X
pista biciclete cartierul tineretului

Pista de biciclete care leagă Cisnădia de Sibiu va fi construită anul acesta

O pistă de biciclete lungă de 5,5 km va fi construită anul acesta pentru a lega Cisnădia de Sibiu, via Cartierul Arhitecților, anunță reprezentanții Primăriei Cisnădie.

Pista de biciclete va porni din zona străzii Sibiului, din Cisnădie, și va continua pe partea stângă a drumului către municipiul Sibiu până după podul peste Seviș. ”Amenajarea pistei pe strada Sibiului la dimensiuni generoase va fi un pic mai dificilă, datorită tramei stradale, dar imediat cum va permite spațiul, pista va fi amenajată la o lățime de cel puțin doi metri. Pe traseu vor trebui amenajate două podețe, iar traversarea Sevișului va fi realizată pe un podeț separat, ce urmează a fi construit special pentru această pistă de biciclete. De cum permite vremea, vom demara lucrările. Dacă se poate din februarie, din februarie vom începe”, arată Gheorghe Huja, primarul orașului Cisnădie. Podețul care urmează să traverseze Sevișul va fi la o distanță de aproximativ zece metri față de podul utilizat în prezent pentru circulația autovehiculelor.

Pista de biciclete va continua pe partea stângă a drumului, iar înaintea zonei deja amenajate a Cartierului Arhitecților va fi realizată traversarea drumului județean. Traversarea va fi amenajată sub forma unui semafor acționat cu buton, care va fi precedat pe ambele sensuri demers de limitatoare de viteză.
Ulterior, traseul pistei ce urmează a fi construită va continua până la pista de biciclete care a fost amenajată în cursul anului trecut, având o lungime de 1,5 km (vezi foto principală). Pe această din urmă porțiune urmează a fi verificat din nou traseul, pentru a nu exista eventuale obstacole care ar putea afecta circulația bicicletelor.

Finanțarea lucrării urmează a fi asigurată din sursă dublă: bugetul orașului Cisnădie și bugetul Consiliului Județean Sibiu, instituția care administrează drumul județean care leagă Sibiul de Cisnădie. ”Am avut discuții încă de anul trecut cu președinta a Consiliului Județean Sibiu, doamna Daniela Cîmpean. Am primit asigurări că vom primi jumătate din fondurile necesare. Finalizarea lucrării depinde de condițiile meteo, însă estimez că pista va putea fi dată în folosință cel târziu la finalul verii acestui an”, mai arată primarul Gheorghe Huja.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

10 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    arhitectul repetent

    Se impun cateva precizari pentru tovarasul Huja: pista actuala de biciclete, cum o numeste el, este trotuar si a fost doar prelungit cu cateva sute de metri anul trecut de catre Primaria Cisnadie. Iar la o verificare a traseului va da de foarte multe obstacole, se numesc pietoni. In al doilea rand, normal ar fi ca mai intai sa preia drumul judetean si sa amenajeze strada cu tot ce presupune (treceri de pietoni, benzi suplimentare, iluminat public), pe bucata pana la Sevis. Sper ca este doar o minciuna hujeana informatia ca CJ-ul gireaza prin cofinantarea un astfel de proiect, facut pe genunchi, in stil cisnadian. In final, nici aici nu scapam de faimoasele limitatoare de viteza marca inregistrata, cinva trebuie sa-l anunte ca pe drumul judeten nu-si poate faca de cap, ca in ograda proprie.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    miki maus

    Si totusi nu cred ca rezolva problema. Ce ar fi daca CJ ar consolida podul peste Sevis pt. autobuze si ar lati drumul cu inca o banda(asta sa fie reversibila). Gradinita ce va fi construita de BOR nu cred ca ne ajunge…

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    nobody like everybody

    Bani aruncati! Câti biciclisti vor utiliza infrastructura? Câti vor deveni biciclisti ca urmare a infrastructurii ?
    Sa fim onesti, daca 300 de cisnadieni lucraza in Zona Industriala Vest a sibiului câti dintre ei vor fi dispusi sa faca naveta pe bicla zilnic ? Va spun eu : zero!
    Hipstereala e una, mersul pe bicla la modul deplasare zilnica e cu toooootul alteceva. Il invit pe dl Huja si pe alti ” vizionari ” sa faca cu mine, umar la umar o tura completa ” Cisnadie- Sibiu- 8 ore de munca ( sau 6 de scoala ) , Sibiu- Cisnadie. Vorbim dupa aia de proiectul infrastructurii. Daca nu poate il ajut, daca nu vrea il oblig.
    Toata lumea parca a inebunit cu ciclismul si cu pistele. Toti se dau viteji ca ei s-ar da cu toacla dar daca nu sunt conditii. … Hai sictir hipsteri poponari! Bicicleta si ciclismului presupun disciplina, effort, frustrari si o doza buna de pasiune. Nu au absolut nici o legatura cu Primaria, cu proiectele din bugetare participativa cu politica si alte basini. Da e cool si trendy sa o arzi pe țoaclă. Echipamente din lycra cu imprimeu AG2R, casca Giro care costa cat alocatia unui elev pe 3 ani, SPD-uri luate de pe amazon, schimbatoare de fițe, daca ai mai jos ultegra ( la road ) si XT ( la MTB ) esti un mocofan , carbonu ‘ la cadre e un ” must-have” ai cadru de aluminiu, esti un ageamiu prietene, tre sa bei apa din rucsacul de hidratare tată, Camelbak cu picurator inteligent, cum sa te opresti in Parcul Astra sa bei de la cişmea , esti nebun ? O URIAŞĂ MAS-TUR-BARE IN PUBLIC asta a devenit acest frumos sport din pacate. Cum draq s-or fi dat oamenii pana acum cu bicicletele nu stiu, fara tubelles ready, fara CashimaCoated fara Garmin si Strava, fara Hollowtech2 si alte cate si mai cate. Băi frate, taica-miu merge a la gratar cu unchii mei si la pescuit cu bicicleta, si s-a intors viu, hidratat si fericit de fiecare data si cauciucurile de la bicla le-a schimbat dupa 13 ani de utilizare, si nu erau Continental GrandPrix 4000 S2 care costa cat un set de cauciucuri de Ford Mondeo . Hai ca m-am enervat! Pune bai edilu’ din penny’s autobuze pe ruta asta si fa-Le la oamenii aia din Arhitectilor acces facil in zona si lasa hipstereala la puştii din Agricol. ….

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Dana

    E buna pista, dar poate reusesc si ei sa nu mai faca santul ala intr epista si sosea. Eventual sa planteze un gard viu sau ceva, fiindca e periculos santul ala si au mai fost si accidente pe drumul spre Rasinari din cauza asta.

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Ioan

    Despre masuri urgente de descongestionare a traficului pe DJ106(Cisnadie-Sibiu)nici o vorba.Poate e mai bine asa ca de vorbe insotite de promisiuni avem parte de vreo 2-3 ani incoace.Vrem fapte nu vorbe.La Brasov s-a constituit deja zona metropolitana si incepand cu 01.01.2019 s-a infintat prima linie de transport in comun pe ruta Brasov-Cristian si retur.Urmeaza restul de linii.Acolo este posibil ca societatea de transport locală Brasov sa infiinteze noi trasee in afara orasului.La Sibiu asa ceva nu este posibil????????

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Un cititor

    Ce poza frumoasa!!!!! Frumoasa dezinformare vizuala! Cei care nu circula pe acolo au impresia ca e ditamai pista. E o portiune scurta asfaltata de 1 metru si jumatate latime care se intinde pe maxim 500 metri, dupa care cea mai mare parte a “pistei” e ingusta de circa 1 metru, pavata cu piscoturi. Pe ea circula copii cu ghiozdan in spate, mamici cu carucioare si uneori cate un biciclist. “Pista e paralela cu drumul dar se intersecteaza tot la 50 metri cu strazile cartierului si nu exista niciun fel de marcaje de prioritate in traversarea acelor strazi. De cand Primaria Cisnadie a inaugurat “pista” pentru decongestionarea traficului nu s-a observat nicio îmbunatatire in zona, semn ca nu are un astfel de efect. E buna ca si trotuar pentru cei care o utilizeaza in acest scop dar noxele pe care pietonii le inhaleaza la ore de trafic intens fac dificila parcurgerea ei. Consiliul Judetean ar fi bine sa gandeasca de 2 ori inainte de a investi in ceva inutil la acest moment. Pista pe care domnul Huja isi doreste sa o amenajeze va bloca un proiect cu adevarat important pentru Cisnadie si anume largirea DJ106 pe portiunea de la intrarea in Sibiu si pana la Paraul Sevis.

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    wtf

    Dezvoltatori si-au batut joc de cei care au crezut ca daca cumpara mai ieftin pe camp fac mare sfaraiala. De fapt prin constructia haotica a cartierului “Arhitectilor” ( nume dat la misto ) DJ 106 C a fost blocat de nenumaratele intrari ( asa zise strazi cu nume de arhitecti) . Eu nu inteleg cum CJ a dat atatea avize de racordare la acst drum. Trist este faptul ca inca in jalea aia de cartier se construieste fara cap, si mai mult sunt inca destui naivi care cumpara. Sunt curios la vara cum o sa rezistati cu mireasma grajdurilor de la ferma Sevis. In rest numai de bine !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact