X
valea oltului

CNAIR a lansat o licitație pentru modernizarea parțială a drumului considerat alternativă la Valea Oltului

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat o licitaţie de 19,64 milioane lei (4,13 milioane euro), fără TVA, pentru reabilitarea unui sector din Drumul Naţional 66 (DN66), proiect finanţat prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM, potrivit unui anunţ publicat luni pe platforma online SICAP.

DN66 este un drum naţional pe ruta Filiaşi-Târgu Jiu-Petroşani-Simeria, lung de aproape 250 kilometri.

”Obiectul contractului îl reprezintă reabilitarea DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins între km 105+000 – km 105+580 în vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 si reamenajare sector km 106+220 – km 106+965 din zona Mânăstirii Lainici”, se arată în anunţ.

Contractul, estimat la 19,64 milioane lei (4,13 milioane euro), fără TVA, este finanţat prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM.

Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat, în ultimii 5 ani, lucrări de construcţie similare în valoare cumulată de minimum 10 milioane lei, fără TVA, la nivelul a maximum 3 contracte.

Tipul procedurii este ”procedură simplificată”, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22 mai.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

2 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Realitatea e că nu o să folosească mai nimeni Defileul Jiului ca rută alternativă pe relația Nădlac – Constanța. În primul rând datorită ocolului, în al doilea rând datorită traseului sinuos. Pe Valea Oltului, oricât de aglomerată ar fi, se poate circula mult mai rapid (depășind limitele de viteze, dar mna, asta e realitatea) decât pe Defileul Jiului … asta în primul rând datorită traseului în sine al drumului.

    DN7 e mult mai drept și are curbe mult mai largi decât DN66 … +că Târgu Jiu duce lipsă de o centură sau o variantă măcar decentă în prezent pentru traficul care ar dori să continue spre sud sau spre est … iar de-acolo până spre Râmnicu Vâlcea sau Craiova și mai apoi București, distanța e destul de considerabilă.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Luca

    Poate doar cei de la Ford sa foloseasca acest traseu . In loc sa se concentreze masiv pe Valea Oltului -prioritatea nr 1 a RO – ei vin cu alternative lamentabile . Ar trebui angajata o echipa de profesionisti (fara carnet de partid ) care sa se ocupe NUMAI de Valea Oltului ! Dar … nu cred ca le pasa ca mor zilnic oameni pe aceasta vale . De aceea nici politia nu face mare lucru pt a preveni accidentele .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact