Compania NEPI Rockastle, proprietarul Sibiu Shopping City, a cumpărat anul trecut proiectul mall-ului Festival cu 21 de milioane de euro pentru a scăpa de orice concurență în Sibiu.
Potrivit lui Alex Morar, CEO-ul companiei, decizia de achiziţie a proiectului Festival Sibiu, a fost luată pentru a se evita războiul cu un concurent zonal într-un oraş de circa 170.000 de locuitori şi o catchment area de 286.000 de persoane, care nu prea ar mai putea suporta un al treilea mall, informează publicația economica.net.
Lucrările la ambele proiecte de retail se vor termina în ultimul trimestru al acestui an, astfel că Sibiul va avea, începând cu această iarnă, două mari centre comerciale moderne.
NEPI Rockastle a plătit 21 de milioane de euro companiei Primavera Development, care deţinea proiectul.
Festival Sibiu va avea, la finalizare, 42.200 mp şi primul hipermarket Kaufland într-un mall. Compania deţine, de asemenea, şi Sibiu Shopping City, de 83.100 mp, primul mall cu două hipermarket-uri din ţară, Auchan şi Carrefour.
Cel mai mare proprietar de active din imobiliarele româneşti, NEPI Rockastle are active de retail care reprezintă 36% dintr-un portofoliu reprezentat în proporţie de 93% de retail şi 7% din birouri.
Potrivit ultimului raport de piaţă a companiei, încasările nete din chirii s-au cifrat la 346 milioane de euro, în creştere cu 4,9% faţă de 2017.
Citește și:
http://www.turnulsfatului.ro/2019/04/03/incepand-de-joi-sibienii-au-mall-cu-etaj-se-termina-lucrarile-la-shopping-city/
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Shopping City Sibiu , Sibiu Jazz Festival , inaugurare , Sibiu Shopping City , Promenada Mall , Primavera Development , Pentru Sibiu , stiri sibiu , Festival Sibiu , Alex Morar
Vizualizari: 21871
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Matei
Acum 1 oră
Emil
Acum 2 ore
John
Acum 2 ore
John
Acum 2 ore
Adina