Dacă veți parca mașina într-una din piețele Sibiului, în alte locuri decât cele amenajate pentru parcare, scenariul ridicării autoturismului dumneavoastră devine unul cât se poate de plauzibil, de luna viitoare. Administrația locală a lansat în dezbatere publică un proiect care clarifică unele din prevederile regulamentului de ridicare a mașinilor staționate neregulamentar, dar și simplifică procedura de recuperare a mașinilor proprietate a unor persoane juridice.
Potrivit proiectului de hotărâre a Consiliului Local Sibiu supus dezbaterii publice, ”Regulamentul privind activitatea de ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor și vehiculelor de orice fel oprite sau staționate neregulamentar pe domeniul public și privat al municipiului Sibiu” va suferi două modificări și două clarificări.
Clarificările sunt cuprinse în două alineate adăugate la lista categoriilor de (auto)vehicule ce pot fi ridicate: ”i) autovehiculele și vehiculele de orice fel staționate și parcate în zonele anunțate și semnalizate corespunzător care urmează a fi supuse operațiunii de salubrizare” și ”j) autovehiculele și vehiculele de orice fel staționate sau parcate în piețele municipiului Sibiu în alte locuri decât parcările amenajate”.
Modificările: orarul de recuperare a mașinilor și actele necesare
Prima modificare este adusă intervalului de timp în care pot fi recuperate mașinile astfel ridicate. Până acum, eliberarea (auto)vehiculelor se făcea în fiecare zi, între orele 06 – 22. Proiectul de hotărâre propune care orarul de funcționare să fie diferit în funcție de anotimp: 06 – 22, vara, respectiv 07 – 21, iarna.
Cea de-a doua modificare a regulamentului vizează actele necesare pentru a putea fi recuperată mașina. În cazul persoanelor fizice, actele necesare rămân aceleași: carte de identitate a autovehiculului sau certiticat de înmatriculare și act de identitate al proprietarului sau al împuternicitului.
În cazul persoanelor juridice, însă, acum este solicitată o copie a certificatului de înregistrare a societății. Proiectul de hotărâre modifică această prevedere, astfel că șoferii mașinilor înregistrate ”pe firmă” își vor putea ridica autovehiculele în baza delegației, a ordinului de deplasare, a unei împuterniciri sau a foii de parcurs emise de persoana juridică proprietară a autovehiculului. Evident, acestor documente trebuie anexată și ”dovada achitării integrale a sumelor cu titlu de tarif de ridicare, transport și depozitare a vehiculelor, stabilite în acest sens”.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Consiliului Local Sibiu
Vizualizari: 240
Ultimele comentarii
Acum 17 minute
Alex
Acum 33 minute
Florin
Acum 35 minute
Sandrino Arhitecti
Acum 49 minute
Till Eulenspiegel
Acum 51 minute
Ionutz Vl