Sâmbătă,
20.04.2024
Parțial Noros
Acum
4°C

Micile afaceri din Sibiu. Primul magazin on-line de pălării. "Foarte puțini ne-au dat o șansă"

Micile afaceri din Sibiu. Primul magazin on-line de pălării.

Georgeta David este cea care anul trecut a avut curajul să deschidă primul magazin online de pălării din Sibiu. A început în decembrie cu doar 17 pălării, iar în prezent are peste 170 de pălării de diverse forme și mărimi.

Ideea acestei afaceri a pornit din pasiune, deși recunoaște că atunci când și-a întrebat apropiații ce părere au de ideea ei, aceștia nu s-au arătat foarte încântați, fiind siguri că nu va avea „priză” la public. Dar s-au înșelat, iar Georgeta David spune că îi plac pălăriile și ceea ce exprimă ele, iar oamenii știu să aprecieze acest lucru. „Pălăriile sunt o afacere de nișă. Foarte puțini dintre apropiați ne-au dat o șansă când am început această afacere. «Trebuie să vindeți și haine. Altfel nu va merge» aceasta era răspunsul pe care îl primeam de obicei de la apropiați. Am mizat însă pe ideea noastră și se pare că a fost o idee bună, pentru că în piața românească sunt foarte puține magazine online care să ofere o gamă largă de pălării de calitate la prețuri accesibile”, spune aceasta. Pasiunea pentru modă a avut-o întotdeauna, iar cea pentru pălării a căpătat o nouă dimensiune odată cu începerea acestei afaceri. „Totul s-a accentuat pe măsură ce ne documentam despre stilurile și formele de pălării, pe măsură ce studiam istoria pălăriilor de-a lungul timpului și felul în care formele lor s-au transformat odată cu evenimentele istorice și cu nevoile oamenilor. Prin specificul online al magazinului, ne adresăm purtătorilor de pălării din toată țara, însă nu mică ne-a fost surpriza să constatăm că sibienii sunt interesați de oferta noastră pentru că, magazinele tradiționale de haine și accesorii vestimentare din Sibiu nu oferă o gamă atât de variată de modele și tipuri de pălării”.

Primul magazin de palarii din Sibiu (1)

650 de lei, cea mai scumpă pălărie

Unele dintre modele de pălării din magazin sunt lucrate manual în Marea Britanie din materiale și cu finisaje de excepție. Panama, Fedora, Clouhe sunt doar câteva dintre tipurile de pălării ce pot fi găsite în magazinul online, iar prețurile sunt la un nivel cât mai accesibil pentru cât mai multă lume, spune Georgeta David. „O pălărie pornește de la 50 de lei, depinde de model. Cea mai scumpă pălărie pe care am avut-o a fost una unică și pe care am realizat-o la comandă. Prețul s-a ridicat la 650 de lei și a fost un joben realizat din tetru din păr de iepure. Încercăm să păstrăm niște prețuri care să fie accesibile pentru cei care vor să-și cumpere un anumit tip de pălărie astfel încât să poată achiziționa ceva de bună calitate. Prin urmare, încercăm să acoperim întreaga plajă de prețuri”.

Un mod de exprimare

Georgeta povestește cu entuziasm despre pălării și spune despre aceastea că nu sunt doar un simplu accesoriu vestimentar, ci un mod de exprimare a unei atitudini, a unei stări, a unui stil. „O pălărie cowboy din piele, cu boruri largi, ridicate lateral, exprimă forță și masculinitate, pe când un bowler hat sau un joben, purtate de aceeași persoană, exprimă rafinamentul vremurilor de altădată și adaugă un plus de savoare unei ținute de ceremonie. Un purtător de pălării tipic știe exact ceea ce își dorește și cunoaște stilurile de pălării cu care se simte confortabil. Totodată, noi oferim pe site toate informațiile detaliate legate de mărime, lățimea borului, adâncimea calotei, formă, finisaje, materialul din care sunt confecționate, așa încât reușim să depășim barierele tipice ale unui magazine online. Criteriul principal de care ține cont un purtător de pălării tipic este calitatea. Apoi vine criteriul de preț”.

Femeile sau bărbații, cine poartă mai mult pălării?

Deși atunci când a început această afacere, a crezut că se vor raporta în principal la doamne, cu timpul și-au dat seama că lucrurile nu stau chiar așa. „A fost o apreciere profund greșită . Domnii sunt în egală măsură interesați de pălării. Tot ei sunt și cei care solicită foarte multe date tehnice, pe când doamnele cer informații suplimentare legate de culoare sau de formă. În ceea ce privește perioada în care sunt comenzi mai multe, nu puteam vorbi de un moment anume, pentru că pălăria este un accesoriu care se poartă în tot timpul anului. Începând din sezonul de toamnă timpurie și până în sezonul de primăvară târzie, ni se solicită cu predilecție pălării din fetru, cu rol de protejare împotriva frigului. Vara cererea este pentru pălăriile din paie, pentru cele de plajă și, în general pentru cele care protejează capul împotriva soarelui”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Vizualizari: 15942

Comentarii

6 comentarii

caut palarie

Acum 7 ani

Intentia este buna, dar site-ul e vraiste. N-are functie de selectie decat dupa gen. Nici macar dupa anotimp. Afara e vara si afiseaza palarii de fetru.
Raspunde

Magazinul de palarii

Acum 7 ani

In afara de functia de selectie dupa gen, in MAGAZINUL DE PALARII puteti selecta articolele dupa tipul de palarie si dupa materialul din care sunt confectionate, functii care sunt foarte utile in cautarea produselor in magazinul nostru. Afara nu este vara. Sunt doar 10 grade celsius si noi inca vindem palarii din fetru pe vremea aceasta :) Suntem receptivi la idei noi si va multumim mult pentru sugestia legata de functia de selectie dupa anotimp. Vom tine cont de ea.
Raspunde

kitty_sw

Acum 7 ani

cat le-ati dat la turnulsfatului sa va faca reclama? o palarie la ala cu parul lung care merge pe contrasens cu bicicleta?
Raspunde

costi

Acum 7 ani

cred ca ideea asta cu afaceri sibiene mici e foarte buna si aduce putina cunoastere a unor initiative, de care au nevoie. dar si noi ca viitori clienti ne e util sa stim cum putem beneficia de pe urma afacerilor locale si sa le si sustinem.
Raspunde

Sandra-Lucia Istrate

Acum 7 ani

Felicitari, Magazinul de palarii! Cu stil si rafinament, asa cum am vazut pe site, sunt sigura ca magazinul va fi din ce in ce mai apreciat nu numai de catre sibieni, dar si de catre persoane din alte coltisoare ale lumii in care traim. Eu il voi populariza si la noi, in Bucuresti :) si oriunde in alta parte voi avea ocazia :).
Raspunde

jonyjon

Acum 7 ani

Buna initiativa celor de la Turnul Sfatului. Acum niste sfaturi pentru proprietara (si o sa ma refer si la celalalt magazin, thejeweller.ro): ambele siteuri arata groaznic pe mobil, nu sunt deloc optimizate in acest sens (nici pe desktop nu arata grozav), scoate pop-up-urile catre panouriled, nu iti mai da singura ratinguri la produse (le gasesti tu). Actualzeaza-ti wordpress-ul si pluginurile (altfel lasi cale libera pentru atacuri, woocommerce e la versiunea de acum 7 luni). Ia-ti un hosting mai bun si roaga un programator sa-ti optimizeze codul ca sa se incarce mai rapid. Pagina cu prezenta in presa e inutilizabila. Redu numarul de categorii de produse - de ex. la verighete argint ai doar un produs si e aiurea. Ai linkuri spre instagram, linkedin, tumblr, pinterest, blogspot etc. care nu duc nicaieri, nu au nici o relevanta, scoate-le. Blogul thejeweller arata groaznic, treci pe wordpress ca acolo ai magazinul. Spor la vanzari!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus