X
centura de sud

Centura de sud a Sibiului: CJ scoate la licitație studiul de prefezabilitate

Consiliul Județean Sibiu a anunțat că a lansat miercuri, 11 septembrie, licitația pentru elaborarea studiului de prefezabilitate care va sta la baza investiției privind varianta ocolitoare Sibiu Sud.

Potrivit instituției, valoarea estimată a contractului se ridică la suma de 290.000 lei fără TVA, iar perioada de realizare a studiului de prefezabilitate este de 60 de zile. Cei interesați sunt invitați să-și depună oferta până în data de 2 octombrie 2019, ora 15.

Terenul pe care se doreşte realizarea obiectivului de investiţii aparţine de patru unităţi administrativ teritoriale: municipiul Sibiu, orașul Cisnădie, comuna Cristian și comuna Șelimbăr.

„Din punct de vedere juridic, terenurile aparţin:
• Statului Român – pentru obiectivele de interes naţional existente în zonă (drumuri naţionale, infrastructură de îmbunătăţiri funciare, gaze naturale cu presiune înaltă, linii electrice aeriene cu tensiune înaltă);
• Unităţilor administrativ teritoriale – pentru domeniul public sau privat al acestora;
• Persoanelor fizice şi/sau juridice – care au proprietăţi în zonă”, explică reprezentanții CJ Sibiu.

Din punct de vedere economic, terenurile aparţin în general extravilanului și intravilanul celor patru unităţi administrativ teritoriale.

În cazul terenurilor private, acestea vor fi expropriate pentru cauză de utilitate publică, pe coridorul de expropriere, precizează autoritățile județene.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

17 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anghel Saligny

    Iata cum o centura vitala zonei urbane urmeaza sa treaca prin curtile oamenilor.
    In loc de intersecții aerisite – giratorii, pasaje, benzi de încadrare, pasaje pietonale si pt biciclisti – vom avea ulițe cu semafoare in fața caselor oamenilor. Zgomot, noxe, riscuri pt circulatia publica.
    Totul pt ca metropolele Selimbar si Cisnadie construiesc pe baza a 2 cuvinte: FĂRĂ CAP.
    Zona metropolitana trebuie sa fie prioritate 0!

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    u-factor

    Mentalitate de HUDĂ – HUDIȚĂ, care socio-psihologic se explică în felul următor. De 70 ani, județul Sibiu este condus de ciobanii de pe axa Rășinari – Săliște – Jina. În respectivele localități, cea mai lată HUDĂ are 5 m. Așa se explică cum cartierele noi de case și blocuri (Șelimbăr, Cireșica-Cisnădie, etc.) construite în ultimii 20 ani au străzile idențice cu cele din Mărginime. Asta înseamnă dezvoltare, modernizare, progrez, viziune pentru viitor, trafic pentru niște minți înguste, blocate în peisajul de mioritic de la mărginime. Vezi și celebrul Bulevard C-tin Brâncuși din Șelimbăr, o arteră importantă de lăgatură între B-dele Truajului și N. Brana. În urmă cu 25 ani acolo creștea sfeclă și porumb.

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Sibian SB

    Obligatorie aceasta centura, va rezolva f mult din traficul si blocajele din oraș. Vorbim de blocajele din prezent, insa in viitorul apropiat (3-5 ani) situatia va deveni mult mai grava. Asa ca demarati hartiile si cu un guvern nou si ceva ajutor, inclusiv fonduri europene, demarati si finalizati si lucrările (de la sapat la circulat pe ea). Dupa ce se ajunge cu ea la trident/metro, aceasta trebuie obligaroriu sa continue pe lamga casa ambient, apoi pe langa spitalul nou de pe surii mici, apoi se uneste cu continuarea Tractorului, apoi pe langa tineretului si apoi pe langa centura sa vina in zona hornbach. Sa nu uitam ca e in discuție o extindere a orașului in zona viile Sibiului (case de locuit si automat oameni care vor sa intre in oras la. 7.45 dimineata), va dati seama ce blocaj se va face la lidl terezian, rupere. O ora stai numa acolo. Asa ca șoseaua pe langa hornbach si tineretului va fi necesara 100%.

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Sergiu

    Sa fie prevăzută cu două benzi pe sens si va reamintim ca podurile sunt deja inventate ca nu cumva sa puneti niste sensuri giratorii la intersecții.

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Alt Cetatean

    Centura ar trebui dusă prin exteriorul cartierului arhitecților care se extinde progresiv ,undeva să iasă pe la mănăstirea de lângă Sopa si legatura cu DN obligatorie.
    Iar în partea cealaltă trebuie scoasă din Valea Aurie înainte de Poplaca si Rasinari apoi prin lunca Stezii si iesit la Fabrica de lapte Sevis si continuare cu traseul de mai sus.
    Pana va fi gata în 5-7 ani traseul propus de Cj va fi deja înghițit de zonele construite.
    Trebuie tinut cont de continua expansiune a cartierelor si eventual gândită o rețea de centuri.

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  12. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  13. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Unu

    O centura care incepe in DN spre Cristian si se termina in DN la Selimbar. Nici macar atat nu au in cap sa o lege de autostrada/centura existenta sa formeze un inel. Viziune pe termen “lung” de 2 ani. Daca la ambele capete avem cate un giratoriu la intrare in DN atunci sa vedeti blocaje.

  14. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    George

    Cum SA faceti centura prin oras? De CE nu s-a cerut opinia locuitorilor care vor fi afectati de aceasta centura? Nu poate fi legal acest traseu( prin oras ) pentru o centura cu trafic greu. Stiu oameni care se vor organiza si vor lupta impotriva unei asemenea ineptii. Este o aberatie.

  15. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Andreia

    Nici sa nu va gânditi ca va trece prin Valea Aurie această centura, este o aberație. Sa sufocați si unul dintre puținele cartiere unde aerul mai este încă respirabil…în niciun caz…

Lasă un răspuns către Unu Anulează răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact