X
magazin mega image

Și Mega Image deschide magazine la Sibiu. ”Bătălia” pentru sfertul de miliard de euro al sibienilor

În contextul în care importante lanțuri de magazine precum Lidl, Penny Market sau Kaufland își continuă extinderea spațiilor comerciale pe piața din Sibiu, și cei de la Mega Image vor deschide aici cel puțin două magazine. ”E vorba de o piață de 250 de milioane de euro anual”, explică reprezentanți ai lanțurilor internaționale de magazine.

Primul magazin pe care cei de la Mega Image îl vor deschide la Sibiu va fi, de fapt, pe teritoriul comunei Șelimbăr, foarte aproape de magazinul celor de la Lidl (în apropierea sensului giratoriu de la intersecția prelungirii bulevardului Mihai Viteazul cu str. Doamna Stanca). Acest magazin ar urma să fie deschis în cursul anului viitor, iar pentru primăvara lui 2021 este programată deschiderea unui al doilea magazin, pe Calea Gușteriței. Mai precis la viitoarele partere comerciale care vor fi ridicate la stradă în complexul rezidențial City Residence, au arătat surse oficiale pentru Turnul Sfatului, care nu au dorit să fie citate. Solicitați să detalieze și oficial proiectul expansiunii pe piața din Sibiu, reprezentanții Mega Image nu au răspuns deocamdată.
Deținut de grupul belgian Delhaize, lanțul de magazine Mega-Image a intrat pe piața din România în urmă cu 24 de ani, ajungând în prezent la aproximativ 700 de magazine, cele mai multe fiind în Capitală: 570. Cele mai apropiate de zona Sibiului sunt în Brașov (23) și Cluj (20).

O explozie comercială

Kaufland va deschide al treilea său magazin la jumătatea lunii noiembrie 2019, în primul mall care va fi construit pe teritoriul municipiului Sibiu – Promenada Mall (cel de lângă Podul Gării, al cărui termen de finalizare este 14 noiembrie).

În câteva săptămâni, și cei de la Lidl urmează a deschide cel de-al patrulea magazin din zona Sibiului, aflat în curs de finalizare tot pe teritoriul Șelimbărului în locul fostului hipermarket XXL, demolat. Iar anul viitor, același lanț de magazine urmează a se extinde cu un nou spațiu comercial în zona fostei cazangerii Independența. Cel de-al șaselea magazin pe care Lidl l-au promovat în Sibiu (cel de pe spațiul fostei fabrici de bere Trei Stejari) are un viitor incert.

Pe lângă magazinul din Cisnădie, cei de la Penny Market mai operează cu alte două magazine pe piața din Sibiu. Deocamdată, pentru că al treilea este în curs de finalizare pe Calea Gușteriței, într-un spațiu cu deschidere al strada principală și cu o parcare cu peste 80 de locuri. Același retailer german are, însă, planuri concrete de extindere pe piața locală. Cum politica firmei este de a avea un magazin la aproximativ 25.000 de locuitori, cei de la Penny Market pregătesc ridicarea unui nou centru comercial la limita Sibiului cu Cisnădia (în zona limitrofă a cartierului Arhitecților). Planurile de a ridica și deschide acest magazin în cursul anului viitor depind și de evoluția procesului deschis de USR Sibiu, pentru anularea hotărârii de Consiliu Local care aproba documentația urbanistică prealabilă construirii centrului comercial.

O piață de peste 250 de milioane de euro

”Este simplu. Pornim de la datele Institutului de statistică”, explică reprezentantul unui lanț internațional de magazine, modul în care acestea decid dacă o zonă reprezintă sau nu interes. Practic, din datele Institutului de statistică rezultă că un român cheltuie, în medie, aproximativ 6.800 de lei pe an în magazinele de genul celor mai sus enumerate. ”La nivelul Sibiului, înmulțit cu o populație estimată la cel puțin 175.000 de persoane, rezultă mai bine de 250 de milioane de euro cheltuiți anual. Această sumă se împarte și magazinelor de cartier, dar și comercianților din piețele agroalimentare”, explică reprezentantul lanțului internațional de magazine.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

18 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    provincialul

    La Bucuresti, pe arterele importante , din 10 in 10 m gasesti ori un Mega Image ori un Shop and go… preturile sunt destul de mari…

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Sergiu

    Dezamagit de o firma privata, si atunci ce pretentie sa mai ai de la cele de stat. Ma refer de exemplu la Peny, intri si ce vezi, mizerie, egal la ce ora, produsele foarte dezordonate in toate rafturile, cartoane , plus chiar produse in rea conditii, geata la congelatoare, palet de produse reci uitat pe culuar, peste tot locuri rupte si deteriorate, zugraveli murdare, cosuri foarte murdare si cu resturi, ce mai o scarba totala, iar cea de la seguritate se comporta cu clientii si angajatii chiar ca cu niste delicventi.

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    mihai

    Din ce am vazut, mega image e printre campionii preturilor mari deci isi deschid magazinul cam degeaba daca in aceeasi zona sunt si altii care vand aceleasi produse la pret mai bun.

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Oto

    Pe Calea Dumbravii nu se deschide nimic ? De cand s-a inchis Roger nu mai avem niciun magazin in zona. Doar cladiri noi cu “spatii comerciale la parter”.

  5. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Kosmotrekker

    Mega image este o mare deziluzie pt bucuresteni. A inceput cu preturi rezonabile , cam de nivelul Carrefour si a ajuns , dupa acapararea intregului oras la preturi foarte mari la aproape toate produsele. Normal ar fi sa intervina Consiliul Concurentei si sa sparga acest adevarat monopol. Suntem o populatie prizoniera a unui singur comerciant care face legea. Urat de tot.

  6. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    un sibian ne-hipster

    Total aiurea se inghesuie toti in acelas loc.
    Ar trebui deschise magazine in zona Hornbach , in partea catre aeroport, pe Calea Poplacii a si pe undeva pe langa Sevis
    Si atunci nu ar mai fi atat de stupid de aglomerat in zona Shopping city / Selimbar

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  7. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Veronela Sorostinean

    Odata cu venirea acestui lant comercial, putem spune cu tarie ca Sibiul este, de departe, cel mai dezvoltat oras din Romania! Bunastarea si bogatia sibienilor, mult peste media oraselor mari, are de acum, un nou loc in care se poate materializa. La Sibiu este BINE!

  8. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    un sibian

    foarte probabil n-a fost nimic de scris azi dimineata si ati iesit cu tampenia asta cu MEGA IMAGE…se intampla cam odata pe an…in final aia nu deschid nici un magazin…ultima data era chiria mare!!!

  9. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Din patriotism local,ma bucur si sant sigur ca magazinele Trans Agape si Simpa vor face fata unor retaileri gen Mega Image,Penny Market etc!
    Felicit companiile sibiene care vor face fata cu produse locale si de buna calitate!
    Trans Agape are cea mai buna acoperire de magazine in zona Lazaret!

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      gospodina

      In Lazaret, poate. dar in rest… Trans Agape este campionul preturilor la categoria magazine de cartier, alaturi de Profi… Cand am Carrefour la 10 minute de mine, chiar nu cumpar de la Trans Agape si Profi…

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      gospodarul

      Din patriotism local TransAgape si Simpa ar putea lasa preturile mai mici, iar la Simpa vanzatoarele sa invete sa vorbeasca si sa se poarte cu clientii…

  10. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    sibian

    romanul este comod ! daca la parter are un magazin berea costa 10 lei iar la mall costa 5 lei, o ia pe cea de la parter, cand merge la mall nu ia baxul de bere, asa ca nu va mai plangeti ca magazinele cu produse scumpe au succes, profita de lenea noastra. apropo, nu ati obsevat in marginime unele produse sunt aproape duble ca pret, rau o duc oameni de la tara

  11. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact