X
Alianța 2020 USR PLUS

Alianța 2020 USR PLUS a lansat oferta electorală pentru alegerile europarlamentare din 26 mai

Alianța 2020 USR PLUS a prezentat prima ofertă electorală pentru Parlamentul European, după ce a prezentat și prima listă de candidați (usrplus.ro/candidati_usr_plus ) pentru alegerile din 26 mai. Candidații Alianței sunt tineri, competenți și experimentați, au cumulat 302 ani de studii universitare, 76 de ani de studii în străinătate, 76 de ani de experiență în instituții europene, peste 16 ani de experiență la guvernare, iar media de vârstă este de 38 de ani. Pe lista Alianței pentru Parlamentul European sunt și doi sibieni, Nicu Ștefănuță pe locul șase și Raluca Amariei.

Obiectivele Alianței sunt structurate pe patru mari capitole: justiție și protejarea drepturilor românilor în UE, bunăstarea societății: sănătate, educație, măsuri anti-sărăcie; prosperitate europeană acasă, în România; politica externă și de securitate. Obiectivele Alianței 2020 USR PLUS în Parlamentul European pot fi consultate aici: https://www.usrplus.ro/obiective_euro.

Redăm pe larg un rezumat al obiectivelor  Alianței 2020 USR PLUS:

  1. Justiție și protejarea drepturilor românilor în UE

O mare parte din progresele făcute de România în reforma justiției și în lupta anticorupție s-au datorat aderării la Uniunea Europeană. Ne angajăm să acționăm în Parlamentul European și la guvernare din 2020 ca să refacem o justiție independentă, curajoasă.

Vom activa în Parlamentul European pentru întoarcerea la normalitatea europeană și ne propunem următoarele obiective:

  • MCV European. Statul de drept nu este negociabil, nici la nivel de țară, nici la nivel de Uniune. Propunem crearea unui mecanism orizontal, aplicabil în toate statele membre, de monitorizare a derapajelor față de statul de drept, pe modelul MCV, implementat cu succes în Bulgaria și România.
  • Legislație europeană anticorupție. Vom propune legislație europeană anticorupție care să uniformizeze la nivelul statelor membre definiția faptelor de corupție, criteriile de integritate pentru accesul în funcțiile publice, dar și regulile comune pentru ca cei care comit fapte de corupție să nu beneficieze de imunitate.
  • Combaterea criminalității. Vom susține activitatea agențiilor europene relevante pentru combaterea criminalității și cooperarea judiciară transfrontalieră.

 

 

  • Mediatorul european. Vom propune extinderea competențelor Mediatorului European astfel încât acesta să poată interveni în sprijinul cetățenilor care interacționează cu instituții naționale care gestionează fonduri europene.
  • Independența presei. Vom face și vom consolida legi care să ocrotească avertizorii de integritate, independența presei, accesul la informațiile de interes public; toate sunt complementare și indispensabile actului de justiție.
  • Dreptul la bună administrare. Vom propune extinderea aplicabilității dreptului la buna administrare în relația dintre cetățeni și instituțiile naționale care gestionează fonduri europene.”
  • România în Schengen. Vrem România în Schengen și vom contribui la securizarea granițelor țării, care vor deveni și granițele spațiului Schengen.
  • Protejarea drepturilor românilor în UE. Vom susține în Parlamentul European corecta aplicare a drepturilor cetățenilor români în UE, ca cetățeni europeni.
  • Drepturile consumatorului. Vom susține dezvoltarea de noi mecanisme destinate comparării calității produselor și serviciilor oferite pe Piața Internă. Nu putem accepta pe piața din România produse de o calitate inferioară față de cele comercializate în restul UE.
  • Sprijin pentru societatea civilă care apără valorile europene. Vom susține măsuri de sprijin al societății civile, precum Instrumentul European al Valorilor care finanțează ONG-uri din UE care se bat pentru protejarea valorilor europene și se luptă cu abuzurile împotriva democrației și statului de drept.
  1. Bunăstarea societății: sănătate, educație, măsuri anti-sărăcie

Vrem să le asigurăm românilor acces la servicii de educație, de sănătate și sociale la standarde europene, să reducem sărăcia extremă și să creăm condițiile pentru ca românii să aibă șansa la o viață mai bună acasă, în România.

  • Fonduri pentru spitale. Vom milita pentru acordarea de fonduri europene suplimentare pentru construirea de noi spitale și pentru modernizarea, la standarde europene, a rețelei de spitale existente.
  • Calitatea serviciilor medicale. Vom milita pentru introducerea de standarde comune europene pentru calitatea serviciilor medicale și pentru managementul din spitale. Acest lucru va crește calitatea serviciilor de sănătate din România și va permite personalului medical să capete siguranța că merită să își facă meseria în țară.
  • Rețea de transplant. România nu este membră a niciunei rețele de cooperare regională pentru transplantul de organe. Vrem ca românii să aibă acces la aceste rețele și vom milita la nivel european pentru reguli comune și transparente pentru transplant, care să înlocuiască sistemul corupt actual bazat pe pile și relații.
  • Servicii medicale transfrontaliere. Vom propune în Parlamentul European extinderea directivei europene pentru servicii medicale transfrontaliere pentru ca românii să poată beneficia de servicii de sănătate care nu sunt disponibile în țară.
  • Acces la medicamente esențiale. Vom defini reguli europene și standarde minime pentru accesul la medicamente, în special cele esențiale.
  • Prevenție și educație. Vom introduce programe europene de nutriție, prevenție și de educație în sănătate.
  • Fonduri pentru securizarea accesului la educație. Alocarea de fonduri europene la nivelul întregii comunități concentrate către creșterea și securizarea accesului la educație pentru copiii din familiile nevoiașe: decontarea costurilor de transport pe toată perioada școlarizării, reabilitarea unităților de cazare pentru elevii din școlile tehnice și de meserii care locuiesc la distanță.
  • Fonduri pentru infrastructură. Creșterea calității învățământului vocațional, tehnic și agricol prin alocarea de fonduri europene suplimentare către programe de dezvoltare a infrastructurii necesare acestui tip de școlarizare (ateliere, sere, laboratoare).
  • Nimeni nu rămâne în urmă. Vrem să creăm la nivelul Uniunii Europene un fond special „Nimeni nu rămâne în urmă” pentru regiunile cu educație deficitară.
  • Erasmus pentru liceeni. Program de burse de mobilitate pentru organizarea și realizarea de programe de schimburi pentru liceeni.
  • Fonduri pentru zonele cu grave probleme sociale. Vom propune ca pentru următorul buget european să existe programe dedicate cu fonduri europene pentru zone cu grave probleme sociale, precum Valea Jiului, Vaslui sau Gorj, care să trateze problemele sociale, economice și de mediu în pachete integrate de măsuri, astfel încât acestea să devină un ajutor real pentru autoritățile locale.
  1. Prosperitate europeană acasă, în România

Ne dorim cu toții să trăim într-o țară la fel de prosperă ca cele din vestul Europei. Uniunea Europeană și fondurile structurale sunt șansa noastră să recuperăm decalajele istorice și să aducem prosperitatea europeană acasă, în România.

  • Aderarea la Zona euro. Ne propunem ca România să devină membră a zonei euro, acesta fiind un obiectiv strategic prin care țara noastră va beneficia atât de stabilitate și predictibilitate economică și fiscală precum și de conectarea de facto la nucleul Uniunii. Vom milita pentru accelerarea îndeplinirii criteriilor de convergență reală și nominală atât din Parlamentul European cât și din postura de partide de guvernământ, din 2020. De asemenea, ne vom asigura ca România să fie eligibilă pentru finanțarea reformelor structurale în vederea aderării la zona euro. Acest lucru va permite finanțarea cu bani europeni a creșterii competențelor administrative la nivel central și local și va ajuta România să își atingă cât mai repede acest obiectiv strategic esențial.
  • Grupuri de acțiune locală. Încurajarea Grupurilor de Acțiune Locală ca instrument predilect de implementare pentru programele de dezvoltare locală. Acest model de intervenție s-a dovedit mai bun decât birocrația de stat tradițională.
  • Dezvoltarea fermelor mici și mijlocii. Vom sprijini dezvoltarea fermelor mici și mijlocii prin fonduri europene pentru a consolida un trai decent în mediul rural și pentru a crea valoare adăugata în vederea susținerii economiei locale. În acest sens, vom sprijini, de asemenea, plafonarea subvențiilor pentru fermele mari, concomitent cu mărirea subvențiilor pentru fermele mici și medii.
  • Cadastrul național. Cadastrul național este o prioritate și fondurile europene trebuie să fie folosite împreună cu cele naționale pentru a aduce mediul rural spre rezolvarea acestei probleme structurale, pe care guvernele iresponsabile o tot evită și amână. Este posibil ca, în viitor, nici măcar subvenția automată de la Uniunea Europeană să nu mai vină pentru terenuri fără cadastru. Prin urmare, cadastrarea terenurilor trebuie să fie o prioritate pentru agricultura românească.
  • Politică de coeziune puternică. Având în vedere tendința la nivel european de a îngheța sau reduce alocările pentru fondurile structurale, vom apăra păstrarea cel puțin la același nivel a fondurilor de coeziune alocate României și păstrarea unei politici de coeziune puternice a UE care să reducă decalajele între statele membre.
  • Monitorizarea proiectelor PNDL. Pentru a amâna pierderea de și mai mulți bani europeni, PSD-ALDE au transferat finanțarea multor proiecte de la PNDL pe fondurile europene în ultimii ani. Vom denunța și monitoriza din Parlamentul European această tentativă colosală de fraudare a fondurilor europene, pentru că aceste proiecte nu îndeplinesc în mare parte condițiile de eligibilitate pentru a fi finanțate din bugetul european. Ceea ce înseamnă că nota de plată va veni peste câțiva ani, atunci când auditurile vor constata neregulile și tot contribuabilul român va trebui să plătească.
  • Program pentru infrastructura rutieră. Vom cere sprijin tehnic european, sub forma unui program JASPERS extins pentru infrastructură, pentru a susține redactarea caietelor de sarcini, pentru a avea reprezentanți în comisiile de evaluare, pentru a monitoriza studii pregătitoare și de fezabilitate, pentru a încuraja firmele puternice de supervizare să se implice în proiectele din România.
  • Atragerea de investiții regionale cu suportul fondurilor UE. Vom sprijini stimularea creării de structuri de sprijin a afacerilor (acceleratoare / incubatoare) și a infrastructurii de afaceri (parcuri industriale), cu suportul fondurilor europene, mai ales în regiunile cu investiții reduse. Vom sprijini dezvoltarea de centre regionale de formare și competențe ca infrastructuri deschise de formare de competențe pentru sectorul privat. Vom atrage investiții străine prin promovarea la nivel regional și internațional a avantajelor dezvoltării de afaceri în România consolidând rețeaua externă a agenției de export (Invest Romania).
  1. Politică externă și de securitate

Vrem o politică externă a UE activă, coerentă și conectată la interesele de securitate și economice ale României. Luate individual, statele membre ale UE, chiar și cele mai mari, sunt actori tot mai mici în arena internațională. Împreună, atunci când vorbesc cu o singură voce, sunt o forță mondială. România, prin implicare directă, are șansa să profite de o politică externă ambițioasă a UE.

  • Republica Moldova și extinderea UE. Credem că Republica Moldova are un destin european. Frații noștri din Republica Moldova trebuie să vadă că integrarea europeană înseamnă beneficii concrete, un nivel de trai mai bun, nu doar promisiuni propagandistice. România și reprezentanții românilor în Parlamentul European trebuie să faciliteze și să îndrume apropierea Republicii Moldova de UE, nu doar să ofere alibiuri oligarhilor, așa cum se întâmplă în prezent.
  • Legislație Magnitsky. Vom milita în Parlamentul European pentru adoptarea unei legislații de tip Magnitsky în Uniunea Europeană, care să interzică accesul în Uniune și să blocheze bunurile responsabililor din terțe țări implicați în abuzuri ale drepturilor omului.
  • Armata europeană. Armata europeană este un proiect pe termen mediu și lung al Uniunii Europene pe care îl susținem, în deplină coordonare cu angajamentele asumate în cadrul NATO și Parteneriatului Strategic cu SUA.

Vrem să aducem Europa în România și ne asumăm un angajament pentru o Românie democratică, prosperă și puternică în Uniunea Europeană, cu trei obiective principale:

  • Recâștigarea încrederii în viitorul României, ca parte a Uniunii Europene, printr-o activitate credibilă, respectată de reprezentare a României în Parlamentul European.
  • Asigurarea dezvoltării economice prin atragerea de investiții și absorbția de fonduri europene, dezvoltarea agriculturii și satului românesc, a infrastructurii și a antreprenoriatului și crearea de locuri de muncă bine plătite.
  • Bunăstare și creșterea calității vieții prin asigurarea unor servicii de sănătate, de educație și sociale la standarde europene.

În același timp, vom lupta pentru ca Uniunea Europeană să devină mai puternică și să reziste asaltului populiștilor și naționaliștilor care profită de slăbiciunile ei pentru a o discredita și a o distruge din interior. Pentru a rezista acestor atacuri, forțele pro-europene trebuie să fie unite, iar Uniunea trebuie să funcționeze mai bine, să fie mai puțin birocratică și mai bine conectată la problemele reale ale cetățenilor.

România poate contribui la o Uniune Europeană mai puternică, folosind experiența și competența candidaților noștri, precum și credibilitatea pe care aceștia o au în relația cu partenerii europeni. Vă așteptăm pe toți la vot pe 26 mai.

Advertorial conceput de Alianța USR – PLUS

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

11 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Dacă Lazar a fost sau nu tortionar, poate sa decidă doar o instanța judecătorească , pana una alta așteptăm poziția oficială a PSD vis a vis de faptul ca președintele sau e un condamnat penal definitiv, autorul programului de guvernare al PSD este un alt condamnat penal, Valcov, iar alți PSD isti de frunte care au făcut fapte penale sunt fugiți din țara !!!
      Pentru corecta ta informare, Latrina 3 nu e instanța judecătorească , iar Gâdea nu e deținătorul adevărului absolut, e doar o sluga josnica a unui securist…

      • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

        Nicu

        A spus deținutul politic ce a făcut Augustin Lazăr,nu este nevoie de o instanță judecătorească,știe tot poporul român cine au fost procurorii ceaușiști,daca ești tânăr întreabă pe părinții sau bunicii tai, pentru o corectă informare!

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Liviu

    Procurorul general Augustin Lazar a devenit tinta unui atac grav si manipulator referitor la primii sai ani din cariera cand ar fi “avut grija ca adversarii lui Ceausescu sa infunde puscaria” si ar fi fost un tortionar.

    Atacul, bazat pe o combinatie de adevaruri trunchiate, minciuni si confuzii, vine chiar inainte de interviurile de la Ministerul Justitiei pentru desemnarea unui nou procuror general.

    Luju.ro si Antena3 il acuza pe procurorul general Augustin Lazar ca ar fi fost un procuror comunist care, in calitate de presedinte al comisiei de liberari conditionate din penitenciarul Aiud, ar fi decis mentinerea in inchisoare fara temei a detinutului politic Iulius Filip.

    Ca argument, Antena3 aduce copia unui proces verbal din 1986, prin care comisia “considera ca detinutul Filip Iluius nu poate fi liberat conditionat” vreme de un an, pentru ca “in termenul executat nu prezinta garantia unei reale reeducari”.

    Si, pentru a amplifica efectul, Antena3 a prezentat interviul acordat de Iulius Filip Luciei Hossu Longin pentru “Memorialul durerii”, un interviu in care dl Filip prezinta torturile la care a fost supus de securistii regimului ceausist. Au fost prezentate si alte marturii ale detinutilor de la Aiud, lasandu-se impresia ca ar fi fost comise de Augustin Lazar sau, macar, sub indrumarea acestuia.

    In realitate, procurorul Lazar nu a avut nimic de-a face cu aceste torturi, pentru ca factual lucurile stateau cu totul diferit.

    In fiecare penitenciar era, asa cum exista si acum, o comisie de liberare conditionata, adica aceea care facea si face si acum propuneri pentru ca instanta sa decida daca acorda sau nu liberarea conditionata unui condamnat penal.

    Acum comisia e condusa de un judecator, la vremea respectiva legea prevedea sa fie condusa de un procuror din procuratura pe raza careia functiona penitenciarul. Penitenciarul Aiud, unde era detinut dl Filip, era in raza procuraturii din Alba Iulia, unde dl Augustin Lazar era tanar procuror criminalist.

    Cum a ajuns dl Lazar in comisie? Pe rand, procurorii din aceasta procuratura se duceau sa prezideze comisia de liberari conditionate, potrivit legii.

    La fiecare sedinta, la grefa penitenciarului, comisia analiza cam 50-60 de dosare, fiind vorba despre un penitenciar cu circa 2.000 de detinuti. Ce anume analiza?

    Doua lucruri tehnice: daca era indeplinita fractia de pedeapsa necesara liberarii, o chestiune strict matematica, si daca detinutul cu pricina avea “raport de pedepsire”, adica comisese ceea ce agentii din penitenciar sau directia generala a penitenciarelor considerau ca reprezinta abateri. Cine avea raport de pedepsire nu indeplinea conditia prevazuta de Codul Penal de atunci de a vadi indreptarea.

    Deci procurorul, in cazul de fata Augustin Lazar, nu se intalnea cu detinutii, nu lua nicio decizie finala, ci doar constata, in cadrul comisiei, indeplinirea a doua conditii cumulative sine qua non pentru liberare, indiferent ca era vorba despre detinuti politici sau de drept comun: fractia de pedeapsa si lipsa raportului de pedepsire.

    Daca ele erau indeplinite, se putea face propunere de liberare, care mergea la instanta. Daca nu erau indeplinite, se facea propunere impotriva liberarii, care, teoretic, chiar potrivit procesului verbal, putea fi atacata tot in instanta unde, teoretic, se judeca pe doua niveluri, fond si recurs.

    Evident ca la vremea respectiva, pentru detinutii politici, in instanta nu se putea pune problema unei sanse la un proces real.

    Coleg de detentie cu Iulius Filip a fost si disidentul Radu Filipescu, care a explicat pentru Ziare.com cum stateau in realitate lucrurile:

    “Nu ne intalneam cu procurorul. In comisii nici nu stiu ce se intampla. Noi habar nu aveam de comisii locale, nici nu primeam actele. Pentru detinutii politici de la Bucuresti, era un anumit procuror tot timpul, se numea Stefanescu, la Aiud nu stiam sa fie un procuror anume care sa raspunda de noi”.

    Radu Filipescu remarca un lucru interesant: “CI-stul (ofiterul de securitate – n.red.) de la Aiud stabilea tot ce era legat de detinutii politici, probabil impreuna cu seful de la Cercetari Penale de la Bucuresti, Vasile Gheorghe. Pe CI-st il chema Lazar, era colonel. In interviul dat pentru dna Hossu Longin, Iuliu Filip se referea la colonelul Lazar. Acela avea 50 de ani pe vremea aceea.

    Aveam seful de sectie, un maior de militie Lascu, si cel care decidea la noi era Lazar CI-stul, aflat in legatura cu cei de la Bucuresti. Cei locali nu aveau putere de decizie. Pe unii ii elibera mai devreme, pe unii ii tinea la maximum, dar asta era decizia Securitatii de la Bucuresti”.

    Un alt fost detinut politic, Dinu Zamfirescu, declara la Antena3 ca procurorii nu calcau in penitenciar, nu aveau contact cu detinutii.

    Asadar, comisia de liberare conditionata din penitenciar nu decidea nimic, ci aplica doua criterii precise, matematice, unor dosare, pentru ca intalnirea cu oamenii nu avea loc. Pentru detinutii de drept comun, majoritari, lucrurile erau simple, conform procedurii.

    Pentru detinutii politici, daca Securitatea facea “raport de pedepsire”, ca in cazul lui Iulius Filip, conditiile nu mai erau indeplinite. Si chiar daca ele ar fi fost indeplinite si propunerea era de liberare, Securitatea, daca asa decidea, putea dicta o alta evolutie in instanta.

    De altfel, chiar in interviul din “Memorialul durerii”, insusi Iuliu Filip acuza de politie politica Securitatea, Militia si Armata, nu pe procurori. Dl Filip nu a facut niciodata vreun demers impotriva procurorului Augustin Lazar, nu l-a mentionat in interviul sau, desi cunostea toate actele din dosarul de la CNSAS, inclusiv acest proces verbal al Comisiei de liberare conditionata. Iar Augustin Lazar a primit de mai mult ori de la CNSAS verdict de necolaboare cu Securitatea.

    Drama dlui Filip este folosita si manipulata in conditiile in care domnia sa nu mai poate reactiona, pentru ca se afla intr-o stare de sanatate extrem de precara.

    Cine manipuleaza drama dlui Filip?

    Televiziunea dlui Dan Voiculescu, persoana care a primit din partea ICCJ verdict de colaborator al politiei politice, adica al Securitatii, care are invitati permanent persoane cu certificat de colaborator al Securitatii, precum Sorin Rosca Stanescu.

    Iulius Filip acuza militia de politie politica, iar Antena3 foloseste “expertiza” anti-Lazar in acest caz a fostului militian ceausist Pavel Abraham.

    PSD, partid care pangareste drama adevaratilor detinuti politici prin asociere cu mafiotii condamnati in Romania pentru coruptie si furt, partid care a fost fondat de un activist PCR, partid sub a carui putere politica s-au intamplat ororile din puscarii.

    E o vina ca dl Lazar a fost “procuror comunist”? Atunci e o vina si a dlui Tudorel Toader, procuror la Panciu pana in 1990. Documente oficiale arata ca dl Toader era un propagandist activ al PCR, foarte apreciat pentru activitatea politica de conducerea PCR si de Securitate.

    Mai prost statea procurorul comunist Toader pe partea de meserie, fiind criticat pentru achitari imputabile.

    Procurorul comunist Toader, sustinut de luju.ro, Antena3 si PSD, a trimis in judecata un om care “a cumparat o vaca si un vitel si dupa cateva zile a vandut vitelul”. Procurorul comunist “de bine”.

    Asistam la manipularea dramei reale a unui detinut politic, care in acest moment este redus la tacere de boala, deci nu mai poate spune daca este de acord cu folosirea cazului sau impotriva procurorului Augustin Lazar.

    Asistam la mistificarea rolului pe care procurorul Lazar l-a avut in cazul lui Iulius Filip, care nici macar nu l-a acuzat vreodata de ceva. Si nu l-a acuzat, pentru ca stia, dupa cum arata si dl Filipescu, ca nu de procurorul de 29 de ani a depins in vreun fel soarta sa.

    Chiar ne imaginam ca in tot timpul de cand dl Lazar a devenit procuror general nu s-ar fi gasit un detinut politic autentic care sa-l acuze, daca ar fi fost ceva de acuzat? Dl Filip nu mai are contact cu lumea exterioara de aproximativ un an de zile, dar pana atunci ar fi avut tot timpul sa vorbeasca despre “tortionar”, cum a vorbit despre ceilalti, daca ar fi fost cazul.

    Asistam la folosirea cinica a suferintei reale a tuturor detinutilor politic intr-un scop care foloseste mafiei, intr-o campanie antijustite orchestrata de televiziunea unui colaborator al Securitatii.

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Nicu

      Toți procurorii comunisto- ceaușiști au colaborat cu securitatea comunistă, după decembrie 1989 și au distrus documentele compromițătoare!

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Mamă ce se agită viermișori roșii! :)
    Lăsați, țara asta nu este în situația asta din cauza faptelor discutabile sau nu ale unui singur individ ci din acțiunea coordonată și susținută a unei grupări infracționale organizate descendentă direct din marele PCR!
    În dreptul penal sprijinirea infractorilor și tăinuirea faptelor sunt la rândul lor fapte penale bineînțeles asta vă deranjează și se va schimba! Nimeni nu se leagă de Partid și de Conducător Geniul din Carpați -> nea Nicu!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anonymus

    cati indoctrinati de PSD si spalati pe creier de Antena 3 avem aici… probabil ca va plateste PSD la numarul de comentarii si voturi contra la cei care spun adevarul…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Politica
  • Contact