Cel mai mare producător din domeniul panificației din centrul țării, TransAgape, vinde de astăzi pâini al căror ambalaj este inscripționat cu mesaje de încurajare a participării la alegerile europarlamentare. Același mesaj a fost inscripționat și pe prăjituri.
De vineri și până duminică, 26 mai, pâinea produsă de sibienii de la TransAgape este vândută prin magazinele proprii sau celelalte magazine partenere în ambalaje pe care este tipărit mesajul ”E.U. YES LA VOT” (mesaj folosit în cadrul unei campanii lansată la nivel național de PRO TV și Europa FM). Totodată, pe mașinile de distribuție ale celor de la TransAgape au fost lipite afișe cu acest mesaj, afișe postate și în rețeaua magazinelor proprii. Totodată, pe ecranele TV din aceste magazine rulează în această perioadă clipuri prin care cetățenii sunt îndemnați să participe la scrutinul de duminică, zi în care românii își vor desemna reprezentanții în Parlamentul European. Totodată, în ziua de duminică românii sunt chemați să răspundă și la întrebările propuse de președintele Klaus Iohannis, în cadrul referendumului pe tema Justiției.
Câteva zeci de mii de pâini produse de TransAgape în acest sfârșit de săptămână sunt ambalate cu mesaje civice
”Ideea este să contribuim și noi la viața comunității, în condițiile în care cu toții vedem cum viața politică se degradează din ce în ce mai mult. De aceea consider că trebuie să ne implicăm fiecare cu cât și cu ce putem”, spune Vasile Presecan, proprietarul și administratorul TransAgpe. Pe lângă produsele de panificație ambalate ”de alegeri”, o parte din prăjiturile și torturile din gama ”diplomat” poartă, de asemenea, același mesaj.
”Din păcate, până acum în România nu s-a prea insistat pe acest drept de vot. Suntem într-un moment delicat și consider că e momentul să ne implicăm. Eu acolo m-am format, în Occident, și știu ce înseamnă să fii în afara lui. Știu și ce înseamnă să lucrezi în Occident, dar și să mergi acolo din când în când, căci până în Viena faci șapte ore cu mașina, iar până la București – cinci. Este o situația delicată când vezi cum noi, românii, discredităm în mod voit Uniunea Europeană. În loc să fim fericiți că suntem, că am reușit să ajungem acolo, acum, cu câteva declarații din partea unor «ciudați», riscăm să apucăm în alte direcții”, mai spune, pentru Turnul Sfatului, Vasile Presecan.
Mesajele prin care sibienii sunt îndemnați să participe la vot sunt și pe prăjituri
Nu este pentru prima dată când cei aproximativ 500 de angajați ai TransAgape se implică în acțiuni de responsabilizare civică și socială. Spre exemplu, în primăvara acestui an, cei de la TransAgape au participat activ la campania ”România vrea autostrăzi! #șîeu”. Reprezentanții societății sibiene spun că au avut reacții pozitive ca urmare a acestui gen de acțiuni. ”Oamenii apreciază faptul că ne implicăm, chiar dacă suntem în afara cadrului politic. Am observat că oamenii vor să știe chiar și care este părerea noastră, cum simțim noi că decurg lucrurile. În acest caz, al alegerilor, nu mă interesează pe cine votează, dar să meargă. Indiferent ce rezultat iese, dacă iese lumea la vot, cel puțin nu o să mai avem frustrări, să iasă lumea în stradă”, consideră Vasile Presecan.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Vasile Presecan , Parlamentul European , indemnizație , klaus iohannis , Turnul Sfatului , Uniunea Europeană Guvernului P , paine traditionala , prajituri , Pentru Sibiu , transagape
Vizualizari: 6906
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
MB
Acum 10 ore
Claudiu
Acum 10 ore
Liberal autentic
Acum 11 ore
Neli Oproiu
Acum 11 ore
Bobo