Opt este numărul întrebărilor pe care Primăria le adresează pentru a afla gradul de satisfacție al sibienilor pe tema serviciilor oferite de administrația locală.
Chestionarul cu cele opt întrebări reprezintă o componentă a unui proiect cu finanțare europeană nerambursabilă, proiect în urma căruia Primăria Sibiu urmărește să fie și certificată ISO. Evaluarea gradului de satisfacție al sibienilor este realizată prin întrebări referitoare atât la gradul de încredere în instituția Primăriei, cât și pe tema relației între instituție și cetățeni. Prin chestionarul lansat, Primăria cere aprecieri referitoare la o serie de servicii publice (apă și canal, transport local, iluminat, salubrizare, spații verzi etc), dar și solicită opiniile pe tema flexibilității instituției sau promptitudinii cu care problemele sunt rezolvate. Prin chestionarul lansat, Primăria caută să afle și care sunt sugestiile pentru creșterea eficienței activității proprii.
Chestionarul în discuție poate fi accesat la adresa https://forms.gle/FrUrJNxUAQNtm32TA, link activ până în ziua de 3 iunie 2020.Pentru completarea chestionarului nu sunt solicitate date de identificare precise, altele decât vârsta ori studiile. Sondajul Primăriei are loc în perioada de implementare a proiectului SALT Sibiu – Administrație de calitate, accesibilă locuitorilor prin tehnologie. Proiect cu finanțare europeană nerambursabilă care, printre altele, are și rolul de a dezvolta ”noi instrumente digitale” pentru a interacționa cu sibienii.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Primăria Sibiu , Consiliului Local Sibiu , Sondajul Primăriei , Primăria Municipiului Sibiu
Vizualizari: 4246
Ultimele comentarii
Acum 57 minute
Pastor marginas
Acum 59 minute
Ghita
Acum 1 oră
Sibianul
Acum 1 oră
Alta Persoana
Acum 1 oră
Văsălie Noroi