X
51339530_858029231204332_857180416065404928_n

Cea mai costisitoare stradă din 2018, modernizată ”cu valuri”. Va fi spartă din nou

Cea mai costisitoare stradă reabilitată de municipalitate în 2018 a fost finalizată cu denivelări semnificative care pun în pericol șoferii.

Contractul pentru modernizarea străzii Prelungirea Săcel, în valoare de 4,28 de milioane de lei, a fost semnat în luna ianuarie a anului trecut. Firma care s-a ocupat de lucrări a fost SC Geiger Transilvania SRL și, potrivit documentației adoptată de Consiliul Local Sibiu, societatea s-a angajat să amenajeze un spațiu carosabil cu lățimi cuprinse între 3,8 și șase metri și a unor trotuare cu o lățime de aproximativ un metru pe cei aproximativ 880 de metri ai străzii. La care s-a adăugat realizarea canalizării pluviale și a rețelei de iluminat public.

În luna decembrie a anului trecut strada ajungea celebră în tot Sibiul pentru că un tablou electric a fost lăsat în mijlocul unei benzi de circulație. Situația respectivă a fost generată din faza de proiectare/avizare, în care s-a considerat că locul în care se află acel tablou electric va reprezenta acostamentul drumului. Mai apoi, pe seama unor litigii cu un dezvoltator imobiliar din zonă, reprezentanții Primăriei au considerat că acel tablou nu poate fi mutat. În cele din urmă reprezentanții SDEE Electrica au rezolvat problema.

Zilele trecute șoferii care locuiesc în zonă și circulă pe ”cea mai nouă stradă din Sibiu” au observat că pe anumite porțiuni terasamentul prezintă denivelări accentuate, iar pe alocuri asfaltul s-a crăpat.

Iată cum arată strada:

51180724_612648042511113_2316787668215660544_n 51218153_1505240109610119_4687417046453977088_n 51222076_2260210820908963_5792529053885923328_n 51233335_310337513161189_9018864063794380800_n 51685710_327734361179316_4986309541479055360_n 51505893_539795989862902_1906631309493534720_n 51502961_527869844371490_6927626457099272192_n 50655381_1438508039619189_7954917312144867328_n 51252517_236614120575601_8765783626978689024_n

Contactați de reporterul Turnul Sfatului reprezentanții Primăriei Sibiu spun că știu de probleme și că s-au luat deja măsuri în vederea remedierii lor.

”Imediat ce s-au constat tasările terasamentului pe o porțiune a prelungirii străzii Săcel, Direcția Tehnică a notificat constructorul – SC Geiger SA, proiectantul și dirigintele de șantier în vederea identificării cauzei. Constructorul SC Geiger va efectua sondaje în teren pentru identificarea cauzei pentru această tasare a terasamentului drumului și va remedia defecțiunea pe cheltuiala proprie, atunci când condițiile meteo permit intervenția”, au explicat reprezentanții municipalității.

Foto: Ioan Visa

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

15 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    klaus

    Mda….
    Se vede cu ochiul liber ca Geiger nu mai e in cartiile primariei.
    Dar de Terra Building nu zice nimeni nimic.
    Dezapezire ciuciu. Strazile, unde au lucrat, in cartierul Lazaret sunt catastrofale, la un an de la darea in folosinta.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Mosu

    Absolut jenant! Ce masuri? Recepția lucrării s-a făcut-că plata lucrărilor sunt sigur ca s-a făcut? Primărie incapabila sa facă lucruri bună pt cetățeni. Banii cui? Vrem sa vedem salariile!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Carmen

    Din câte știu pentru orice lucrare publică există un termen de garanție așa că probabil o să o repare pe banii lor.
    Se vede cu ochiul liber că acolo este o cedare de terasament. Ori e o țeavă de apă spartă care a spășat pe sb ori nu au făcut drenaj și vine apa de pe deal.

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      iepurasul violent

      da ba,dar aia care ar trebuii sa lucreze sunt romani, nu ? sau oltenii ? si inginerii la fel,materialu
      tot made in romania….Fa. Geiger sunt pacaliti si prosti ca au incercat sa faca o firma in Romania cu multi bani din buzunarul lor
      asa ca e treaba romaneasca de varza

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    sasu

    Ce va mai mirati de calitatea serviciile prestate de cei de la Geiger, atata timp cat lucrarile castigate de ei, l-e dau sub antrepriza la toti slabii si necalificati care au in cap num CIBUCURILE .

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    un sibian

    probelema pleaca de la primarie…acolo sunt adunati toti incompetentii!!! la invetitii in drumuri e unu Draghiciu…dezastru!!! au modernizat si str. Talmacel in 2018…si a ramas o bucata de 20 m ne-modernizata!!! n-au schimbat iluminatul…pe o str. proaspat modernizata exista 2 lampi de iluminare stradala!!! daca cei din primarie ar sti ce sa ceara si ar fi tot timpul pe teren sa verifice ce fac aia la cre le dau contracte de milioane de ron situatia ar fi altfel!!!

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonymus

    stimabile reporter ai uitat de crucea care este prinsa in trotuar aproape de capatul de la intersectia cu strada ce urca spre viitorul parc de recreere pe care il va face primaria (pe partea dreapta cand se merge pe Prelungirea Sacel). Aia nu ti-a sarit in ochi? Dar trotuarele de la intrarea pe Prelungirea Sacel dinspre Strada Sacel unde au ramas stalpii de curent si ocupa intreg trotuarul si semnele de circulatie puse de asemenea in mijlocul trotuarului incat nu se poate trece cu un carucior cu un copil pe acolo… De ce nu s-a facut strada pe portiunea de intrare pe un singur nivel cu dilimitare doar vizibila (borduri de alta culoare la nivelul asfaltului) asa cum se face in tarile civilizate? Reporterul a facut o treaba cam de mantuiala cu acest articol doar sa fie scris si atata… Vai si amar de el jurnalism.

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    dd

    Se vede cu ochiul liber calitatea slaba a astfaltului. Daca acum a cedat, peste 5 ani va fi aproape din nou cum a fost. In timpul consultarilor d-nei Fodor cu cetatenii fiecarui cartier din campania electorala, s-a adus in discutie aproape de fiecare data “lucrul slab facut” pe strazile din oras. Erau sperante ca se va remedia, dar din pacate e chiar mai rau. Exemple sunt la tot pasul. Dupa cum zicea Octavian Paler, traim barbarismul modern.

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Vigilentii

    La nivel de Primarie controlul lasa de dorit se fac toate din birou, prea putin pe teren. Sunt poate prea putini oameni si slab pregatiti ( cred ca unul este inginer constructor) si cu o presiune tot mai mare pe spatele lor. Cand esti incompetent si sa ti scrii numele poate fi foarte greu. Asadar se contracteaza firme de dirigentie de santier care sunt intelese cu constructorul si se livreaza situatiile de lucrari direct in birou pentru a fi semnate. Lucrarea de multe ori este vazuta prima oara la receptie. Nu este cazul d-lui de mai sus care este printre singurii care isi face treaba.

  12. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Sibian

    Macar daca nu pot urmarii lucrarile cum trebuie, sa publice caietele de sarcini si programul stabiit pentru desfasurarea serviciilor care se fac cu regularitate astfel incat noi cetatenii sa vedem daca se fac sau nu si cum se fac, ca sa putem sesiza autoritatile. In primul rand noi nu stim ce contracte sunt incheiate si ce obligatii au au fiecare. De multe ori trecem pe langa zone cu gropi, murdare sau cu nereguli si desi primaria cheltuie bani frumosi cu aceste contracte de intretinere nu stim clar cine este constructorul sau responsabilul de lucrare sau dirigintele de santier sau responsabilul cu curatenia stradala sau cei cu bancile, toaletele publice statiile de autobuz, locurile de joaca, zona verde, cosuri de gunoi etc. Important este ca sunt contracte pentru orice, dar nu este posibil sa fie urmarite toate de doar cativa functionari. Pe asta si mizeaza firmele doritoare de a lucra cu Pms si cu alte autoritati. Dar sa nu uitam ca sunt pana la urma banii nostrii pentru care autoritatile trebuie sa fie mult mai responsabile. Apropo de garantia lucrarilor 70% se elibereaza la terminarea lucrarilor care s a si eliberat iar 30% la expirarea termenului de garantie respectiv 5 ani. Daca mai apar astfel de problene cu aceasta strada o sa o remedieze in cuantumul asta de 30% din totalul garantiei de 10% din ctr. Asadar constructorul “prost sa fie” sa o mai repare dupa cheltuirea acestui maruntis.

  13. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact