X
stefanini-sibiu-1

Stefanini oferă carieră cu perspectivă globală: „Dezvoltam noi competențe necesare supraviețuirii în era automatizării”

Stefanini este o companie fondată în Brazilia, în ultimul deceniu s-a extins constant, ajungând și în România. În București coordonează mai multe dintre activitățile întregii regiuni EMEA și a deschis birouri în Sibiu și Târgul Mureș. Stefanini oferă angajaților săi un proces de învățare continuă și adaptare la tehnologiile și inovațiile din zona de IT, punând astfel bazele unor cariere de nivel global.

Fondată în Brazilia de către un profesor de geologie cu o viziune globală și încrederea că IT-ul va ajuta lumea să progreseze, Stefanini s-a extins constant în ultimul deceniu, ajungând în România pentru a valorifica talentul și deschiderea specialiștilor noștri și pentru a le oferi posibilitatea să activeze și să se dezvolte profesional într-un mediu de lucru alert, internațional. Compania are la București un sediu de unde coordonează multe dintre activitățile întregii regiuni EMEA, și a deschis încă două birouri în Târgu Mureș și, desigur, la Sibiu.

”În toată activitatea sa, Stefanini pune mult accent pe flexibilitate, pe training și învățare, pe deschidere și transparență. În locul ofertelor generice, de soluții IT la cheie, propunem clienților noștri să ne adaptăm la nevoile lor specifice și astfel ajungem să inovăm permanent. Desigur, inovația se traduce și prin oportunități enorme de învățare pentru colegii noștri, care lucrează cu mai multe limbaje de programare și tehnologii variate. Suntem privilegiați să lucrăm pentru clienți mari, din domenii diverse, cunoscuți și apreciați în ariile lor de activitate”, ”, spune Paula Mantea.

Cum IT-ul este un domeniu foarte dinamic și ofertant, e firesc să atragă generațiile tinere de specialiști, care caută să înțeleagă și apoi să stăpânească noile tehnologii. Așa se face că atmosfera de lucru din toate birourile Stefanini din țară și din lume e efervescentă, iar cuvintele de ordine sunt inteligența artificială, digitalizarea, eficientizarea și fluidizarea proceselor de muncă, și ale clienților dar și cele interne, cu ajutorul tehnologiei.

”In ultimii ani, căutând colegi pentru biroul nostru din Sibiu, am avut ocazia de a cunoaște și colabora cu specialiști sau tineri absolvenți extrem de interesanți, reprezentanți ai generațiilor așa numite millennials, și Y, care au personalități, valori și comportamente specifice. Am remarcat la ei gradul înalt de sensibilitate în relațiile interpersonale, dorința de implicare în proiecte profesionale cu impact la nivelul întregii societăți, care să le ofere satisfacția de trăi experiențe interesante și de a-și vedea ideile puse în practică. Vorbim despre tineri adaptabili, creativi, cu un indice ridicat de inteligență emoțională (EQ), tineri care își găsesc motivația în relevanța muncii lor pentru comunitate, poate mai mult chiar decât în beneficiile financiare propriu zise”, explică Paula Mantea.

La nivel de management și de resurse umane, ca și la nivel de business în general, Stefanini se concentrează permanent pe adaptabilitate, pe evaluarea și optimizarea continuă a proceselor și procedurilor interne, de la recrutare, la formare, dezvoltare personală și profesională, compensații și beneficii. Conștienți de concurența de pe piața muncii, dar și consecvenți propriilor politici de a construi echipe solide și performante din punct de vedere profesional, specialiștii Stefanini vin în întâmpinarea candidaților cu un mediu și cu oferte cat mai atractive, masurând apoi constant nivelul de satisfacție și implicare a angajaților și folosind feedback-ul angajaților pentru a le ameliora condițiile și procesele de lucru.

”Funcționăm după bunul principiu românesc, ce ție nu-ți place altuia nu-i face, așa încât investim și ne testăm propriile soluții de eficientizare mai întâi în cadrul echipelor noastre înainte să le prezentăm și să le vindem clienților. Asta ne aduce și ne menține, cumva, permanent în viitor”, explică Paula Mantea.

Stefanini oferă angajaților săi un proces de învățare continuă și adaptare la tehnologiile și inovațiile din zona de IT, punând astfel bazele unor cariere de nivel global. La Sibiu, ca și în celelalte centre ale sale, permite programele de lucru flexibile – în condiții de valorizare și respectare a eticii muncii – pentru a putea încadra astfel profile de elevi și studenti care doresc fie să înceapă o carieră în timpul studiilor, fie să lucreze pe perioadă determinată. Tipurile de contracte de muncă propuse sunt și ele diferite, de la program de lucru de 4h, 6h sau 8h, sau chiar programe de work from home (n.r. -lucru de acasă), în funcție de nevoile fiecărui candidat.

Pachetele salariale sunt foarte atractive încă de la pozițiile entry level. La acestea, Stefanini adaugă un buget de beneficii online, din care se pot achiziționa diverse servicii de interes. Astfel, transportul, asigurările de viață, ofertele de turism intern, abonamentele și voucherele din toate zonele – online shopping, acces la biblioteci corporate, sport, masaj si wellness etc. pot fi ”decontate” de companie, desigur, în limita bugetului. Sistemul acesta oferă deschidere pentru mai multe opțiuni, reflectând respectul companiei pentru preferințele diverse ale specialiștilor săi.

Programele interne de formare includ cursuri de management și leadership, pentru cei care își doresc să avanseze și pot să-și asume responsabilități de coordonare și motivare a colegilor. Formatorii implicați în programele de leadership și coaching sune atât interni, cât și externi, compania urmărind să atingă standarde înalte de performanță, relevante pe orice piață. Procesele de învățare au un grad mare de autonomie și includ și modalități noi de lucru, training-ul clasic fiind combinat cu tehnicile de gamification, cu e-learning și exerciții practice.

”Pentru că transformarea digitală este specificul nostru, investim mult și în programe de dezvoltare a unei culturi organizaționale transformaționale, prin care urmărim să aducem valoare în organizațiile clienților noștri. Dezvoltam noi competențe necesare supraviețuirii în era automatizării și digitalizării, iar în Bucuresti avem în prezent un Digital Transformation Center dedicat, fapt care arată clar importanța pe care o acordăm acestui tip de tehnologii inovatoare”, spune Paula Mantea.

Pentru că o echipă nu este o echipă doar la birou, ci și în afara lui, la Stefanini se organizează diferite evenimente și acțiuni, în funcție de preferințele exprimate de angajați – de la participari la maraton și evenimente de plantat de copaci, la strângeri de fonduri pentru inițiative umanitare. La toate acestea, gradul de implicare si paticipare este foarte ridicat, fapt care confirmă calitatea oamenilor.

”La fel cum afirma și Alvin Toffler, analfabetismul secolului nostru nu se mai reduce la incapacitatea de a citi si scrie, ci la incapacitate unora de a invata, a uita ceea ce am invatat si a fi capabil sa reluam procesul de invatare in conformitate cu ritmul de dezvoltare a societatii in care traim. E o provocare pe care o acceptăm cu încredere”, încheie Paula Mantea.

 

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact