X
Traseul oficial al președinților și șefilor de Guvern prevede accesul în Primăria Sibiu din Piața Mare

Primăria Sibiu continuă digitalizarea și eficientizarea serviciilor publice, cu finanțare din fonduri europene

Primarul Astrid Fodor a semnat un nou contract prin care Primăria Sibiu obține finanțare din fonduri europene în cadrul Programului Operational Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 – “Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente” pentru proiectul denumit SALT-Sibiu: Administrație de calitate, accesibilă locuitorilor prin tehnologie.

“Prin acest proiect ne propunem să creștem calitatea serviciilor publice, care să fie ușor de acccesat pentru sibieni, în formatul electronic. Dorim să reducem birocrația în mod concret, prin aplicații funcționale și echipamente care să permită gestionarea și rezolvarea eficientă a solicitărilor din partea cetățenilor. În egală măsură proiectul are și o componentă importantă de instruire a personalului din administrația locală, în sensul profesionalizării acestora”, Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu

Proiectul este evaluat la o valoare de 3.102.011,57 lei și urmărește concret următoarele obiective:

• Implementarea unui sistem de management al calității la nivelul Primăriei Municipiului Sibiu (ISO 9001) prin care se va asigura astfel creșterea calității serviciilor oferite populației
• Dezvoltarea serviciilor electronice de depunere a documentelor, automatizarea proceselor și eliberarea online și offline a certificatelor, avizelor, acordurilor și diverselor autorizații
• Implementarea unui program pilot ce constă în achiziționarea unui terminal self-service care va permite cetățeanului să depună documente, indiferent de programul de funcționare al Primăriei Municipiului Sibiu
• Digitalizarea documentelor din arhivele Direcției Amenajarea Teritoriului și Urbanism, Direcției Fiscale Locale și Directiei Tehnice, documentarea și eliberarea unui duplicat după un document vechi fiind astfel posibile mult mai simplu și mai rapid
• Implementarea unei soluții digitale de management a dosarelor Compartimentului juridic-contencios al Primăriei Municipiului Sibiu
• Diversificarea, extinderea și îmbunătățirea sistemului electronic de plată pentru serviciile publice oferite de Primăria Municipiului Sibiu și instituțiile din subordinea sa, soluție disponibilă dintr-un cont online accesibil și pe terminale mobile.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

2 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Plata cu cardul in parcari inca nu functioneaza partial …
    Raspunsuri standard ca nomenclatoare stradale se impart la N persoane desi sunt cerute de un singur contribuabil…
    Sa speram ca prin acest demers vor fi corectata cat mai curand!
    Totusi acestea si multe altele daca ne referim in special la problemele legate de urbanism si arobari uzuale ce pot fi verificate si online in ziua de astazi.
    Exemple de incurca … si de ce nu idei pentru unde ar mai trebui imbunatatite procedurile.
    Iar partea legata de protectia datelorcu caracter personal (#GDPR) total inexistenta daca e sa ne raportam la ceea ce se semneaza pe verso cererilor!

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    un sibian

    cei din primarie prezinta tot felul de “rachete” si ei nu sunt in stare sa includa taxa se salubrizare de la cimitir la plata online!!! penibil!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact