După sesizările unui sibian care a reclamat faptul că, sub cod galben de caniculă, pe unul din traseele principale ale Tursib n-a mai trecut niciun autobuz timp de 45 de minute, conducerea companiei de transport public în municipiul Sibiu a redactat un răspuns către călătorii săi.
„Conducerea SC Tursib SA împreună cu Consiliul de Administrație și Primăria Municipiului Sibiu fac eforturi concrete și susținute în sensul creșterii calității serviciilor de transport public oferite călătorilor. Primul pas a fost construcția noii autobaze care oferă spații corespunzătoare pentru service-ul și întreținerea autobuzelor“, este prima parte a acestui răspuns, semnat de Dan Căprariu, directorul general al societății. Răspunsul vine ca urmare a sesizărilor redactate și de Nicolae Ban, cel care în ziua de 9 august a așteptat 45 de minute în stația de pe bulevardul Andrei Șaguna trecerea unui autobuz aferent traseului 10. Abonat al serviciilor Tursib din luna februarie a acestui an, Nicolae Ban a mai arătat că, în afara de respectiva situație punctuală în care un autobuz s-a stricat și a fost scos din traseu fără a fi înlocuit, iar cel care îi urma a întârziat, sistemul public de transport are alte numeroase nereguli: de la sistemul de emitere a biletelor cu ajutorul cardurilor contactless și până la lipsa controlorilor (citește mai multe despre sesizările lui Nicolae Ban aici)
„Prin urmare, creșterea calității serviciilor este o prioritate a societății de transport public din Sibiu, dar și a municipalității, dorindu-se astfel creșterea atractivității transportului public și utilizarea acestuia de un număr mai mare de pasageri, în defavoarea transportului cu autovehiculul propriu. Dată fiind valoarea mare a investițiilor, acest proiect se va concretiza etapizat“, ing. Dan Căprari, director general Tursib„Este planificată achiziția etapizată de autobuze noi”
Tursib-ul folosește în prezent aproape 110 autobuze. Cele mai noi au fost achiziționate acum zece ani, fiind în număr de 35. Despre primenirea flotei de autobuze, autoritățile locale discută de când a fost demarat proiectul autobazei mutată în Zona industrială vest. „Un al doilea pas în sensul creșterii calității serviciilor este înnoirea flotei de autobuze. În acest sens este planificată achiziția etapizată de autobuze noi din fondurile societății Tursib, din fondurile bugetul local și din fonduri structurale, în sesiunea de finanțare deschisă până în 2020. Un alt proiect important este continuarea modernizării sistemului de ticketing, atât ca metode de plată, cât și punctele de vânzare bilete și abonamente ale societății“, arată acum directorul general al Tursib, în răspunsul transmis redacției Turnul Sfatului.
Conducerea societății mai arată faptul preocupările de creștere a calității serviciilor sunt orientate și în alte direcții. „Tursib continuă în paralel și programul de perfecționare profesională a personalului de bord, urmărind îmbunătățirea relației cu publicul călător din toate punctele de vedere: confort, siguranță și etică“, se mai arată în comunicatul semnat de directorul societății de transport în comun.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Nicolae Bănicioiu , Turnul Sfatului , Andrei Șaguna , Dan Căprariu , Primăria Municipiului Sibiu , proiecte , Replica Tursib , Pentru Sibiu , promisiuni , sesizari
Vizualizari: 3513
Ultimele comentarii
Acum 9 ore
Kukuruku
Acum 9 ore
Kukuruku
Acum 9 ore
Carcotasul de serviciu
Acum 9 ore
Sibian
Acum 9 ore
Gigi