Reasfaltarea trotuarelor tot din Turnisor in unele zone este mult mai rau cu apa la fel in loc sa se scurga pe carosabil balteste la intrarea in magazin. Poate la urmatoarele recepti o sa se faca in teren nu in birou si un reprezentant al primariei este mult mai mult implicat in supravegherea lucrarilor, in rest spor la treaba.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonim

    Nu se poate compara nimic cu zona de blocuri de la COMPA-IPAS (Lazaret), acolo sunt adevarate cratere si s-au format doua gropi dupa ce s-a surpat terenul peste niste tevi de apa. Cu multe plangeri si inclusiv de la asociatia de locatari tot nu au facut nimic, inclusiv raportari in aplicatia Sibiu City App, cu astea de ce nu se lauda!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    lex_al

    sunt poze cu ce doar sa reabilitat? (5 la numar?) nu mai bine o luati la pas prin fiecare cartier si puneti poze cu ce ar trebuii reabilitat.
    sunteti doar o gluma. voi vb de modernizari de cartiere, vedeti ca sunt doar strazi. cartierul inseamna mai multe strazi si spatii de joaca sau spatii verzi. daca tanti a ramas cu banii la saltea cu un mic surplus de vre 88 mil euro pt 2019 nu mai bine raminea cu un surplus de 10 mil e si restul era investit in sibiu. strazi, parcuri, spatii de recreere. un mic ex…strada parintillor mei este in acelasi stadiu de vreo 34 de ani. in spatele blocului tot acelasi beton din copilarie. ce este si mai grav ca in sibiu nu toata lumea are ,,beton” mai sunt strazi de pamint sau greu circurabile iar voi faceti reclama ca mai sunt la saltea 88 mil e. rusine.

    o zi buna

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonymus

    cea mai scumpa strada din Sibiu, Prelungirea Sacel a ramas dupa ce s-a mutat din drum firida de curent despre care s-a scris in TS cu ceva timp in urma, cu o frumoasa cruce comemorativa in mijlocul trotuarului spre zona de capat al strazii unde este urcarea spre viitorul parc pe care il va face primaria. In plus pe aceasta straza la intrarea pe ea dinspre strada Sacel, toate indicatoarele au fost plasate in mijlocul trotuarului si in plus vechii stalpi de iluminat au ramas si ocupa intreg trotuarul asa ca pentru o mama cu un carucior este imposibil sa mergi pe trotuar in conditiile in care in zona sunt multi copii mici si mai mult strada are o latime atat de mica incat abia pot trece doua masini una pe langa alta cand este curat asflatul pentru ca acum cu zapada nu ai nici o sansa fiind troiene pe margine…
    cei de la Turnul Sfatului ar trebui sa faca un reportaj despre aceasta strada care a costa 1 milion de euro sa arate cat de “bine” si cu cap a fost facuta…
    o solutie pe zona de intrare era sa se renunte la trotuare, sa faca un singur nivel al asfaltului si cu delimitare prin banda vopsita sau borduri ingropate la nivelul asfaltului asa cum se face in alte tari in cazul strazilor mici (vechi). In acest fel traficul ar fi mai bun si nu ar fi o problema pentru cei cu carucioare sau pietoni sa tot urce si sa coboare de pe trotuar in zona stalpilor de curent (oare de ce au fost lasati din moment ce s-au tras tevi pentru toate firele si stalpii de lumina cu LED au fost amplasati pe celalalt trotuar?) si a indicatoarelor puse exact pe mijlocul trotuarului… Vai si amar de ea primarie si de cei care lucreaza acolo la serviciul tehnic :(

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonymus

    si apropo strada Aviatiei asa ramane cu asfalt pana la ultimele case de pe panta si de acolo pana in Alba Iulia asa ramane, pamant si mizerie? ca apoi acel pamant sa ajunga pe strada nou asfaltata si in canalele de la scurgerile pluviale…
    normal ar trebui terminata pana la capat cu introducerea canalizarii si in zona strazii prelungirea aviatiei unde a aparut o noua zona de contructii rezidentiale si carora nu li se da voia sa isi faca fose septice dar nici nu se introduce canalizarea doar apa (care unde se va scurger dupa utilizare?). ALOO primaria mai gandim si noi putin? ca nu cred ca doare daca gandim putin si facem lucrurile logic si normal ca intr-o tara civilizata nu cu WC in curte si fose vidanjabile :)

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    mathias

    Da da da, optimizarea locurilor de parcare inseamna pentru primarie si firma de casa TERRA BUILDING sa reduca locurile de parcare si sa faca alveole (zone verzi) unde vor creste licheni pentru ca nu o sa le intretina nimeni. (Vezi alveola din fata magazinului Apollo)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Anunțuri publice
  • Contact