Miercuri,
16.06.2021
Partial Noros
Acum
24°C

Laura Codruța Kovesi a fost în avionul Wizz care a întârziat 20 de ore. ”Le-am făcut plângere”

Laura Codruța Kovesi a fost în avionul Wizz care a întârziat 20 de ore. ”Le-am făcut plângere”

Procurorul şef european, Laura Codruţa Kovesi, s-a aflat printre cei 180 de pasageri ai cursei aeriene Wizz Air Bruxelles Charleroi - Cluj-Napoca, zbor care a întârziat peste 20 de ore, ea afirmând că a depus o plângere către conducerea companiei, anunță Agerpres.ro. "Zborul în cele din urmă a fost plăcut, bine că am ajuns acasă. Am stat peste 20 de ore, am fost în aeroport de ieri de la ora 14,00, după ce am stat în aeroport ne-au anunţat că avionul are întârziere trei ore, după aceea ne-au anunţat altă întârziere de vreo două ore şi jumătate. Pe la 10 seara ne-au anunţat că trebuie să ne mutăm într-un alt aeroport, am fost mutaţi în Liege, din nou check-in, din nou control bagaje şi ne-au dus într-un terminal mai izolat şi ne-a spus că s-a anulat zborul. Asta în jurul orei 2 noaptea", a spus Kovesi, după aterizarea pe aeroportul din Cluj-Napoca.

Kovesi a anunțat că va depune o plângere împotriva companiei Wizz Air. "Am depus deja o plângere, aştept să vă reacţia companiei cu privire la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu copii mici, cu bebeluşi, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumperi de mâncare şi ce aveau nevoie cei care aveau copii, în special. Erau şi două persoane cu handicap, unul mergea ajutat de cârje. Erau şi oameni bolnavi care aveau anumite nevoi. Nu a venit nimeni de la compania respectivă să ne explice ce se întâmplă", a mai spus Kovesi.

Reprezentanţii companiei aeriene au informat că zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca, din data de 19 decembrie, a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, ca urmare a condiţiilor meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Potrivit acestora, zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege şi a decolat pe 20 decembrie la 11,28, ora locală. "Pasagerii afectaţi au fost informaţi şi li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcţie de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporţie de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare. Pasagerii primesc informaţii despre drepturile pe care le au pe un document tipărit, dar şi pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o în timpul rezervării. În documentul furnizat, dar şi în e-mailul primit, pasagerii pot regăsi un număr de telefon (diferit faţă de cel obişnuit de relaţii clienţi de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenţă", au precizat reprezentanţii Wizz Air într-un comunicat.

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

Oko

Acum 1 an

Ups. Wizz air. O companie de șlapi. Și noi am stat 5 ore la Bruxelles. Vroiam să ajungem acasă. Îi doar in fund de orice pasager
Raspunde

dancp2

Acum 1 an

stie sa faca altceva aceasta doamna? de data asta are dreptate da sa faca si cei peste 180???pasageri romani care doreau sa isi petreaca sarbatorile in tara sint alaturi de toti pasagerii minus lck no avut bani saracutza pintru alte companii?mai e si tren,autobuz(firma din sibiu care te duce si la mediasch)
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus