X
strada podului lucrari

Contract de 3.000.000 euro. Una din cele mai lungi străzi din Sibiu va deveni șantier

Peste 15 milioane de lei, cu tot cu TVA, este valoarea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a străzii Podului, una din cele mai lungi străzi din municipiul Sibiu.

Administrația locală a municipiului Sibiu a încredințat lucrările de modernizare a străzii Podului societății Terra Building SRL, singura care a depus ofertă în cadrul licitației lansată în acest sens în toamna anului trecut. Cei de la Tera Building au participat la licitație avându-i drept subcontractanți pe cei de la Electro-Con Impex SRL, societate tot din Sibiu. Lucrările subcontractate acestora sunt cele de realizare a iluminatului public și a canalizației metropolitane (estimate la o valoare de 19,05% din valoarea totală a contractului, potrivit datelor publicate de administrația locală).

În cel mult 12 luni de la momentul în care Primăria Sibiu va emite ordinul de începere a lucrărilor, Terra Building și firma subcontractantă vor trebui să finalizeze lucrările de modernizare pe întreaga lungime de 3,6 km a străzii Podului, pe care de anul trecut au început lucrările la rețeaua de canalizare pluvială.

Piste de biciclete separate

În prezent, din cei 3.645 de metri liniari ai străzii, aproape 2.500 de metri au o structură rutieră din dale de beton (pe porțiunea care pornește de la intersecția cu str. Ștefan cel Mare – ieșirea din Sibiu către Agnita). Aceste dale vor fi sparte și va fi înlăturată și fundația acestora, la fel ca și fundația întregii artere. Pe toată strada urmează a fi amenajate de 213 locuri de parcare pentru autoturisme și trei locuri de parcare pentru taxiuri, se cere prin caietul de sarcini al lucrării.

În afară de carosabil, trotuare și spații verzi, pe strada Podului urmează a fi amenajate și piste pentru biciclete, care vor trebui separate sau delimitate clar de carosabil. ”Pista de biciclete a fost proiectată pe partea stângă pe primul tronson cu îmbrăcăminte din beton, având o lungime de 2,03 km și o lățime de 2,5 / 2,7 m. Pe tronsonul cu îmbrăcăminte asfaltică existentă, pista s-a proiectat la nivelul carosabilului, aceasta fiind separată de carosabil de delimitatoare pentru piste de biciclete”, se arată în proiectul tehnic anexat documentației de licitație pe baza căreia a fost semnat contractul de execuție. Pe porțiunea acoperită, în prezent, cu beton, pista de biciclete va fi amenajată la alt nivel față de cel al carosabilului.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

5 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    statul defect

    ce se intampla ( sau in administrarea cui este continuarea acestei strazi catre Zona Industriala )?( Scandia,Total Nsa,etc )……probabil Consiliul Judetean si e jalnica “colaborarea ” dintre institutii,dar si modul catastrofal cum arata aceasta strada. CJ nu e in stare sa bage cateva mil de euro sa faca strada ceas..( sau chiar mai putin)…..desi companiile private au investit acolo zeci sau peste o suta de mil de euro

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Anemona Perisoreanu

    Terra Building, acest Teldrum al Sibiului…dar e ok, daca e de dreapta, aplaudam si iubim aceasta societate. Facem misto si radem de prapaditii din Teleorman, cand noi platim preturi triple pentru reabilitari de strazi…E asa fain sa fii sibian!

    • Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact