X
autostrada lugoj deva

Probleme la recepție: Autostrada Lugoj-Deva devine muzeu

Probleme la licitație, probleme la construcție, probleme la recepție, cam așa poate fi rezumată epopeea autostrăzilor din România.

Cei 22 de kilometri noi recepţionaţi luni pe Autostrada 1 (A1), între localităţile Şoimuş şi Ilia din judeţul Hunedoara (Lotul 4 Lugoj- Deva), nu au putut fi deschişi circulaţiei din cauză că nu poate fi descărcat traficul rutier de pe acest sector, a anunţat luni seara CNAIR.

Antreprenorul acestui contract în valoare de peste 419 milioane lei fără TVA este Asocierea Tehnostrade – Spedition UMB.

”Bretelele rutiere care ar fi permis descărcarea traficului auto de pe lotul 4 se află pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, pe care nu a putut fi începută recepţia din cauză că nu au fost îndeplinite condiţiile tehnice necesare”, arată un comunicat al CNAIR.

Recomandarea ca recepţia să nu fie demarată pe lotul 3 a venit chiar din partea consultantului, care a monitorizat şantierul.

”În această situaţie, antreprenorul spaniol (asocierea Teloxim Con – Comsa – Aldesa Construcciones – Arcadis Eurometudes) a refuzat propunerea CNAIR de a recepţiona ca obiect separat un sector care asigură accesul la bretelele rutiere de la Nodul Ilia, ceea ce ar fi permis deschiderea circulaţiei între Nodurile Şoimuş şi Ilia”, spun reprezentanţii CNAIR.

De altfel, nu este pentru prima oară când antreprenorul de pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj- Deva creează probleme din cauza calităţii slabe a lucrărilor, adaugă ei.

”Asocierea Teloxim Con – Comsa – Aldesa Construcciones – Arcadis Eurometudes a fost la un pas de rezilierea contractului în anul 2017 tocmai din cauza faptului că a folosit materiale de slabă calitate şi nu a respectat metodologiile de lucru, situaţie care a dus printre altele la prăbuşirea, încă din faza de şantier a unui segment de drum, pe o lungime de 70 m şi o lăţime de 11 m”, mai spun reprezentanţii CNAIR.

Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan European (Rin-Dunăre), iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuş unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din România.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    ionut

    Tipic romanesc!
    o tara condusa numai de idioti. ne laudam ca dam drumul la autostrada si cand vina ziua ptr “marea inaugurare” stai sa vezi ca nu se poate da in folosinta.
    mai dureaza cativa ani buni pana o sa avem si noi autostrazi.

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Dorin Paraian

    Dupa ce ca psd face ceva mai si comenta-ti. Cate aitoatrazi a facut sasul pe care al iubesc sibieni mandrii ca pe Dzeu?!!

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    dabija

    MU_CNAIR…nu vor sa plateasca ce s-a construit!
    Autostrada gata de 1 an si noi circulam pe DN ca nu vor sa plateasca!

    ne informam si noi si din alte surse…nu doar de la CNAIR_MU

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact