Luni,
09.09.2024
Cer Senin
Acum
22°C

Replici Iohannis – Ponta dupa prima intalnire fata in fata. Stenograma dezbaterii

Candidatul ACL la Preşedinţie, Klaus Iohannis, şi premierul Victor Ponta, candidat din partea PSD-UNPR-PC, au participat, marţi seară, de la ora 20:00, la dezbaterea televizată organizată de Realitatea TV înainte de alegerile prezidenţiale.
Acestea sunt câteva din replicile și declarațiile pe care le-au avut în timpul emisiunii:
 
Victor Ponta:
"Nu, pentru că sunteţi doar o poleială a domnilor Raţiu şi Antonescu, în interior sunteţi Traian Băsescu”.
 
...
Klaus Iohannis:
''De ce aţi minţit pensionarii că le tai pensiile, domnule Ponta? Vreau să fiu preşedintele României, să avem o economie funcţională, când vom avea guvernul PNL. Să avem o economie funcţională scoasă din recesiunea băgată de Guvernul Ponta. Indexarea pensiilor este obligatorie prin lege, nu vi se face un favor, dragi pensionari, Guvernul este obligat. Vom avea o economie care funcţionează cu guvern PNL, iar pensiile vor creşte. Garantez că nu se vor tăia pensiile cât sunt eu preşedinte. (...) V-au trimis prin poştă, dragi pensionari, că eu voi tăia pensiile. A fost o campanie mizerabilă. Aţi crezut că poştaşul vă aduce o înştiinţare, a fost o minciunică"
Victor Ponta:
"Tot ceea ce eu am făcut până acum ca prim-ministru voi face ca preşedinte - şi anume garantarea independenţei şi a profesionalismului celor care trebuie să îndeplinească justiţia. Ceea ce trebuie este să scăpăm de discursul dublu, de demagogie. Spunea domnul Iohannis că i se pare inadmisibil ca cineva să nu poată fi anchetat având votul Parlamentului. Vreau să-i reamintesc, poate nu-şi cunoaşte colegii, că domnul Varujan Vosganian este în această situaţie. Domnul Victor Paul Dobre este în această situaţie. Aveţi un senator, domnul Akos Mora, care a fost declarat definitiv şi irevocabil incompatibil de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi este în Parlament, este colegul dumneavoastră. Îl aveţi pe colegul dumneavoastră, domnul Chiuariu, condamnat definitiv şi irevocabil, este colegul dumneavoastră. DNA a propus arestarea unui alt apropiat al dumneavoastră, domnul Mircea Roşca, rămâne sigur să votaţi pentru arestarea domniei sale la prima şedinţă"
 
Klaus Iohannis:
"În cazul domnilor Vosganian, Chiţoiu, PSD a votat împotriva ridicării imunităţii, putem verifica foarte uşor ca şi stenogramele din Comisia de revizuire a Constituţiei. (...) Toate acestea ce ne arată? Că trebuie să schimbăm legislaţia în materie, trebuie să schimbăm regulamentele acolo unde se impun, trebuie să schimbăm Constituţia, aveţi perfectă dreptate, pentru că această Constituţie este una care nu satisface nevoile anului 2014 sau 2024 sau cum doriţi. Lucrurile sunt clare. E nevoie de o îmbunătăţire netă a legislaţiei, exact lucruri pe care le-am spus şi eu"
 
Stenograma dezbaterii televizate:
 
RAREŞ BOGDAN: Se vor suplimenta secţiile?
 
VICTOR PONTA: Da, cei din diaspora vor vota. Înainte de toate, este vorba despre cum vedem, eu şi domnul Iohannis, viitorul României în următorii 5 ani. Vreau să ascultăm şi să arătăm respect pentru toată lumea. Eu cred că România după 10 ani de dezbinare, de scandal, are nevoie de pace, de dialog. Prin măsurile luate de BEC am alocat sumele necesare din buget ca MAE să poată asigura toate condiţiile pentru alegerile în străinătate. Declaraţiile pe propria răspundere nu vor mai fi completate în secţiile de vot. Toţi cei din ţară şi din afara ţării vor putea să voteze.
 
Am un document legat de votul din Germania. Ştiţi cumva câte secţii au fost în Germania, domnule Iohannis? Au fost 5 secţii. Câte secţii credeţi că ar trebui să fie ca să fie în regulă? 10, 15, 50, 100? Ideea este următoarea, că oamenii care nu au putut să voteze au o cerere legitimă ca ei să poată vota. Regret, domnule Iohannis, că nu vreţi să îmi spuneţi câte secţii aţi vrea în Germania pentru că v-aş fi citit ce spune Ambasada Germaniei. Vă pot pune la dispoziţie documentele
 
 
KLAUS IOHANNIS Domnule Rareş Bogdan, haideţi să începem cu începutul. Mulţumesc pentru invitaţie, am venit la această dezbatere din respect pentru cei care au dorit o dezbatere. Bănuiesc că dumneavoastră v-aţi făcut un plan, fiindcă aţi spus de un număr de minute. Am acceptat să vin la această dezbatere pentru că dumneavoastră, domnule Ponta, nu aţi acceptat o dezbatere pe un teren neutru.
 
O să încerc să dau o lămurire corespunzătoare despre votul din diaspora. Duminică, în jurul orei 12:00, m-a sunat un prieten care voia să voteze la Munchen. Mi-a spus că erau 1.000 de persoane. În jurul orei 15:00, m-a sunat să îmi spună că sunt 1.500 de persoane. Seara la ora 9 mi-a spus că s-au închis porţile şi au rămas oameni pe afară. Domnule Ponta, aţi organizat alegerile în diaspora într-un mod execrabil.
 
VICTOR PONTA: Spuneţi-ne dumneavoastră cum trebuia să le organizăm.
 
KLAUS IOHANNIS: Am teancuri de scrisori de la persoane nemulţumite că nu au putut să voteze. Aţi ignorat cu rea-credinţă atenţionările, seara au fost bruscaţi cetăţenii români de către poliţiile altor state. Domnule Ponta, dumneavoastră trebuia să demisionaţi, nu domnul Ponta.
 
VICTOR PONTA: Am zâmbit pentru că îl am, parcă, în faţă pe Traian Băsescu.
 
KLAUS IOHANNIS: Eu n-am semnat niciun pact.
 
VICTOR PONTA: În Italia aţi fost, în Germania aţi fost?
 
KLAUS IOHANNIS: Nu eu le-am spus să scoată portofelul.
 
VICTOR PONTA: Ce s-a schimbat a fost procedura anti-fraudă. Ceea ce a trimis BEC către MAE şi a greşit a fost că a cerut ca declaraţiile pe propria răspundere să fie completate în sedii. Domnul Meleşcanu a discutat cu cei de la BEC toate procedeele prin care toţi românii să poată să voteze pe 16 noiembrie, şi asta se va întâmpla. Ceea ce este important este că peste 18.000 de secţii au votat fără probleme şi că în diaspora vor vota toţi cei care vor dori să voteze.
 
RAREŞ BOGDAN: Am o întrebare din partea celor din diaspora: dacă se pot suplimenta secţiile?
 
VICTOR PONTA: Există alte procedee prin care pot vota.
 
VICTOR PONTA: Echipa domnului Iohannis foloseşte lozinci, pe care le-am mai auzit şi la domnul Băsescu.
 
EMMA ZEICESCU: Puteaţi să daţi o OUG pentru ca românii din diaspora să poată vota?
 
VICTOR PONTA: Conform recomandărilor Comisiei de la Veneţia, orice modificare legislativă este considerată motiv de anulare a alegerilor. Am auzit această idee de la domnul Băsescu. Se anulează alegerile şi rămâne domnul Băsescu preşedinte.
 
KLAUS IOHANNIS: Oameni care şi-au sacrificat ziua liberă nu au reuşit să voteze. Faptele contra vorbelor, dumneavoastră cu vorbele, ei cu faptele.
 
VICTOR PONTA: Legat de romanii din diaspora există abordări diferite. Pentru romanii din Republica Moldova şi cei din Valea Timocului  Primul-ministru al Italiei vine la
 
KLAUS IOHANNIS: Aveţi multe vorbe, domnule Ponta, romanii din diaspora aşteaptă fapte, nu vorbe.
 
VICTOR PONTA: Ce fapte aţi făcut dumneavoastră pentru ei?
 
KLAUS IOHANNIS: Este greu să faci din opoziţie.
 
RAREŞ BOGDAN: Domnule Ponta, de ce nu l-aţi demis pe domnul Stanoevici şi de ce nu l-aţi demis pe domnul Corlăţean luni?
 
VICTOR PONTA: Domnul Tăriceanu va decide în privinţa portofoliului domnului Stanoevici.
 
RAREŞ BOGDAN: Cine va fi vinovat dacă nu vor vota cei din diaspora?
 
VICTOR PONTA: Eu voi fi vinovat, ca să fie mulţumit domnul Iohannis.
 
KLAUS IOHANNIS: Câţi români sunt în Italia, domnule Ponta?
 
VICTOR PONTA: Sunt 850.000.
 
KLAUS IOHANNIS: Sunt 1 milion 300.000
 
VICTOR PONTA: Sunt un susţinător al votului prin corespondenţă şi al votului online din 2016. Până în 2016 se poate face.
 
RAREŞ BOGDAN: Domnilor Ponta, Iohannis, următorul punct nu a fost comunicat niciunui candidat: este flagelul numit corupţie. Domnule Iohannis, aş vrea să îmi răspundeţi legat de instituţiile cele mai importante ale justiţiei. Vreau să aflu părerea dumneavoastră despre imunităţi.
 
KLAUS IOHANNIS: Vreau să vă spun că problema privind votul online şi votul prin corespondenţă a fost respinsă de PSD.
 
VICTOR PONTA: Cine v-a spus asta?
 
KLAUS IOHANNIS: Vă rog frumos să nu mă mai întrerupeţi.
 
VICTOR PONTA: Nu suntem slugile dumneavoastră. Când aţi fost la mine în birou eraţi foarte umil.
 
KLAUS IOHANNIS: Unde vă credeţi, la biroul dumneavoastră? Biroul este ţara!
 
VICTOR PONTA: Aş vrea să ne trataţi cu mai mult respect, pe toţi românii. La mine în birou eraţi foarte umil.
 
KLAUS IOHANNIS: PSD-ul a fost împotriva votului prin corespondenţă şi votului online. În calitate de preşedinte, voi garanta statul de drept şi independenţa justiţiei. În privinţa statului de drept şi a independenţei justiţiei lucrurile au mers destul de prost. În calitate de preşedinte voi lua toate măsurile necesare pentru asigurarea acestor 2 lucruri. În privinţa ANI, aceasta trebuie consolidată. În tema imunităţii, preşedintele beneficiază de imunitate, cred că este articolul 92. În această privinţă, cred că trebuie renunţat la acest articol. Preşedintele nu trebuie protejat mai mult decât orice alt cetăţean. În privinţa Parlamentului, nu pot să accept ca un parlamentar să nu fie anchetat pentru corupţie. În Parlament se votează împotriva urmăririi penale.
 
VICTOR PONTA: Spre deosebire de vorbele goale, eu pot să garantez cu fapte. Actualul procuror-general, doamna Kovesi, a fost propusă de mine. Trebuie să schimbăm de discursul dublu, adică de demagogie. Spunea domnul Iohannis de respingerea urmăririi penale de către Parlament. Vreau să îi reamintesc domnului Iohannis că îl aveţi pe domnul Varujan Vosganian, este în această situaţie. Acelaşi caz este cu domnul Victor-Paul Dobre, cu domnul Chiuariu şi alţi domni. Eu renunţ la imunitate. Am o întrebare pentru domnul Iohannis: în 2012 a fost lovitură de stat, domnule Iohannis?
 
KLAUS IOHANNIS: La domnul Vosganian, Chiţoiu, Chiuariu, PSD-ul a votat împotriva urmăririi penale. Toate acestea ce ne arată? Că trebuie să schimbăm legislaţia în materie, trebuie să schimbăm Constituţia, aveţi perfectă dreptate, este nevoie de o îmbunătăţire a legislaţiei.
 
RAREŞ BOGDAN: Domnule Iohannis, am revenit. Urmează să răspundeţi despre evenimentele din 2012.
 
KLAUS IOHANNIS: În ce priveşte 2012, pot să vă răspund într-un singur sens: problema a fost analizată de Curtea Constituţională, care a constatat că procedurile au fost legale.
 
VICTOR PONTA: Eu dacă voi fi preşedinte, şi voi fi preşedinte, nu voi mai fi preşedinte de partid, ca domnul Băsescu. În 2009, partidele parlamentare l-au propus prim-ministru pe domnul Iohannis şi nu s-a ruşinat deloc. Preşedintele are imunitate în toate ţările europene, şi în Bulgaria şi în Germania, peste tot. În privinţa preşedinţilor de CJ, domnul Căncescu, domnul Uioreanu sunt parlamentarii dumneavoastră, bănuiesc că vă mândriţi cu ei.
 
KLAUS IOHANNIS: Partidele noastre sunt de acord să se ridice imunitatea celor anchetaţi sau să se încuviinţeze anchetarea sau urmărirea penală. Cred că este foarte important ce facem în viitor. În ce priveşte parcursul pe viitor, este un bun câştigat independenţa justiţiei. În ceea ce mă priveşte pe mine, voi garanta că politicul nu se va interpune în justiţie. Dacă dumneavoastră, dragi români, veţi alege preşedintele corect independenţa justiţiei va fi garantată, dacă nu, veţi da justiţia în mâinile corupţilor.
 
VICTOR PONTA: Spunea cineva, un jurnalist, în glumă, că dacă iese domnul Iohannis preşedinte are nevoie de mine ca să îi pun în aplicare propunerile. Spuneaţi de coabitare, ştiţi despre ce e vorba?
 
KLAUS IOHANNIS: Dumneavoastră aţi semnat, dumneavoastră trebuie să ştiţi.
 
VICTOR PONTA: Puteţi să îl rugaţi pe domnul Chiuariu să demisioneze din Parlament, puteţi să îl rugaţi pe domnul Blaga, care e în dosarul EADS, să demisioneze.
 
KLAUS IOHANNIS: Ideea dumneavoastră este bună, domnule Ponta, rămâneţi dumneavoastră premier şi eu voi fi preşedinte.
 
RAREŞ BOGDAN: Veţi colabora cu domnul Ponta ca premier?
 
KLAUS IOHANNIS: Voi colabora cu orice prim-ministru, nu este
 
RAREŞ BOGDAN: Veţi tăia pensiile, domnule Iohannis?
 
KLAUS IOHANNIS: Domnule Ponta, de ce aţi minţit pensionarii că voi tăia pensiile?
 
VICTOR PONTA: Am să vă rog să fiţi respectuos. Dumneavoastră sunteţi susţinut de cei care au tăiat pensiile. Aţi folosit foarte des termenul de "pomeni electorale".
 
KLAUS IOHANNIS: Domnule Ponta, am o singură întrebare: de ce i-aţi minţit pe pensionari că voi tăia pensiile?
 
VICTOR PONTA: Asta veţi face, dumneavoastră şi domnul Predoiu. Domnule Iohannis, PDL-ul a tăiat pensiile.
 
KLAUS IOHANNIS: Pensiile nu au fost tăiate, Curtea Constituţională a respins acea propunere. Eu garantez că nu vor fi tăiate pensiile cât timp voi fi preşedinte. A fost o campanie mizerabilă a PSD-ului pentru că s-a folosit de o instituţie publică pentru a vă aduce o "minciunică" a domnului Ponta.
 
VICTOR PONTA: Aveţi idee ce pensie are soacra dumneavoastră? Ştiţi câţi pensionari sunt în România, domnule Iohannis?
 
KLAUS IOHANNIS: Sunt sigur că o să ne spuneţi dumneavoastră, aveţi o grămadă de fiţuici la dumneavoastră.
 
VICTOR PONTA: Da, m-am pregătit să fiu preşedintele României. Sunt 5.300.000 de pensionari, sunt convins că domnul Iohannis nu ştie câţi pensionari sunt.
 
KLAUS IOHANNIS: Cred că sunt 5.400.000, nu aţi numărat bine sau nu aţi copiat bine. Domnule Ponta, aţi făcut o fixaţie cu familia mea. Nu cred că pe soacră-mea o interesează cât e pensia medie, că tot 350 de lei primeşte, restul primeşte de la mine.
 
VICTOR PONTA: Domnule Iohannis, vreau să lămurim un lucru, ne vom întâlni şi mâine la B1. Nu am vorbit despre familia dumneavoastră, am auzit că aţi spus că soacra dumneavoastră are o pensie de 3.500.000. Vreau să vă spun: scrie ACL aici. Îi puteţi cere scuze soţiei mele pentru ce scrie aici: Ponta şi Daciana au făcut falsuri.
 
KLAUS IOHANNIS: Vă voi cere scuze atunci când vă veţi cere şi dumneavoastră scuze atunci când aţi spus că nu sunt un bun român, un bun ortodox. Aţi făcut cea mai mizerabilă campanie. Dacă în această campanie am lezat pe cineva prin afirmaţii pe care le-am făcut eu, îmi cer scuze pentru aceste afirmaţii.
 
VICTOR PONTA: Vă mulţumesc.
 
EMMA ZEICESCU: Există în planul pentru 2015 măriri de taxe şi impozite?
 
KLAUS IOHANNIS: Guvernul domnului Ponta a mărit taxele şi impozitele, a introdus creşterea accizei la TVA, care i-a determinat pe transportatori să alimenteze în străinătate. Eu şi echipa mea vom veni cu reduceri de taxe şi impozite, vom reduce TVA-ul şi vom relansa economia!
 
VICTOR PONTA: Eu răspund cu fapte, nu cu lozinci.
 
KLAUS IOHANNIS: Apropo, aţi făcut bugetul pe 2015?
 
VICTOR PONTA: Da, vă spun imediat.
 
KLAUS IOHANNIS: Domnule Ponta, 70-75% din evaziunea fiscală este din evaziunea privind TVA-ul.
 
VICTOR PONTA: Bugetul consolidat a încasat 176,4 miliarde lei şi a cheltuit 175,8, deci avem 600 de milioane excedent bugetar.
 
KLAUS IOHANNIS: Tot în recesiune suntem.
 
VICTOR PONTA: Dacă vineri, când vin cifrele, nu mai suntem, vă retrageţi?
 
KLAUS IOHANNIS: De ce să mă retrag? Eu vreau să fiu preşedinte, dumneavoastră să rămâneţi prim-ministru.
 
KLAUS IOHANNIS: Guvernul a distrus locurile de muncă, nici nu a fost în stare acest Guvern, domnule Ponta, nici să cheltuiască aceşti bani pe investiţii şi rămâneţi cu ei, domnule Ponta, este cel mai prost lucru care se putea întâmpla, credeţi-mă pe cuvânt.
 
DENISE RIFAI: Domnule Ponta, vorbeaţi de excedent bugetar, eu sunt jurnalist economic, trebuie să amintim că excedentul bugetar nu este ceva de lăudat. Vorbeaţi de datele de INS, dacă vom fi pe creştere economică trebuie să avem creştere şi pe trimestrul 4.
 
VICTOR PONTA: Sunteţi mult mai bine pregătită decât domnul Iohannis. De-abia aştept să vă ascult să vedeţi unde greşiţi.
 
DENISE RIFAI: Cât de reale sunt aceste îngrijorări ale FMI?
 
VICTOR PONTA: Şomajul de la 7,1 a scăzut de la 6,7. România cu mine preşedinte va continua să aibă şomaj scăzut, inflaţie scăzută.
 
KLAUS IOHANNIS: Semnalul de alarmă din partea FMI mă îngrijorează. Nu este prima dată când suntem atenţionaţi. Am atras atenţia că Guvernul nu a venit cu bugetul, aşa cum prevede Legea, mai sunt câteva zile şi poate vom vedea cât de catastrofală este situaţia în care ne aflăm.
 
KLAUS IOHANNIS: Nu trebuie să reinventăm nimic în zona politicii externe. Este vorba de parteneriatul nostru strategic, cel cu Statele Unite, este vorba de Uniunea Europeană. Nu este nevoie de nicio nouă axă Bucureşti-China, de această dată este simplu, trebuie să dovedim că suntem o ţară serioasă, de aceea avem nevoie de un preşedinte serios.
 
VICTOR PONTA: Parteneriatul strategic a fost semnat de domnul preşedinte Constantinescu, a fost continuat de toţi preşedinţii şi va fi continuat şi de mine. Trebuie să avem grijă de parteneriatele cu vecinii, cu Republica Moldova, cu Georgia. Dacă vorbim de relaţiile economice, categorim trebuie să încercăm să găsim soluţii. Doamna Merkel merge în fiecare an în China. Păstrând parteneriatul cu SUA, trebuie să deschidem alte pieţe pentru produsele româneşti. Dacă vorbim de Asia, vorbim în special de produsele agro-alimentare.
 
KLAUS IOHANNIS: Observ că domnul Ponta a evitat un răspuns pe Roşia-Montană. În ceea ce mă priveşte, proiectul este eşuat. În această formă, proiectul trebuie să fie abandonat, nu este garantat că mediul este protejat. Domnul Ponta are două păreri contrare privind acel act normativ. În privinţa mesajul pe care vreau să îl transmit: Mai puţine vorbe, mai multe fapte, mai puţină gălăgie.
 
VICTOR PONTA: Vreau să vă spun că am candidat pentru a duce la bun-sfârşit un proiect, cel al Uniunii Social-Liberale, nu aş fi candidat niciodată împotriva lui Crin Antonescu, cum aţi făcut dumneavoastră. Am văzut în această seară foarte multă poleială şi nimic înăuntru. Eu sunt cel cu bune şi cu rele. Întrebarea mea este următoarea: dacă aveţi vreun moment de remuşcare că un proiect s-a rupt pentru că nu aţi primit dvs o funcţie?
 
KLAUS IOHANNIS: Domnule Ponta, USL-ul s-a rupt pentru că aţi vrut toată puterea, e atât de simplu. Am vrut să fiu vicepreşdinte pentru că dumneavoastră aţi făcut lucrurile prost. Domnule Ponta, aţi spus că i-aţi votat pe Raţiu şi pe Antonescu, pot vota pe votul dumneavoastră?
 
VICTOR PONTA: Sunteţi doar o poleială a domnului Raţiu şi a domnului Antonescu, în interior sunteţi Traian Băsescu. Nu l-am votat niciodată pe Traian Băsescu.
 
KLAUS IOHANNIS: Consider că această dezbatere nu trebuie să continue fără mine.
 
RAREŞ BOGDAN: L-am rugat pe domnul Ponta să rămână, ceea ce vom discuta după aceea nu are nicio legătură cu această confruntare.
 
KLAUS IOHANNIS: Dacă dumneavoastră consideraţi că este corect, eu sunt de acord.
 
Sursa: Mediafax

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

66 comentarii

ha, ha

Acum 9 ani

Joiannis a dovedit ca este limitat sau de-a dreptul retardat. Vai de capul lui! Asta vrea sa ajunga presedintele Romaniei?
Raspunde

ha, ha

Acum 9 ani

Klausi a luat-o in bot \"Pas cu pas\", asa cum este titlul cartii scrise de altii si semnata de el! :))))))
Raspunde

Mândru că sunt sibian! Mândru că sunt român!

Acum 9 ani

Mare greșeală domnule primar! E pălăria prea mare! În rest va doresc sănătate și să reveniți printre noi.
Raspunde

Georg:___PONTA: -DREPTUL la VOT- O LOZINCA

Acum 9 ani

DEZBATEREA TV (la RTV) PONTA versus JOHANNIS a avut loc..O gasiti si pe tv, youtube, la RTV. Aici, Ponta, la intrebarea pusa de JOHANNIS cu DREPTUL lal VOT a raspuns clar:-O lOZINCA.....citit tot aici, dar SI comments:_____ DEZBATERE TV PONTA versus JOHANNIS:___ ***www.hotnews.ro/stiri-politic-18527823-klaus-iohannis-las-orgoliile-mele-deoparte-vedem-ora-20-00-realitatea-intr-dezbatere-televizata-victor-ponta.htm
Raspunde

Cetățean de Sibiu

Acum 9 ani

Adevărul e că tu ești cel care ai luat-o în bot. Iohannis a vorbit puțin și la obiect. Dacă tu nu înțelegi ce a zis, e problema ta.
Raspunde

alzara

Acum 9 ani

Sigur, nu a fost un succes TV, dar sa nu confundam scena cu realitatea, teatrul cu viata. Vrand -nevrand campaniile electorale devind preponderent teatrale, dar actul conducerii cere alte calitati. Sibiul, asa cum e, este reflexia acestei realitati. Vi -lvmai amintiti pe Constantinescu din 1992 ? Cine mai credea ca va fi artizanul reorientarii Romaniei ?
Raspunde

dezaxatul

Acum 9 ani

Lui Ponta trebuia sa-i dea si popcorn. Sau lui Ioh*** sa-i arunce prosopul. Sau la pauza sa intre Antonescu in locul lui Adoptis.
Raspunde

ha ha

Acum 9 ani

Veste buna pt PSD.Ponta ramane inca premier. Dupa copy/paste, Ponta a reinventat fituica. Cred ca avea una si cu numele lui, in caz ca era intrebat. Saracul ce ia tremurat buza cand a rostit Daciana...Mincinos om si fara cultura sa intrupi la fiecare fraza .Dl pnta Rep.Moldova este aslta tara cu capitala la Chisinau...Sunt destul probleme in Romania..REZOLVATILE SI APOI VEDETI DE ALTII MAI SARACI SI MAI PROSTI. De 25 de ani tot aceleasi lozinci ieftine..
Raspunde

batranu

Acum 9 ani

Senzatie. Na bai sibienilor cu viteazu vostru.dezastru, catastrofa, tamaie. O sa il votati in continuare .sper 5 ani sa nu vedeti niciun ban de la buget. Voi cu republica voadtra ardeal. Asta e cel mai mintos pe care l ati gasit pe acolo ? Penibililor.
Raspunde

Catalin

Acum 9 ani

O marioneta. Fac pariu ca daca mai merge la 2 \"dezbateri\" n-o sa-si bata recordu de 30% din turul I.
Raspunde

codita

Acum 9 ani

pt \' batranu\'...esti cumva moldovean???
Raspunde

dave

Acum 9 ani

V-ati dat întâlnire aici toti pupincuristii lu\' ponta? Chiar sunt curios cu ce va provocati halucinatile care le debitati?!?
Raspunde

Zorro

Acum 9 ani

De tot rasul curcilor prestatia jalnica a mutalaului sas,cum e el Ponta dar l-a facut varza calita pe klaus-6 case,cel putin in privinta imunitatii si a legilor privind justitia klaus si-a luat-o grav in bot,inca doua prestatii ca astea si chiolhannis o va lua la vale la procente!
Raspunde

sibian

Acum 9 ani

Bună prestația lu ponta. N-am decât un regret. Că n-a scos și găinile moarte să le arunce spre Iohannis. Băi, se vede că ponta e doctor, nu ca Iohannis. Știe, vorbește, glumește, minte, insultă, o-ntoarce ca la Mărășești. Ăsta să ne fie președinte, nu Iohannis. Că cu bunul simț și cu cinstea murim de foame. Hai, Doamne ajută, mă duc că am de jumulit niște găini!
Raspunde

@14

Acum 9 ani

.....:))))))LOL!!!! Tare asta cu jumulitul gainilor lui klaus-giratoriu,am ras binisor....Viel Spass la jumulit gaini:))))))
Raspunde

@14

Acum 9 ani

:))
Raspunde

HA HA

Acum 9 ani

Asa, la cald, imediat dupa dezbateri, pot sa spun ca am vazut un acelasi Ponta, ingimfat, increzut, obraznic, si, de cealalta parte, un oponent sigur pe el, la obiect, vorbind putin si exact ce trebuie. Cam asta e. Diferenta dintre cei doi, e absolut una imensa, si clara. Ponta, dupa aceste dezbateri, intr-o tara cit de cit normala nu ar fi avut cum sa cistige. Handicapul lui Iohannis a constat din faptul ca el nu afea cifrele de la guvern, acele cifre care i se dau lui Ponta de catre consilieri, ci numai cifrele care se dau oficial pe piata, dar, cu toate astea, Ponta nu a facut dovada unei organizari a cifrelor, ci, l-am vazut ca atunci cind s-a prezentat la Cotroceni cu ministra de finante, cautind prin hirtii si balmajind niste raspunsuri trase de par, cu cifre umflate sau cu interpretari proprii si fara acoperire. Moderatoarea pe probleme economice l-a facut PUR SI SIMPLU PRAF SI PULBERE pe Ponta cu discursul si interventia ei. Pe departe Iohannis are un avantaj pina acum in dezbaterile… cu Ponta, si, cred ca la o eventuala alta confruntare poate sa-l zdrobeasca. Ar fi bine ca Iohannis sa refuze sa se duca la Antena 3, pentru ca acolo nu avem de-aface cu o televiziune ci cu o hazna mizerabila unde isi duc veacul numai niste aratari ciudate, care nu mai au de mult infatisare umana, ci de melci, sau mai stiu eu ce tiritoare libidinoase si malefice. Victoras esti un PAPAGAL SOVIETIC o sluga a lui Putin si a chinezilor, lasa aburelile cu unu are atitudini de mosier , tu ce atitudini ai de PCR . un ex soim utc si fsn mai ales cand cautai fitzicile erai tare agitat..
Raspunde

Sunt sibian!

Acum 9 ani

Dragi sibieni veniți la vot, să-l votam pe-al nostru prost! Prost, prost da-i al nost\'!!!
Raspunde

Ciumele roșii

Acum 9 ani

Băieții lui Cindrea, după ce au împărțit fluturași în după-masa asta cu președintele unitor, s-au apucat de postat anti-Iohannis pe site-urile sibiene. Ușurel că faceți aprindere de burice de deget!
Raspunde

Tonta

Acum 9 ani

Mai postacilor Tonta, Iohannis a castigat lejer \"confruntarea \", cu Tonta!! Ce ati asteptat sa se lase Klaus la nivelul jegos a la Ponta.Eu am sensatia ca Klaus Iohannis este mai degraba scarbit de tot circul asta damvovitean de mahala, Poti sa mai faci politica serioasa , cu argumente clare,propuneri etc. cand nu ai cu cine ? Banatul si ardealul au inteles,dar degeaba... Ma tem ca ceilalti romani, de peste carpati , nu sant educati si pregatiti mental pentru un presedinte de nivelul lui Klaus Johannis. Asa ca romanica mai ramane ani buni sub tutela comunista pontista. Sau poate totusi un miracol.... Depinde cati iesim la vot, mai ales astia din ardeal!
Raspunde

unu

Acum 9 ani

felicitari ,johannis , ai aceptat o confruntare cu el lagiatore cind cadea in dificultate ,incepea cu basisme si ducea povestea pe coclaluri ,astia de pe dimbovita astepta s-a le spui niste minciuni si sa-i minti cum au mintit ei 25 de ani de am ajuns cei mai saraci cetateni ai europei , ,noi la 16 noiembrie nu votam vorbele cvi faptele ,cum ai gatat dezbaterea ,au si inceput televiziunile pupincuriste la care v,guita v si cocina tv [antena 3 ]care de cind este inchis felix motanu ,numai invitati pe masura vesnici ,ciutacu cretulescu ,badea ,gidea , etc si neaparat si ciuvica ,ba ce faceti voi este monolog ,de ce nu ati invitat si din partea opusa ,ati devenit penibili ce face bani din voi nu mai jurnalisti nu sunteti ,ba scoru pentru un om normal a fost 75 la suta ,johannis si 15 la suta al vostru copy -paste ,s-au nu ati vazut ca a venit cu o remorca de documente care s-a ne expice nimic ,vorbe goale ,penibil s-a te folosesti de institutie [prim -sinistru ]sa-ti creezi avantaj asta inseana ca esti un polagiator notoriu ,ba s-a ne trezim si s-a iesim la vot masiv ,VOTAT ,JOHANNIS ,ba daca vreti rezultate sa-i dam sansa s-a demonstreze ,gata cu populismele daca vreti s-a va reintregiti familile si copii s-a aiba viitor iesiti la vot si votati JOHANNIS asta face nu vorbeste ,uitativa pe televiziunile lor ca a adunat asa zisi protestatari pro ponta ,s-a contrabalanseze ce va fi dupa 16 noiembrie este cintecu vostru de lebada psd ,aruncatu gainilor este un semn foarte rau pentru voi ,se va naste o noua revolutie gen 89
Raspunde

glad

Acum 9 ani

Ponta a fost ca un student smecher la un examen, iar Iohannis profesorul, care desi ii lasa pe studenti cu cursurile pe masa, stie ce intrebari sa puna in asa fel incat sa desparta graul de neghina. Ponta a picat examenul.
Raspunde

KWIL

Acum 9 ani

Ultimele alegeri ale sibienilor: 2004 Basescu, 2009 Basescu 2014 turul1 Iohanis.........
Raspunde

@23

Acum 9 ani

.....Turul 2 :Ponta 54%,Klausi 46%...and the Winner.....V.V PONTA....sasu via Sighi...via catedra de fizica....sau via la Zuhaus-Jilava:))))
Raspunde

baba

Acum 9 ani

Pacat ca sunt atatia tineri care chiar nu gandesc . Si sunt intretinuti de parinti ,iar ei nu gandesc decat la prostul de johannis . pe tineri chiar nu -i intereseaza cand guvernul era Blaga ,Boc de au taiat salarii si pensii .Si am asteptat ca dupa 2 ani domnul Ponta ne-a dat inapoi atat salarile cat si pensile .Precis aveti fluturasii decand au facut-o pana acum si vedeti diferenta . Ati vazut cine este in spatele lui Johannis ?Acceasi care v-au taiat pensile si salarile adica Blaga ,etc .
Raspunde

ma mir

Acum 9 ani

Cum mai puteti sa-l mai dregeti pe klaus. Omul a fost PRAF habar nu are pe ce lume traieste. Nici inainte nu vroiam sa-l votez dar acum sunt ferm convins ca daca Klaus ajunge presedinte il vom regreta pe base
Raspunde

Talida Runcu

Acum 9 ani

Premierul Victor Ponta şi candidatul la alegerile prezidenţiale Victor Ponta sunt într-un grav conflict de interese. Legea 370/2004 arată că prim-ministrul are atribuţii de bază în organizarea şi desfăşurarea algerilor pentru Preşedinţia României. În cazul lui Victor Ponta,acesta este şi şeful comisiei de examen, şi candidat la acel examen. Ma întreb: Se poate?si tot eu imi raspund:in Romania asta se poate. M-AM SATURAT DE ROMANIA!
Raspunde

@@@

Acum 9 ani

Voyayi-l pe cel mai viteajz si mai harnic dintre daci: Klaus Johannis!!!
Raspunde

lucia

Acum 9 ani

ponta un mincinos nu pot sa cred ca traim in aceasta tara cu asa oameni deschideti ochi si vedeti ca ce spune sunt numai minciuni comunisti ordinari
Raspunde

sibian

Acum 9 ani

...a venit la dezbatere nepregatit din pacate dar presedintele nu are atributii de guvernare ca sa stie date tehnice despre economia tarii.Santem o tara semiprezidentiala.Sa grabit sa mearga la dezbatere dar Sibiu-ul are de castigat si daca ramane la Sibiu.
Raspunde

Sebi

Acum 9 ani

O fi sibian si ardelean si toate alea, dar domnul Iohannis mai are de repetat mult pana va putea scoate cateva vorbe coerente..
Raspunde

Romania Libera

Acum 9 ani

Mergeti la vot. Votati schimbarea. Faceti harta albastra. Ganditi-va la viitorul tarii si al copiilor. Rar aveti sansa de a schimba ceva, acum este momentul.
Raspunde

Hallo!!!!

Acum 9 ani

Oare nu ne-am uitat toti la aceeasi confruntare? Daca am fi cu totii obiectivi, poate am alege sa nu inlocuim un betiv cu un handicapat. Da, ar fi o schimbare majora.
Raspunde

...

Acum 9 ani

cui ii place circul e clar ca-l considera castigator pe ponta. de fapt e un papagal care atunci cand i s-a adus aminte ca el impreuna cu psd nu au fost de acord cu votul prin corespondenta a inceput sa dea din colt in colt ca o ***prinsa cu minciuna. daca era intr-adevar tare, ponta trebuia sa stie toate cifrele din cap, fara fituici. doar e traba lui sa conduca un guvern ai carui ministri se ocupa de pensionari, de someri, etc. spre deosebire de acest papagal prost care isi bate joc de banii tarii dand pomeni electorale banii care trebuiau investiti, iohannis se descurca sa gaseasca bani, din bugetul sibiului, fonduri europene si prea putini veniti de la bucale ca sa faca ceva in orasul asta. ganditi-va ca din apa-canal a facut o institutie de nivel regional, astfel ca banii incasati ajung in sibiu si din cristian, dar si din fagaras, etc. datorita lui iohannis exista azi zona industriala vest, unde lucreaza cateva mii de oameni din sibiu si nu numai. aici lucreaza si multi olteni, de exemplu, care il voteaza pe iohannis, spre deosebire de oltenii care au ramas la ei acasa si nu au unde sa lucreze, ca s-a inchis oltchimul, si care se bucura de 1 kg de faina de la psd. aceia il voteaza pe ponta. deci, votati ponta si asteptati pomana, votati iohannis si veti avea locuri de munca. votati ponta caci trebuie scapati de puscarie o lista de infractori psd-isti de 10 ori mai mare decat cea a pnl-ului. votati ponta si copiii vor trebui sa mearga la scoala la 2 luni dupa deschiderea anului scolar pentru ca nu au manuale. votati ponta ca atunci in loc de autostrazi pe bani europeni vom avea drumuri rapide pe banii nostrii. votati ponta ca atunci acciza de 7 bani / litru pentru autostrazi sa nu mearga la autostrazi. votati ponta ca are minciunile pe varful limbii! eu votez iohannis!
Raspunde

eu

Acum 9 ani

Lasati ca e mai bine sa ramana primar.
Raspunde

Talida Runcu

Acum 9 ani

In scoala politicii dambovitene exista cateva reguli,una dintre ele e sa fii tare in gura si sa-i iei fata interlocutorului tau,a doua e sa-l intrerupi cand iti dai seama ca discursul sau este pe cale sa te puna in dificultate si sa-l fragmentezi cat poti tu de mult,sa vii cu date si cifre care pot sa fie si false pentru ca interlocutorul tau nu are acces la ele,sa-l jignesti cat poti de mult incercand sa-l faci pe contracandidatul tau sa-si piarda rabdarea.Si mai sunt si alte tehnici pe care dl.Prim Plagiator al tarii le-a folosit din plin intr-o maniera descalificanta pentru el si susti- natorii lui. Dupa parerea mea dl.Iohannis MERITA SA FIE PRESEDINTE.
Raspunde

...

Acum 9 ani

putea sa stea ponta pana maine dimineata sa dea din gura si sa arate ca le stie pe toate. nu ma convinge. ca sa se compare cu iohannis trebuie sa faca ceva pozitiv timp de 14 ani. dupa aia ma mai gandesc. deocamdata, de 2 ani a dus economia in jos, vestul e ingrijorat de prostiile pe care le face guvernul pe linie de economie si justitie si eu sunt la fel de ingrijorat. in privinta chinezilor pe care vrea sa ii aduca la cernavoda, e vorba de un personaj acuzat de crime impotriva umnaitatii. pe acei chinezi care fac trafic de organe la ei in tara, vrea sa-i aduca ponta aici, la noi. acei chinezi vor sa construiasca la cernavoda reactoare cu o putere de 20 mwatt, cand pana acum au mai construit reactoare cu puterea totala de 11,5 mwatt. normal ca vor sa-si tripleze afacerile. cat vor fi de sigure acele chinezarii ramane de vazut. parerea mea e ca ponta e un pui de comunist, dar din aceia din prima generatie de comunisti, rai, mincinosi, nesimtiti. exact la fel s-au bucurat sarantocii cand au venit comunistii si au construit cap-urile. pentru sarantoci comunismul a fost o mina de aur. pentru cei care au muncit ca sa aiba a fost un dezastru. si aici nu ma refer la boieri, ci la cei care trudeau la pamant. mie nu-mi convine sa fiu supraimpozitat doar ca sa aibe ponta bani pentru pomeni electorale, in timp de socrul lui, impreuna cu hrebenciucii fura cot la cot.
Raspunde

joseph

Acum 9 ani

Ce-am văzut aseară se poate extinde la nivel de regiuni. Ardeleanul domol la vorbă, profund, calm cu o gândire de ansamblu versus un regățean limbut și mincinos, poleit cu fițuici și cifre menite a compensa lipsa de profunzime. Falia dintre regiuni se mărește pe zi ce trece și cuprinde rupturi tot mai mari în toate planurile, economice, culturale, sociale. Și, zău, nu e propagandă autonomistă, e pură observație.
Raspunde

io

Acum 9 ani

dupa plagiator , securist i se poate adauga lui Poanta si porecla de mister Fituica........avem nevoie de oameni de actiune , nu de un bun orator ( mincinos ) ca Poantex
Raspunde

...

Acum 9 ani

eu vreau un presedinte care ma convinge ca vrea sa faca ceva bun in tara asta. nu unul care desi poate, nu vrea. eu nu vreau un presedinte papagal. ponta ii poate face concurenta d-nei firea. nu stiu care din ei turuie mai multe aberatii pe minut
Raspunde

retorica

Acum 9 ani

Sper ca toate mizeriile pe care le-o facut psd in aceasta campanie impotriva lui Johannis sa se intoarca impotriva lor, ROMANI, DACA ALEGETI PRESEDINTELE CORECT JUSTITIA ISI VA FACE DATORIA, DACA ALEGETI PRESEDINTELE GRESIT VETI DA JUSTITIA PE MINA CORUPTILOR. mikey mause un elev tupeist, obraznic, nesimtit plin de copiute ceea ce de fapt este, un copy paste.
Raspunde

observator independent

Acum 9 ani

Remember : Dupa dezbaterea prezidentiabililor Basescu-Geoana, toti PSD-istii si poate si cei care scriu pe acest site, au dezavuat comportamentul tupeist, atitudinea golaneasca a lui Basescu la dezbatere. Acum aplauda la Ponta fosta atitudine a lui Basescu si-l mai acuza pe Johannis ca ar fi basist. Stiu ca este greu sa recunosti in scris dar macar analizati aceste informatii si inghititi in sec....
Raspunde

stanga

Acum 9 ani

O cazut si stanga de minciunile lu pontarex
Raspunde

A.N.I

Acum 9 ani

cred ca am scapat definitiv de herr
Raspunde

virusul prostiei

Acum 9 ani

acest virus a fost creat intr-un laborator din gorj de un doctor albanez. el a reusit sa infecteze o mare parte din populatia romaniei si cea a republicii moldova. cetatenii infectati se deosebesc de ceilalti prin culoarea lor rosie si prin faptul ca asculta hipnotizati de doctorul plagiator si cred toate minciunile pe care acesta le emite.
Raspunde

IOI

Acum 9 ani

EU SUNT CEL MAI MARE TONT! AM VOTAT UN incult, infatuat, dictator, dispretuitor, gangster.....Doamne ce limbaj!!! ce privire de hienă!!! Daca la tv a facut asa imi inchipui ce ar putea face cu un om oarecare (in biroul lui). Acum cred ca Klaus Werner Johannis este in stare de orice. Inclusiv ca i-a dat un picior in fund acelei bunici. IMI CER SCUZE PENTRU CA AM VOTAT PE ACEST ANIMAL ( si ma abtin sa nu-i spun altfel).
Raspunde

@@@

Acum 9 ani

tare in gura ponta. il votez ! de ce? ca sa plangeti dupa....nu stii ce pierzi pana n-ai pierdut. noi in sb oricum nu pierdem nimic in ambele variante :) am supravietuit 49 ani comunism, o-m mai supravietui inca 5. daca iese acum ciuma rosie pun pariu ca e ultima oara. lumea s-a schimbat si se schimba, generatiile la fel. deja o schimbare serioasa se vede dar se pare ca nu e de ajuns ! am mai spus-o aici in comentarii: va complaceti in mocirla draci cersetori !..pardon, cetateni. A SPUS-O UNU CU PAPION DUPA 90, A-TI AVUT 50 ANI DE COMUNISM, VA MAI TREBUIE INCA 50 SA VA REVENITI ! 25 au trecut....
Raspunde

@@@

Acum 9 ani

@46 pana sa ajung la Werner (in msj tau)puteam sa jur ca te referi la tonta, nu de alta da\' i se potrivea ca m***a :)))
Raspunde

...

Acum 9 ani

ponta nu poate fi presedintele care uneste deoarece e PREMIERUL CARE JIGNESTE
Raspunde

IOI

Acum 9 ani

SPUN CA NU AM STIUT CAT DE INCLUT SI AGRESIV POATE FI ACEST JOHANNIS . SPUN CA NU MA REPREZINTA SI CA IMI PARE RAU CA L-AM VOTAT PENTRU CA NU I-AM CUNOSCUT INGMFAREA, INCLUTURA SI, MAI ALES AGRESIVITATEA!!!! Apreciez ca celalalt s-a pregatit consider ca stie sa ma respecte, asa mincinos cum se spune ca este da macar ma respecta pentru ca a venit cu dovezi adica este si ”profi”.
Raspunde

de ce nu face ast asi in germania, italia, spania?

Acum 9 ani

***epochtimes-romania.com/news/ponta-foarte-grijuliu-ca-alegatorii-sai-din-r-moldova-sa-voteze-face-liste-si-ii-duce-cu-autocarul-la-sectia-de-votare---225901
Raspunde

@ioi

Acum 9 ani

asta a facut de cand stie ponta: a copiat. si aici a venit cu fituici. iar comportamentul lui e identic cu al lui basescu: e un mitocan si un mincinos.
Raspunde

...

Acum 9 ani

dupa comportament, ponta e un basescu poleit in psd-ist. in realitate e o poleiala a lui nastase si a lui iliescu cu vocabularul lui ceausescu: vom face totul, cu poporul pentru popor
Raspunde

sibianca

Acum 9 ani

V-AM SPUS CA PROCESEAZA GREU INFORMATIA... A CONFIRMAT-O.EL NU VREA RELATII ECONOMICE CU CHINA??? UNDE OBAMA FACE SLUJ. NE-A MINTIT IN FATA CU PENSIA LU\' SOACRA-SA, EXACT CA SI CU CELE 7 CASE, SAU 6 + 1 IMOBIL DE 11 APT. ACL PRIN NEREPREZENTARE A BOICOTAT ALEGERILE DIN DIASPORA.SUNT MULTE DE SPUS... MI-A FOST MILA DE EL!
Raspunde

sibianca

Acum 9 ani

V-AM SPUS CA PROCESEAZA GREU INFORMATIA... A CONFIRMAT-O.EL NU VREA RELATII ECONOMICE CU CHINA??? UNDE OBAMA FACE SLUJ. NE-A MINTIT IN FATA CU PENSIA LU\' SOACRA-SA, EXACT CA SI CU CELE 7 CASE, SAU 6 + 1 IMOBIL DE 11 APT. ACL PRIN NEREPREZENTARE A BOICOTAT ALEGERILE DIN DIASPORA.SUNT MULTE DE SPUS... MI-A FOST MILA DE EL!
Raspunde

joseph

Acum 9 ani

Băi, IOI, te-ai damblagit, sau ce dracu\' ai, tu l-ai votat pe ponta și în primul tur, așa că de ce să-ți pară rău că ai votat un...\"inclut\"? Liniștește-te și i-ați medicația, măi, dragă!
Raspunde

acid

Acum 9 ani

ce bine ca Iohanis e un bleg de notorietate si ponta va castiga alegerile. Iohanis e un fel de basescu dar mult mai prost!!!
Raspunde

joseph

Acum 9 ani

Fă, sibianco, ți se făcu de niște ascuțitori chinezești, sau ce? China e un pește prea mare pentru noi și înoată în alte ape, dacă guvidele de ponta face totuși exerciții de scufundare și ajunge până la ei, îl haleseste rechinu\' chinezesc cât ai zice ...pește! Și pe noi, pe lângă el. În viață e bine să-ți faci de lucru cu de-ăștia de talia ta, sau chiar mai mici.
Raspunde

ovidiu

Acum 9 ani

Iohannis o punctat la capitolul, diplomatie, echilibru, afirmatii si argumente bine rumegate. Ponta mi-o venit cu cifre de parca era la bilantul Guvernului si irelevante intr-o confruntare pentru functia de sef de stat. De cifre se va ocupa Guvernul. Iohannis o plusat la capitolul imunitati, justitie si lege electorala pe vot electronic. Lucruri foarte importante pentru democratie si un stat de drept. Replica la “fiecare cetatean are dreptul la vot” spusa de Ponta “este o lozinca”, il descalifica grav. Am ramas masca dat fiind faptul ca o si venit cu Constitutia in buzunar. 2, 16 se regasesc in acea replica in mod clar. Iohannis o ratat cateva momente in care putea sa dea cu Ponta de pamant. “Lozinca” si la afrmatia ca in tara s-o votat corect 100%. Fals! Studentii or ramas pe dinafara precum cei din diaspora. Ponta, caracater slab iar de partea cealalta caracter puternic. Parerea mea despre Ponta de la ruperea USL incoace: Anti-basistii vor vota un basist mai mare, ghinion.
Raspunde

b

Acum 9 ani

ponta cu fituicile lui.. vai samar :)) Cuvintele putine, stapanite si alese ale d-lui Iohannis sunt cu mult peste vorbele goale si pline de cifre, dar nu de rezultate pe care sa le fi simtit romanii in buzunar, servicii, etc... Votam Iohannis presedinte, votam schimbarea sistemului in bine, NU votam comunismul!
Raspunde

@ Ponta

Acum 9 ani

...esti un CIRCAR - un albanez prost din mtii Pindului - de unde v-au fugarit grecii - langa d-ul Iohannis esti ca un copil prost din lumea a 3 a !! Da-ti pace ca n-ai spor --- toata tara este impotriva ta - VOTATI IOHANNIS !!
Raspunde

@sibianca si altii

Acum 9 ani

***www.gandul.info/
Raspunde

Ion de Romania

Acum 9 ani

Cei care il fac pe Iohannis prost si incet sunt niste dobitoci si redusi la minte. E unul un premier mai bun numai pentru ca \"latra\" mai bine si mai repede? E felul de a vorbi mai presus decat caracterul si realizariile?? Dar as-i romanul, nu gandeste, se ia dupa aparente. Analistii au verificat aseara afirmatiile candidatiilor si au constatat: Afirmatiile Ponta au fost 95% mincinoasa Afirmatiile Iohannis auf fost 100% adevarate !!! Daca vreti sa traiti cu minciuna mai departe votati pe Puie Monta si ve-ti manca minciuni ani buni. Cei care voteaza cu ciuma rosie ii rugam sa emigreze din Transilvania .... e mult mai frumos in sud pentru voi, Teleorman etc.. creste turismul, ve-ti fi intre voi. dar aici nu mai stati.
Raspunde

kaput

Acum 9 ani

Nachricht Soc! Angela Merkel e viceprimar in sibiu de vo 4 ani.
Raspunde

DE CE FURA PONTA VOTURI

Acum 9 ani

As vrea sa fac putina matematica a cifrelor, ca sa intelegem de ce PSD este atat de disperat cu Diaspora si nu vrea sa deschida noi sectii - CU ORICE PRET -, e disperat cu pomenile electorale, cu loviturile sub centura. La primul tur s-au prezentat aproximativ 9.7 milioane alegatori. Victor Ponta a luat voturi de la 3.9 milioane, Klaus Iohannis de la 2.9 milioane. Pare o diferenta de un milion de voturi care trebuie surmontata. PARE. Uitati-va putin cu atentie. La turul 2 vor veni un pic mai multi alegatori, toata lumea agreeaza asta, pe orice model istoric. Sa spunem ca nu mai vin 9.7 milioane, sa spunem ca vin 10 milioane, deci o crestere cu doar 300.000 voturi. Cresterea va fi mai mare, dar pun 10 milioane pentru o abordare conservatoare si pentru usurinta calculelor. Cele mai favorabile cifre de sondare pentru Victor Ponta il dau pe premier cu 54% si pe Klaus Iohannis cu 46%. Pare o diferenta mare, dar este o diferenta de DOAR 400.000 voturi. Patru sute de mii de voturi. De ce? Simplu. Acum se impart cele 10.000.000 voturi, pentru ca sunt doar 2 candidati. Unul e cotat cu 4.6 milioane, unul cu 5.4 milioane. Par 800.000 voturi. PAR. Sunt doar 400.000 voturi. Daca Klaus Iohannis ia doar 400.000 voturi de la Victor Ponta, sunt la egalitate, 5 milioane la 5 milioane, si se joaca departajarea la un vot. Acum, cel mai probabil este ca fiecare isi pastreaza votantii proprii din primul tur, Victor Ponta cei 3.9 milioane, Klaus Iohannis cei 2.9 milioane. Diferenta pana la 5 milioane sunt VOTANTI NOI, de la alte partide + oameni care nu au iesit la primul tur. Acesti votanti noi sunt mult mai flotabili, nu sunt atat de decisi ca cei care au votat candidatul la primul tur. Lucrurile sunt intr-o dinamica. Doar ca cifrele reale nu au fost niciodata de 46% la 54%. Aceasta este doar propaganda lui Victor Ponta. Cifrele corecte pana ieri au fost cel mai probabil in apropiere de 48% Klaus Iohannis, 52% Victor Ponta. Adica 4.8 milioane pentru KI si 5.2 milioane pentru VVP. Ii departajeaza 400.000 voturi? NU! Doar 200.000 voturi, pe care Klaus Iohannis trebuie sa i le ia lui Victor Ponta. Doar 200.000 voturi. Acum intelegeti miza URIASA pe care o au cele cateva sute de mii de voturi din diaspora si de ce este pe viata si pe moarte ca sa nu poata vota mai multi oameni in diaspora decat au votat la primul tur? Ca daca voteaza cu o suta sau doua sute de mii in plus, Victor Ponta pierde sigur alegerile? Inchei spunând ca, pe evaluarea mea, confruntarea de aseara a adus voturi lui Iohannis. In orice caz, a adus like-uri la pagina acestuia. Razvan Tanase a prezentat un grafic cu evolutia paginilor de Facebook ale celor doi candidati, dupa dezbaterea de azi-noapte, care arata clar un salt spectaculos al paginii lui Klaus Iohannis si un avans modest al paginii lui Victor Ponta. Acest lucru imi intareste convingerea ca evaluarea mea este corecta. Cred ca cei doi sunt acum la 50%-50%, adica 5 milioane la 5 milioane. Asa ca FIECARE VOT din diaspora conteaza, si vor accepta orice abuz de functie, doar ca sa nu deschida alte sectii, orice ar spune BEC. Victor Ponta a pus prea multe lucruri in joc si este dispus la orice, pentru a iesi Presedinte. Vom vedea din nou kilometri de cozi in diaspora.
Raspunde

irina din moldova.

Acum 9 ani

votez IOHANIS. sper ca multi moldoveni si olteni sa se trezeasca la realitate si sa votam un OM serios, care nu are spatele incovoiat de baronii locali si care , cu siguranta, va face treaba, ponta este un mahalagiu , pacat ca nu vreti o schimbare adevarata si sa incercam macar, sa scapam de comunistii care ne conduc si astazi prin victor ponta.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus