Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
13°C

CFR anunță investiții noi, de peste 2,3 milioane de euro, în gara Sibiu

CFR anunță investiții noi, de peste 2,3 milioane de euro, în gara Sibiu

Călătorii care folosesc trenul pentru a ajunge la Sibiu vor sosi mai lin și vor traversa liniile de cale ferată printr-un tunel extins.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat în sistemul național de achiziții publice o licitații privind modernizarea și extinderea tunelului pietonal din stația CFR Sibiu, precum și schimbarea complată a macazurilor. Proiectul complet se numește ”Reabilitare platformă cu înlocuirea aparatelor de cale Stația Sibiu, Cap Y (actualizare documentație și execuție)” și potrivit documentației tehnice se va reabilita platforma cu înlocuirea aparatelor de cale în staţia Sibiu și se va face prelungirea tunelului pietonal până la linia 8.

Durata contractului este de un an și două luni, iar valoarea totală estimată de 11.039.602 lei, adică echivalentul a aproximativ 2,3 milioane de euro.

gara (3)

Garanția de participare este în valoare de 110.396 de lei, pentru o perioadă de cel puţin patru luni de la data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 martie 2020, informează clubferoviar.ro. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 2 iulie 2020.

Reamintim că în ultimii ani CFR a investit sume considerabile în modernizarea stației CFR Sibiu, sportind confortul oferit călătorilor.  Spre exemplu, în 2016 au demarat lucrări de reparație în valoare de 100.000 de lei la pasajul pietonal care subtraversează liniile de cale ferată.

 

Apoi, în 2018, compania a semnat un contract de 9,59 milioane de lei, fără TVA, pentru modernizarea tunelului, peroanelor și copertinelor din Gara Sibiu. Lucrările s-au finalizat anul trecut.

peron gara sibiu cfr calea ferata peron gara sibiu cfr calea ferata (4) gara-sibiu-renovare (3) gara-sibiu-renovare (6) gara-sibiu-renovare (5)

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

11 comentarii

McD

Acum 4 ani

Dar niste imagini mai noi cu lucrarile terminate nu aveti? Sa vedem si noi cum arata peroanele si copertinele reabilitate! Sunt totusi multe lucruri care lipsesc si care sa dea siguranta deplina pasagerilor...
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Leo

Acum 4 ani

Încă se trece pe liniile de cale ferată. Este interzis acest lucru. De ce nu construiți 2 poduri pietonale de la gară spre strada lupeni . Să se închidă cele 2 iesiri de rezervă aiurea amplasate care duc spre cartierul lazaret. Imprejmuit cu gard ca la AUSCHWITZ . Trecerea cetățenilor pe calea ferată este interzisă în țările civilizate. Dar, cum în acest oras mizerabil se trăieste ca în junglă, baftă în realizarea acestor demersuri.
Raspunde

Mister

Acum 4 ani

Daca vor sa faca pasaj pana la peronul 8 de ce nu se face pana la strada gari.......sa se face si cu posibiitatea de a intra cu bicicleta....(pista de bicicleta) sa poatesa se faca iesire in fata gari....Poate asa mai merge lumea si pe jos sau cu bicicleta in orasul asta..... Daca nu asteptam tranvaiul .....VL 01BMW
Raspunde

dan

Acum 4 ani

e pacat ca un oras asa frumos si in plina dezvoltare nu are parte de conexiune feroviara de calitate,ma refer la tractiune electrica,linii duble,etc.e trecuta la cfr ca magistrala 200 dar are dotari de linie secunadara.
Raspunde

Anonymus

Acum 4 ani

ce investititi s-au realizat? am fost cu trenul saptamana viitoare pana la Sebes-Alba. Dezastru... in gara erau porumbei care zburau linistiti in holul de asteptare prost luminat si cu miros de vechi si mucegai. Apoi la iesirea spre liniile de unde ar trebui sa iei trenul in loc sa fie direct tunelul de acces te duci pana la marginea garii unde este tunul de acces la peron care arata mai rau decat dupa razboi ca apoi sa ajungi la peronul care se vede ca a fost reasfaltat si modernizat dar mai are pana sa arate ca un peron decent de gara europeana. Urcat in tren (unu international cica) care mergea la Budapesta, mi-a fost sila sa ma asez pe scaunele murdare si pline de... vazand mai ales mitici care veneau de la Brasov (de unde porneste aceast tren) si care dormeau linistiti tolaniti cu picioarele pe scaune ocupand doua persoane 4 locuri sub atenta supraveghere si acceptare a celor 2 nasi care ne-au controlat biletele. Drumul a fost relativ lin dar lung (1 ora si 30 de minute pentru 70km) cu oprire directa doar la Sebes si cu portiuni in care crengile netaiate de pe marginea caii ferate scrasneau pe fierul si geamurile celor 2 vagoane ca doar atata era tot trenul. (cand eram mic pe vremea lui ceausescu un astfel de tren avea minim 8 vagoane plus vagon restaurant si de dormit). Asa ca CFR este u dezastru total in romania iar calea ferata un risc major de accidente...
Raspunde

Ion cu sapa

Acum 4 ani

R.I.P. Limba Romana
Raspunde

Un Pește

Acum 4 ani

Bine ca mai investesc ceva, dar ar trebui sa se uite cineva si la depoul Sibiu sau la muzeul de langa el, care arata horror. Caile ferate trebuie reabilitate in totalitate, iar transportul feroviar folosit mai mult, pentru ca e cel mai eficient energetic si nu ne mai rabda planeta, cu prostia pe care o avem in noi... milioane de camioane si avioane care transporta chestii ce s-ar putea deplasa pe calea ferata de 100 de ori mai eficient.
Raspunde

un sibian

Acum 4 ani

Da, f bine, dar când vine vorba de confortul călătorilor atunci neapărat trebuie amenajată din nou o sala de așteptare. E anormal, si poate chiar penal ca spatiile Gării să fie închiriate pentru baruri și jocuri de noroc iar călătorii sa astepte in holul gării in frig si curent inghessuiti pe 2 bănci.RUSINE
Raspunde

McD

Acum 4 ani

Nesemnificativ in toata brambureala ce cuprinde CFR-ul. Imi aduc aminte ca prin 1984 drumul pana la Brasov dura cam 2 ore cu trenul accelerat (astazi dureaza 3 ore?!?!) iar pana la Arad faceam fix 4 ore(astazi ne trebuie peste 6 ore?!?!) Ma gandesc ca la inceputul anilor 2000 am intrat in secolul vitezei...nu si la CFR!!! bataie de joc pe banii publici...o medie de parcurs de 80km/h ar fi suficienta pentru ca multi cetateni sa revina la transportul feroviar, bineinteles alaturat de conditii decente de calatorie....dar asta este alt subiect!!!
Raspunde

Emi

Acum 1 an

Linie electrificata nu o sa avem cât timp o sa aparținem de regionala Stalingrad ,le este frica de concurenta la Iașoveni.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus