În ciuda schimbării comportamentului unei familii și în contextul în care conținutul de streaming a făcut un salt înainte, în ultima perioadă, televiziunea este în continuare inima unei camere de zi, conform raportului „Evoluția camerei de zi”, lansat de Sony, în urma unui sondaj realizat printre 6.000 de consumatori europeni și cu ajutorul comentariilor primite de la experți în industrie.
Raportul dezvăluie modul în care camera de zi a evoluat pentru a se potrivi cu viața noastră modernă și este centrată în jurul televizorului, care a evoluat odată cu aceasta.
Evoluția camerei de zi - de la decor la interacțiunea familială
De când a fost creat primul televizor Sony în 1960, acesta a devenit rapid o parte centrală și integrantă a camerei de zi pe măsură ce popularitatea televizorului a crescut - o treime (32%) din oameni spunând că este cel mai important articol din cameră, pe locul doi venind doar canapele de pe care îl urmăresc. Această tendință nu arată niciun semn de încetinire, întrucât 64% dintre oameni au spus că vizionează la fel de mult sau mai mult televizor acum decât în urmă cu zece ani.
În urmă cu șaizeci de ani, familiile se adunau, numeroase, în jurul unui televizor de 8 inci, dar camerele de zi din prezent au acum o senzație de cinema, televizoarele ajungând la dimensiuni de până la 75 inci, precum un televizor Sony XG95.
Streaming fără stres?
În ciuda faptului că oamenii se uită la televizor mai mult ca oricând, o persoană obișnuită vizionând peste 15 ore pe săptămână, ora „prime-time” este setată să moară, deoarece doar 6% dintre oameni se uită mereu la o emisiune TV în direct, în schimb preferă să vizioneze conținut „stream” sau privesc la reluări.
Raportul a constatat că oamenii preferă acum conținutul în flux, de straming, mai degrabă decât vizionarea unui program TV. Motivele oferite în acest sens includ flexibilitatea ofertelor de streaming, mai degrabă decât să fie restricționate la o emisiune de la TV (50%), încadrarea programelor în ore de lucru mai lungi (32%) și posibilitatea de a urmări cu prietenii / sau un partener (31%).
TELEVIZOR SONY – LINK
În calitate de principal expert psihologic la televiziunea din Marea Britanie și comentator în mass-media, experttul Emma Kenny comentează: „Televiziunea nu este pur și simplu un mediu care vă permite să vă bucurați de o varietate de conținut. Reprezintă atât de multe variabile diferite și ajunge la indivizi în moduri unice complet. În timp ce societatea s-a schimbat semnificativ de la introducerea primului televizor până în zilele noastre, multe dintre comportamentele noastre sociale rămân aceleași. Încă suntem ființe sociale care apreciază timpul cu familia și, cu o anumită nostalgie legată de „timpul în fața unui TV” în Europa, nu mă surprinde că familiile continuă să se bucure de televizor împreună ca o experiență comună”.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Emma Kenny , marea britanie
Vizualizari: 1780
Ultimele comentarii
Acum 42 minute
Sibianul
Acum 45 minute
Ger
Acum 45 minute
D.M.
Acum 48 minute
B
Acum 50 minute
Da!