X
actualizare-cfr-solutia-cu-devierea-liniei-este-o-varianta-provizorie-33497

Calea ferată care trece prin nordul județului va fi recepționată de CFR în acest an

CFR SA va recepționa pe etape, începând din această lună până la sfârșitul anului, lucrările la cei 170 de kilometri de cale ferată dintre Simeria și Sighișoara, parte a coridorului European Rin-Dunăre, care înregistrează la ora actuală un progres fizic de execuție cuprins între 92% şi 99%.

“Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria și Sighișoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mișcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaș, Sighișoara și Daneș), un pod în formă de arc și varianate noi de traseu, construcții care asigură atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu”, a declarat directorul general al CFR SA, Constantin Axinia, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

Traseul liniei CFR:

Blandiana – Șibot, Orăștie – Simeria, stațiile Vințu de Jos și Șibot de pe tronsonul Simeria – Vințu de Jos;

Alba Iulia – Vințu de Jos, Barabanț – Alba Iulia, Sântimbru – Barabanț, Coșlariu – Sântimbru, stațiile Alba Iulia, Barabanț, Sântimbru și Coșlariu de pe tronsonul Vințu de Jos – Coșlariu;

Micăsasa – Valea Lungă, Valea Lungă – Blaj, Blaj – Crăciunel, Crăciunel – Podul Mureș și stațiile Valea Lungă, Blaj și Crăciunel de pe tronsonul Coșlariu – Micăsasa;

Ațel – Mediaș, Mediaș – Copșa Mică, Copșa Mică – Micăsasa și stațiile Mediaș și Copșa Mică de pe tronsonul Micăsasa – Ațel;

Sighișoara – Daneș, Daneș – Dumbrăveni, Dumbrăveni – Ațel și stațiile Daneș și Dumbrăveni de pe tronsonul Ațel – Sighișoara.

Lucrările de modernizare a celor 5 tronsoane de cale ferată au început în perioada 2011-2013. Când vor fi gata trenurile de călători vor putea circula pe acest tronson cu 160 km/h, iar cele de marfă cu 120 km/h.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Jon Leon

    Ca de modernizarea sibiu brasov sau alba nu poate fi vorba.
    Transportul feroviar consuma si polueaza cel mai putin, poate ar trebui sa mute tirurile pe trenuri si sa se gandeasca sa renoveze caile ferate mai repede…. dar, Romania….

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    S

    Noi am avut ghinion la Sibiu ca nu ne-a prins revoluția cu cale ferata electrificata. Și uite asa coridorul european feroviar, modernizat, ne ocolește pe unde e cale ferata electrificata. Asta e, deocamdată noi vom fi cu autostrada, iar Mediasul cu trenul de (relativ) mare viteza.

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    McD

    Ce vorbiti de tronsonul Vintul de Jos -Simeria, daca s-a ajuns la 60-65%…mai au in ritmul actual de lucru 3-4 ani si apoi vine greul Sighisoara-Brasov-Predeal care nici macar nu este licitat!!! …ne vedem in 2030 cu trenul de maaaaare viteza pe anumite portiuni de maxim 160km/h…polonezii si austriecii construiesc pentru 250km/h, spaniolii, francezii, italienii pentru 300km/h si noi ne taram inca cu 140-150km/h pe doua tronsoane finalizate insumand cam 300km: Campina Bucuresti si Bucuresti-Constanta…in rest liniste…si de restul nici nu mai vorbim…

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

        un sibian

        Copsa Mica – Micasasa nu este “centrul universului”!!! trenul trebuie sa poata merge pe acolo cat de repede…trebuie gandit la scara nationala…nu la cum circuli intre doua sate!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact