Vineri,
29.03.2024
Parțial Noros
Acum
14°C

Ministerul Turismului a lansat clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break. Cum arată Sibiul?

Ministerul Turismului a lansat clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break. Cum arată Sibiul?

Ministerul Turismului a lansat marți clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break, Sibiul fiind al doilea oraș prezentat.

Clipul se dorește o nouă modalitate de atragere a turiștilor în anul 2019 și este împărțit pe orașe, Sibiul fiind al doilea oraș promovat. Turiștii sunt chemați la Sibiu pentru a admira Piața Mică, Piața Mare cu Târgul de Crăciun și strada Mitropoliei.

„Clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”, spune Bogdan Trif, Ministrul Turismului.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

5 comentarii

Ion

Acum 5 ani

Ce mizerie ceaușistă
Raspunde

diana

Acum 5 ani

Oribil! Anii '90 ! Stiu filme de nunti mai bine filmate si montate... Si o fi costat si un vapor de bani.
Raspunde

Gretel

Acum 5 ani

Întreruperile acelea cu harta României tricoloră și poziționarea orașelor sunt de-a dreptul puerile. Un clip ce dovedește amatorism. Clujul, Brașovul sunt pedepsite de nu apar în el?
Raspunde

Cetatean

Acum 5 ani

Nu-mi place pentru ca Muzeul Astra lipseste cu desavarsire, si e alaturi de Brukenthal, reprezentativ pentru Romania.
Raspunde

Trifon afon

Acum 5 ani

Cred ca domnul autor al articolului putea sa se numeasca ziarist serios daca ne spunea si cat a costat idiotenia asta si cine a facut-o. Acuma, serios, clipul e de toata pleazna. O prostie facuta pe picior de fuga, nu pentru promovare turistica ci pentru ca o firma pesede sa pape niste bani. Sa luam clipul la analiza - imagine - zero; coloana sonora - zero; idee/regie (daca se poate vorbi de asa ceva) - zero; mesaj - nivel dancila (deci sub limita normala; impact ... cu minus. Practic, acest clip este facut pentru nivelul intelectual pesede, pentru votantul pesede si pentru ministrul care normal, e pesede si atata poate. Adica ... bietul de el nu poate. Singura parte buna a produsului este ca exista. Desi nu are nicio valoare, el exista si noi ne putem intari convingerea ca cineva acolo sus, ocupant de functie mare, este ZERO. Sfat - data viitoare apelati la filmatorii de nunti de pe la Poplaca sau Gura Raului. Stoita va poate sugera cativa, el e policalificat si are si un mare grad de bun simt. Plus ca e lautar, deci ...
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus