X
circulatie blocuri calea cisnadiei (2)

Lărgirea Căii Cisnădiei la patru benzi va costa aproximativ 1,2 milioane de euro

Reconfigurarea Căii Cisnădiei la patru benzi de circulație pe o porțiune lungă de 336 de metri va presupune o investiție de aproximativ 5,88 de milioane de lei, cu tot cu TVA, potrivit indicatorilor tehnico-economici rezultați din documentația de avizare a lucrărilor de intervenție.

Inițiativa de lărgire a Căii Cisnădie este menită a mai decongestiona traficul generat din zona cartierului Arhitecților, aflat pe teritoriul orașului Cisnădie, dar la limita administrativă a municipiului Sibiu. Practic, executivul local propune ca această stradă să fie redimensionată de la două la patru benzi de circulație pe tronsonul cuprins între intersecția cu strada Gheorghe Dima și ieșirea din oraș către Cisnădie.
Investiția presupune și relocarea trotuarelor, a parcărilor și spațiilor verzi de pe traseu, dar și relocarea rețelelor de apă, canalizare pluvială, iluminat și cablaj metropolitan. “Realizarea investiției va conduce la creșterea gradului de confort și siguranță a circulației, reducerea ambuteiajelor din zonă, modernizarea infrastructurii de bază a acestei zone de străzi“, se arată într-un raport care însoțește proiectul de hotărâre pentru indicatorii tehnico-economici ai acestei lucrări.

Proiectul va fi suspus dezbaterii și votului consilierilor locali ai Sibiului în ședința forului legislativ local de săptămâna viitoare. Ulterior adoptării acestei hotărâri vor fi demarate procedurile de proiectare și execuție a lucrărilor.

În paralel, și reprezentanții Consiliului Județean Sibiu au anunțat intenția de a interveni asupra drumului județean de la ieșirea din Sibiu către Cisnădie, lansând o procedură pentru întocmirea documentației de avizare a lucrărilor în vederea lărgirii carosabilului. Este dificil de preconizat, însă, cum se va putea transpune în realitate o astfel de inițiativă, având în vedere spațiul limitat din zona drumului județean.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

11 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    dancp2

    trebuia demult realizat
    da de la hotarul sibiu cisnadie sa faca super primarul de pisnadie
    ca cei din arhitectilor platesc taxe si impozite acolo

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Oli

    Impozit plătesc în Cisnădie , iar bani ii cheltuie Primăria Sibiu , mai bine cumpărau mai multe autobuze pentru Tursib da bani ăștia nu să facă pentru Cisnădie infrastructura.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Bozdoghina andrei

    Degeaba lărgește strada de la 2 benzi la 4 ca este egal cu zero trebuie sa facă străzi lăturalnice cât mai multe spre dedeman avangarden trakia și atunci putem spune spune ca se simte o diferență în trafic

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Toma

      Sunt de acord cu tine;largirea preconizata nu rezolva nimic!Se va sta la coada pe patru sau pe cate benzi se vor construi!Blocarea incepe dupa giratoriul cu Gh. Dima;sunt cozi pe Rahovei pana la piata din groapa iar pe Dima pana la Calea Dumbravii!Cum explicati cozile spre iesirea din oras pe toata Calea Cisnadiei?Cred ca o iesire spre Dedeman sau una pe dupa scoala de caini ar rezolva cumva problema,numai ca domnii de la Primarie vad altfel lucrurile.Iar de o linie de autobuz Arhitectilor-Sibiu vad ca nu poate fi vorba!

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    ralf

    formidabil, in orasul sibiu platesc sibienii iar in “orasul” cisnadie (aka arhitectilor) platesc tot sibienii (prin consiliul judetean)… arhitectenii? mai nimic? nu largire ci BARIERA, ZID!

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Un Sibian

    Primăria tot cumpără la autobuze, nu știu dacă ai văzut, atâta lucru au făcut și ei… Mie mi se pare o decizie foarte bună. Dacă e o stradă în oraș care chiar are nevoie să fie lărgită, atunci asta e clar Calea Cisnădiei. Pe viitor, un primar cu cap (nu asta de acum), îi va veni poate ideea să facă o bandă dedicată de autobuz pe una din acele 4 benzi. Atunci traficul venind din Cisnădie, Arhitecților (5.000 de locuitori) și de pe Siretului s-ar relaxa f mult. Dar astea-s vise.

    Oricum e bine că se face: trag speranța că lumea va vedea în sfârșit că și cu 4 benzi și cu oricâte benzi ai face și ai avea, trafic tot o să fie mereu, că e un ciclu vicios, faci străzi, lumea cumpără mașini, și că soluția nu poate fi decât transportul în comun.

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    enemy90

    Pasaj subteran la intersectia cu Rahovei……..asa se elimina traficul. Cate pasaje aveti subterane sau supraterane in Sibiu ? Ati auzit macar de asa ceva neam prost ? Babuska propune idei cu biciclete, voi o ardeti cu 4 benzi….de tot rasul sunteti.

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact