X
IMG_20181006_184506_395

Pornit cu 1500 de euro, brandul Lullula duce numele Sibiului în toată lumea

 Împământenită în orașul în care s-a născut și a crescut, Alexandra a lucrat la Sibiu în mai multe domenii, în privat și la stat. În timpul liber își bucura sufletul cu mâncăruri pe care apoi le poza și le publica pe blogul personal. Pentru că întotdeauna căuta cele mai deosebite farfurii pe care să așeze mâncarea, pentru fotografiile frumoase, a decis într-un final să își stilizeze singură platourile. Nici prin gând nu i-a trecut, atunci când a început să-și picteze farfuriile, că asta se va transforma curând într-o afacere de succes, căutată atât în țară cât și în afară.

La puțin peste 30 de ani, Alexandra a descoperit ceea ce îi aduce cu adevărat fericirea – o afacere care îi permite să își pună în evidență talentul artistic, dar care îi aduce și un venit stabil. Spune că fiecare loc de muncă prin care a trecut a pregătit-o pentru momentul în care a deschis „Lullula”.

„Fiecare job m-a învățat câte ceva și a fost câte o bornă kilometrică în drumul care m-a adus aici, în lumea plină de emoții extreme, de spaime și de bucurii ale antreprenoriatului din România. Dacă te-ai întrebat mereu cum e să mergi pe sârmă cu prăpastia dedesubt, e musai să te apuci de așa ceva. Dar să nu-ți iei niciun job pe lângă pentru siguranță, pentru că așa n-o să te dedici total muncii tale și n-o să-ți crești afacerea niciodată”, spune Alexandra.

Tânăra spune că desenul a fost cel care a găsit-o și nu invers, iar totul a pornit de la dragostea pentru gătit. „Aflată mereu în căutare de farfurii care să dea bine în fotografiile cu preparate pe care le postam pe blogul destinat gătitului, m-am gândit într-o bună zi: Ce-ar fi dacă le-aș picta chiar eu? Și uite-așa m-am trezit cu Lullula pe cap”, povestește râzând.

IMG_20190522_111054_161

După ce a decis care vor fi culorile pe care le va folosi la pictatul cănilor și farfuriilor, produse curate, care nu afectează mediul înconjurător, în câteva luni a și dat drumul afacerii. S-a întâmplat spre vara lui 2016, când a participat la un târg de artizanat organizat în oraș și când, spre surprinderea ei, a vândut tot ce-a avut. „Acela a fost momentul în care m-am gândit serios că aș putea să pun pe picioare o afacere”, spune sibianca de 30 de ani.

O investiție minimă, pentru o afacere de succes

Alexandra a investit inițial aproximativ 1500 de Euro în această afacere. În principal banii au mers spre culori, pensule, căni, farfurii, boluri, cutii și etichete, precum și în site-ul magazinului.

„În comparație cu alte afaceri, nu am investit aproape nimic. De energie am avut mai multă nevoie și de optimism pentru că făceam ceva ce nu mai făcusem niciodată, deci ceva despre care nu știam nimic. Munca a fost multă și motivația, pentru că nu e ușor deloc să creezi produse vandabile din nimic și, apoi, să găsești rețele de magazine și oameni care să aibă încredere că produsul tău se vinde la ei în rețea sau în magazine”, explică tânăra.

IMG_20191008_165750_213

„Lullula” nu se poate cumpăra doar online, ci și fizic, în mai multe locații din Sibiu, Brașov și București. Alexandra plănuiește acum extinderea în magazine din Cluj și Timișoara, dar și din străinătate, în Ungaria, Austria și Germania.

„Scopul meu, când am creat Lullula, a fost să fac căni și produse în care oricine să se regăsească, să regăsească pe cineva drag, să recunoască o stare ori un mesaj. Nimic nu e pus acolo la întâmplare. Așa au apărut cănile Dog Person, cu câini, Cat Person, cu pisici, Oaia Roz, din bancurile seci, care se vinde foarte bine la București și tot felul de modele cu animale, ferestre, fructe, flori, brazi de Crăciun și așa mai departe. Cu toate acestea, dincolo de paleta largă de modele, am constatat că cel mai bine se vând cănile și traistele turistice. Principalii mei cumpărători sunt turiștii, iar, dintre străini, germanii, francezii, israelienii și britanicii. Ei apreciază lucrurile pictate de mână, iar mesajul de pe etichetă Designed in Transylvania le place foarte mult”, explică Alexandra.

Produsele Lullula au ajuns până acum la New York, Londra, Bruxelles, Paris, în Spania, la Mallorca, în Irlanda, la Dublin, Munchen și au zburat până în Coreea de Sud, la Seoul, pentru că „numele Lullula este, de fapt, denumirea din latină a micii ciocârlii”.

IMG_20190206_172130_827

Căni pictate pentru Animal Life

Afacerea Alexandrei are și o componentă socială. Pentru că își dorește să dea cât poate de mult înapoi comunității din care face parte, sibianca are un parteneriat cu Asociația Animal Life.

„Am considerat că Lullula trebuie să se alăture unei cauze, și ca, cei care achiziționează o cană să ajute indirect o asociație. Parteneriatul cu Animal Life a fost aproape firesc, admirând de mai mulți ani eforturile pe care asociația le face în ajutorarea animalelor fără stăpân, de care prea puținor oameni le pasă în societatea noastră românească. Așa am participat cu Lullula la mai multe bazare organizate de asociație. Totodată, am gândit formula ca, la fiecare cană cu animale cumpărată de pe site, 10 lei din prețul cănii să meargă spre Animal Life, sub formă de donație”, spune aceasta.

IMG_20190603_104724_972

Produsele Lullula pot fi găsite pe site-ul oficial al afacerii, dar și pe pagina de Facebook cu același nume.

IMG_20181121_081315_642 IMG_20190522_111054_161 IMG_20181115_100908_667 IMG_20180611_134236_490 IMG_20190727_153639_802

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

3 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Gigi contra

    toate-s afaceri de succes. Curios totusi ca la atata succes, national si international, mai este nevoie si de publicitate (mascata) in Turnul Sfatului…
    “Handmade” in Romania se traduce cam asa: prea putini bani si clienti pentru a produce in serie!

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

      Gigi pro

      E gresit, boss… BOSS !
      E de fapt un trend inceput acum ceva vreme prin occident, in special in UK. LUmea s-a saturat de produsele “de masa”… te-ai fi gandit ?
      Incet incet vor reaparea peste tot asemenea afaceri si in domenii diferite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Contact