Brandul sibian Gama se alătură proiectelor comunității sportive odată cu noul parteneriat legat cu Sala Transilvania. Gama, un brand sibian cu tradiție, se alătură ca partener Sălii Transilvania cu scopul de a pune umărul la desfășurarea proiectelor comunității sportive sibiene. „Gama, unul dintre puținele branduri sibiene care au supraviețuit capitalismului post-revoluționar, se alătură cu entuziasm proiectelor comunității sibiene, în domenii variate precum, sport, cultură și educație, cu gândul că prin dezvoltarea comunității locale, cei care vor avea de câștigat la final vom fi noi, cei care trăim și muncim în acest minunat oraș”, a declarat administratorul Gama, Alexandru Bârsan.
„Teste” de baschet și handbal pentru noul partener
Noul partener al Sălii Transilvania a fost „supus” și unor teste sportive pe care le-a trecut fără probleme, Alexandru Bărsan fiind pasionat de sport. Administratorul Gama a marcat la panoul de baschet și a înscris în poarta de handbal, dându-și apoi mâna cu directorul Sălii Transilvania, Adrian Bibu, pentru un parteneriat de durată, care are în vedere promovarea și susținerea sportului sibian.
„Gama este un partener de nădejde care se alătură Sălii Transilvania. Administratorul companiei ne-a surprins plăcut și a acceptat provocarea noastră de a arunca la panou și la poartă cu mingea de handbal. S-a dovedit a fi nu doar pasionat de sport, dar și un bun practicant, astfel că îl primim cu brațele deschise în templul sportului sibian. Împreună ne propunem promovarea și susținerea sportului sibian și sunt convins că și alte companii își vor dori să vină alături de noi”, a declarat Adrian Bibu, managerul Sălii Transilvania.
Povestea Gama Sibiu
Povestea brandului Gama începe în anul 1991 într-un mic atelier manufacturier, în care 3 oameni produceau 20 de cămăşi pe săptămână. 27 de ani mai tarziu, firma îşi desfăşoară activitatea într-o cladire de 2500 mp aflată în centrul Sibiului, producând peste 140.000 de cămăși pe an.
Firma Gama nu a urmat calea clasică a firmelor de profil din România, care s-au orientat aproape exclusiv spre lohn şi export. În loc să producă pentru străini, Gama a ales să producă pentru români, sub propriul brand. După două decenii de luptă, pe o piaţă mereu în schimbare, brandul Gama este astăzi un brand naţional. Şi-a câştigat poziţia de leader pe piaţa din România, în vânzarea de cămăşi şi cravate pe segmentul mainstream. Produsele firmei Gama sunt comercializate în prezent în aproximativ 300 de magazine partenere din toată ţara şi începând cu anul 2001 şi printr-un lanţ de magazine proprii, ce numără în prezent 9 locații.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Sala Transilvania , Adrian Bibu , Alexandru Bârsan , Sălii Transilvania , Administratorul Gama , Firma Gama , Povestea Gama Sibiu
Vizualizari: 1366
Ultimele comentarii
Acum 6 ore
Emil
Acum 6 ore
Un român
Acum 7 ore
Alex
Acum 7 ore
Vremcase
Acum 7 ore
Alex