Constantin Chiriac a fost unul dintre laureații Galei de Excelență „Valori de România” la categoria „Cultură și Artă”, iar pe 21 aprilie acesta a câștigat trofeul „Valori de România”. Evenimentul a fost organizat de Revista BIZ pentru a-i promova și celebra „pe cei care pun România pe harta lumii”, personalități și branduri deopotrivă. În total, la această primă ediției a Galei, au fost acordate 28 de premii pentru opt categorii.
Stabilirea nominalizaților și alegerea câștigătorilor s-au făcut în urma propunerilor venite de la specialiști în marketing și comunicare, CEO, lideri de opinie și manageri și a unei cercetări realizate cu sprijinul Unlock Market Research.
„Sunt onorat de acest trofeu, cu atât mai mult cu cât vine de la o prestigioasă revistă de business din România! E un semnal minunat această insistență neobosită a celor de la BIZ de a căuta și promova valorile României, pe care o salut cu respectul cuvenit! Alături de echipa mea de la Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu, și prin Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, promitem să promovăm, în continuare, „Valori de România”. Mulțumesc pentru această recunoaștere și îi felicit pe toți laureații acestei prime ediții”, a declarat Constantin Chiriac.
Din păcate, directorul TNRS nu a putut participa la Gală, chiar în aceeași seară reprezentând Sibiul și România la un important festival international de teatru desfășurat în capitala Ungariei. Designul trofeului „Valori de România” a fost realizat de artistul Albert Sofian, inspirat din Cocoșul lui Brâncuși, un excepțional exemplu de ascensiune și ambiție românească.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Constantin Chiriac , Festivalul Internațional , Radu Stanca , Unlock Market Research , Teatrul Naţional , Albert Sofian
Vizualizari: 1097
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
HBomb
Acum 1 oră
@Pol-Pot
Acum 1 oră
Soso
Acum 1 oră
Bunu
Acum 1 oră
A