X
work_from_home-100

IT-iștii sibieni au dezvoltat o aplicație utilă pentru munca de acasă și o oferă gratuit în perioada aceasta

O companie de IT din Sibiu a dezvoltat în ultimele luni o aplicație utilă firmelor care continuă activitatea în această perioadă și o oferă gratuit persoanelor interesate.

Aplicația se numește”TimeBack”și este produsul companiei ”SimpleTrend” ce oferă soluții de consultanță IT și digitalizare a afacerilor. Atât fondatorul companiei cât și echipa din spatele aplicației sunt din Sibiu, iar în acest moment și-au dorit să vină în sprijinul firmelor nevoite să-și continue activitatea în condiții dificile.

”Având în vedere situația actuală și necesitatea unui număr tot mai mare de companii de a trece la munca de acasă pentru a putea asigura continuitatea afacerii, dar și siguranța angajaților, ne dorim să fim aproape de antreprenorii români prin oferirea aplicației în mod gratuit timp de 90 de zile”, spune Ștefan B., fondatorul TimeBack.

Concret, TimeBack este o aplicație de administrare a timpului, sarcinilor de lucru și angajaților, care permite utilizatorilor să termine proiectele la timp, încadrându-se în buget și ținând evidența progresului în timp real.

Altfel spus, toată lumea vede clar fiecare la ce muncește, unde, cum și când termină. Mai mult, oferă raportare conformă cu legile în vigoare din România și Uniunea Europeană – condică de prezență și raport lunar cu orele de muncă, necesar întocmirii statului de plată.

”Orice companie ar trebui să aibă un bun instrument de gestionare a timpului, sarcinilor de lucru și angajaților, ce permite echipei să finalizeze proiectele la timp și conform bugetului, ținând evidența progresului realizat. Astfel, echipa noastră a început să lucreze la o soluție pe care companiile de toate dimensiunile, de la întreprinderile nou-înființate la corporații, ar putea-o găsi atrăgătoare. Ne-am dorit ceva elegant, simplu și intuitiv. Scopul nostru a fost de a construi o soluție ușor de utilizat, adaptabilă, care permite atât angajatorului, cât și angajatului să navigheze rapid prin informații, într-un mod cât mai facil, oricând și de oriunde”, au explicat pentru Turnul Sfatului reprezentanții companiei.

AplicațiaTimeBack se adresează tuturor companiilor, indiferent de mărimea organizației sau de domeniul de activitate. Aceasta se pliază pe nevoile fiecăreia, de la freelancer-i până la start-up-uri și chiar corporații. Este necesar doar să îți creezi un cont și poți începe imediat să o folosești.

Echipe

Dat fiind interfața extrem de accesibliă a aplicației, ai posibilitatea să adaugi cu ușurință angajații, să îi împarți pe echipe, poți gestiona evenimentele acestora precum concedii de odihnă, învoiri, ore suplimentare, foarte rapid.  Pontajul este mai ușor ca oricând, iar timpul lucrat poate fi alocat direct pe sarcini de lucru și proiecte. În plus, TimeBack este complet optimizată pentru a fi accesată oricând de pe calculator, laptop, smartphone sau tabletă.

Sibienii de la SimpleTrend spun că nu se vor opri aici. După reacțiile pozitive din piață și-au propus ca TimeBack să ajungă o soluție de referință în acest domeniu atât pe piața din România, cât și pe cea internațională.

Cine este interesat poate testa TimeBack aici.

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim

Comentarii

comentarii

4 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  4. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Sibiu
  • Contact