X
randare piste maluri Cibin

Încă un pas în realizarea pistelor de biciclete pe malul Cibinului și în modernizarea străzii Calea Dumbrăvii

Alte două proiecte depuse de municipiul Sibiu au trecut de etapa de evaluare și au intrat în etapa de precontractare, fiind declarate eligibile pentru acordarea finanțării din fonduri europene:

Traseu pentru bicicliști de-a lungul râului Cibin – un proiect în valoare de 56,46 milioane de lei. Acest proiect are ca scop principal crearea de piste sigure pentru biciclete, într-un cadru natural atractiv, contribuind astfel la promovarea deplasării cu alte mijloace decât cele motorizate. Concret, se va amenaja un traseu pentru biciclete în lungime totală de peste 3,6 km pe malurile Cibinului, de la strada Maramureșului până în cartierul Gușterița, în zona podului autostrăzii. Pe traseu vor fi amenajate și pasarele pentru traversarea de pe un mal pe celălalt și pentru a face legătura cu pistele existente pe strada Viitorului și strada Mureșului.. Pe traseu se va amenaja rețeaua de iluminat public eco, o parte din acești stâlpi urmând să fie dotați și cu hotspot-uri pentru Wi-Fi. De asemenea, vor fi realizate și câteva spații de odihnă unde se va amplasa mobilier urban (bănci, coșuri de gunoi). Malurile Cibinului vor fi amenajate și din punct de vedere peisagistic și se vor planta arbori.

Modernizarea străzii Calea Dumbrăvii – un proiect în valoare de 21,42 milioane lei. Scopul proiectului este acela de a îmbunătăți infrastructura pentru transportul public și de a reamenaja infrastructura pentru deplasarea pietonală și pe bicicletă. Pe tronsonul dintre bulevardul Mihai Viteazu și strada Siretului se va amenaja o bandă dedicată exclusiv transportului public, autobuzele urmând să circule în dublu sens. Pe această porțiune se vor crea și piste pentru biciclete, se vor moderniza trotuarele și se vor reconfigura zonele verzi.

Calea Dumbrăvii

Proiectele au fost depuse în cadrul Programului Operațional Regional, Axa 4 – Dezvoltare Urbană Durabilă, înscriindu-se în programul amplu al administrației locale menit să crească mobilitatea în Sibiu.

După semnarea contractelor, Primăria Sibiu va organiza procedurile de achiziție pentru execuția lucrărilor propriu-zise.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

16 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      x

      Din pacate da! si ce e triast e ca nu vedem o schita, nimic! Sper ca nu taie copacii de pe latura dinspre parc si totodata daca fac banda unde este atualul trotuar atunci treaba se ingusteaza rau! Si asa nu prea exista locuri de parcare…se incepe cu banda dedicata unei linii de autobuz exact unde nu trebuie!!!

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Un Sibian

      În principiu, nu e deloc idiot. Ca să nu fie idiot, însă, ar trebui să facă câte o bandă dedicată și pe celelalte artere principale. Așa, e fix pix! Pentru că autobuzele nu vor face decât să intre iarăși în aglomerație când fac la dreapta, pe Viteazu, sau când trec de giratoriu, în jos către Milea. Trebuia măcar pe bulevarde, acolo unde chiar se puteau face și tot era ceva.

      https://www.youtube.com/watch?v=TEbnHveYq08 = benzi dedicate în Cluj. Ăștia pot, noi de ce n-am putea?

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Telutelu

    Astia nu mai sunt intregi !!! Sa platesti 15.000.000 lei ( sau 3.250.000 EURO) pentru un km de pista de biciclete , chiar si pe ambele maluri ?
    Nu stiu unde se va ajunge cu bataia asta de joc !!! Nu sunt atatea alte lucruri urgente de facut in Sibiu ?

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    3 milioane de euro kilometrul de pista de biciclete. Deci 3000 de euro pe metrul de pista. Chiar baba asta isi bate joc de noi? Pai e 10 milioane kilometrul de autostrada…si in moldova a reusit un metru cu 4500 de euro..de autostrada, nu de pista de bicicleta care pe calea dumbravii e un fel de pista de incercare la cat e de valurita.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Popescu

    Sa nu uite sa taie copacii pe Calea Dumbravii si pe malul Cibinului! Mai nou asta e specialitatea primariei aluturi de “toaletarea” din tulpina.. Doar stim cu totii ca oxigenul si stabiliatatea solului sunt niste mofturi..

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Inutil

    Idee doar principial buna, in practica Calea Dumbravii se va afunda intr-un haos total, mai ales dupa ce vor aparea P+4 pe ambele parti ale strazii si dupa noua zona rezidentiala de blocuri de pe terenul fostului Tursib. Si o pista de autobuze atat de inutila in contextul in care efectul fluidizarii dureaza nu mai mult de 2 minute … pana te blochezi din nou intr-un sens giratoriu

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Aerosoli cu noxe

    Ce fain o sa fie sa inhalezi mergand cu bicicleta toate noxele unui trafic infernal pe Calea Dumbravii … iar zona verde se va limita la niste copaci pitici si rahitici, cu frunze razlete arse de ploile acide si sufocati de praful specific …

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Guță

    Vai de noi cu asemenea gospodari în fruntea urbei. Cartierele sunt pline de gropi și praf, nici nu se mai vede asfaltul printre blocuri ( Hipodrom ll și lll, Terezian),la fel și piața Rahova,îți rupi mașina în gropi (nu au câteva lopeți de asfalt să astupe gropile , au peticit str. Rahovei dar piața au lăsat-o așa).
    E mai important să facem malurile Cibinului cu hotspoturi cu Hi-Fi,sistem de iluminat eco și bănci pe care nu stă nici dracu. Și ce e mai important, nu uitați să tăiați copacii acolo unde mai sunt.
    La locale aveți grijă ce “gospodari ” votați. Cu fdgr, eu m-am lămurit.

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  12. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  13. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Arh Udrea

    cu 56 milioane lei s-ar putea instala 2 trasee N-S si E-W de linii de tramvai in Sibiu, ceea ce ar descongestiona masiv traficul in oras si ar putea transporta mult mai eficient angajatii din si spre zonele industriale. Nu mai vorbim de efectul de reducere al poluarii ! Ecologistii si cei ce iubesc natura ce spun cand primarie cheltuie 56 mil lei sa betoneze malurile Cibinului ? Sunt necesare si piste pt biciclisti … dar nu credeti ca se sare calul cu sumele astea exorbitante ? Oare nu ar trebui primaria sa ne intrebe si pe noi , cei ce platim impozitele si taxele locale , cum sa cheltuiasca banii nostrii ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact